Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserFøler at jeg snur ryggen til evnene mine :(

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

Føler at jeg snur ryggen til evnene mine :(

Innlegg av Erik333 »

Heisann, lenge siden sist ^^

Rett på sak. Nå har jeg flyttet på hybel og dagene går bort til jobb, venner, gitar og kjæreste. Så tiden til selvutvikling går bort :( Har også mistet litt motivasjon men nå vil jeg prøve på nytt!
Har glemt mye, vet ikke om evnenes stadie blir "lagret" eller om du må begynne fra et lavere stadie når du ikke bruker dem på lenge... Noen til til å hente fram det jeg allerede kan?

Har begynt på energi føling og søk av gjenstander ( hva den evnen nå kalles) Samt så hadde jeg en ganske bra instudisjon.


Takk for svar, kom gjerne med masse tips og triks :D
Antall ord: 115
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Føler at jeg snur ryggen til evnene mine :(

Innlegg av Kiara »

Tror ikke du glemmer evnene dine uansett.. Det kan være en tid for å dyrke andre interesser, andre mennesker, skole og jobb som opptar tid. Da kan tiden bli knapp for å bruke til den konsentrasjonen du trenger for å gjøre meditasjon eller andre øvelser, hva enn du trener på. La det være sånn, for er det meningen du skal holde på, så kommer motivasjonen og lysten til å sette av tid til dette, og da vil du sørge for å gjøre det! Livet handler om livet her og nå, og bygging av din framtid.. så lev livet ditt og nyt det. Du mister ingen evner du evnt. allerede har. Og du kan nok fortsette når som helst når du får lyst til det. :)
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- Føler at jeg snur ryggen til evnene mine :(

Innlegg av Erik333 »

Skulle gjærne hatt tips på:

Instutisjon

Energføling

Søk av ting ( hva det å en kalles :P)

Setter stor pris på tips og andre sine erfaringer, hvordan dere begynte og bygde dere opp :)
Antall ord: 33
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Føler at jeg snur ryggen til evnene mine :(

Innlegg av xyrea »

Det er som å sykle, man glemmer det ikke ,)

Hehee begynte? Ouijabrett for å finne ut hvordan jeg skulle gå videre + å gjøre alt man ikke skulle gjøre fordi noen sa det var farlig, bare for å se hva som skjedde. Merkelig nok er jeg fortsatt i live over 20 år seinere.
Antall ord: 50
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links