Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerBitte litt hjelp bare

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Anonymius
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 06 Apr 2012 12:56
12
Kjønn (valgfri): ukjent
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 28 ganger

Bitte litt hjelp bare

Innlegg av Anonymius »

Nå mediterte jeg for første gang på lenge det er en stund siden sist. Mens jeg mediterte så jeg tre kors lavt høyt og lavt var posisjonen dems. Den ene var det et skelett som holdt seg fast i og på den miderste var det en sol og den helt til høyre var det en måne over. Jeg fikk svar på at skelettet sto for renselse å at man må dø for å begynne på nytt der man var ( ikke bokstavelig). Men hva betyr sol og måne og hvorfor er den i midten høyere og at de til sammen former en slags trekant ?
Antall ord: 107
Bilde
Ingenting er umulig, det må bare trenes på

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Bitte litt hjelp bare

Innlegg av jeditrond »

Har du noen følelse selv på dette? Alltid vanskelig å tolke andres beskjeder med symboler i :)

Men sånn fort og gæli så er jo sol dagslys, livgivende, varm. Månen derimot er "kald", skjult og reflekterer kun sollyset, har ikke noe eget lys å gi. Så ifm. "døden" din skal mye som har vært i det skjulte frem i dagen så og si? Mange som er inne i en "initiering" om dagen og det arter seg forskjellig fra person til person. Noen har noe som minner om rene sjamaninnvielser av den gamle skolen, mens andre har mye mer "uklare" symboler.

Gir ikke dette noen mening for deg var det sikkert ikke riktig. Men sikkert noen andre her også som kan komme med idéer og forslag :)
Antall ord: 129
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Anonymius
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 06 Apr 2012 12:56
12
Kjønn (valgfri): ukjent
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 28 ganger

- Bitte litt hjelp bare

Innlegg av Anonymius »

Når jeg leser dette selv skjønner jeg at dette er noe man må finne ut av selv . Jeg er desverre litt for rask med å spørre enkelte ganger enn jeg burde spurt meg selv først. Men jo det ga litt mening så takk for hjelpen :)
Antall ord: 48
Bilde
Ingenting er umulig, det må bare trenes på

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Bitte litt hjelp bare

Innlegg av jeditrond »

Anonymius skrev:Når jeg leser dette selv skjønner jeg at dette er noe man må finne ut av selv . Jeg er desverre litt for rask med å spørre enkelte ganger enn jeg burde spurt meg selv først. Men jo det ga litt mening så takk for hjelpen :)
Det er jo bare å spørre, noen ganger får man hjelp, andre ganger må man ty til egen hjelp så og si. Akkurat som med drømmetyding, visse generelle ting kan man alltids være behjelpelig med, men symbolene har ulik betydning for hver person :) Det var nære på jeg begynte å analysere dette utfra egyptisk mytologi f.eks., uten at jeg helt kan se hvordan det skulle passe inn egentlig :D
Antall ord: 122
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Bitte litt hjelp bare

Innlegg av xyrea »

Også hjelper det veldig å skrive ned ting i form av et spørsmål til noen andre, siden man ofte må tenke gjennom akkurat hva man vil spørre om og forklare bakgrunnen eller omstendighetene eller noe. Det er teorien ihvertfall, NOEN har det med å glemme dette sånn innimellom. :oops:
Antall ord: 50
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Bitte litt hjelp bare

Innlegg av galaxy - sluttet »

Tenker at om solen var øverst og i midten er det energibiten kanskje viktigst å ta tak i eller å fokuserer og inneha for å være i balanse midt oppei dette.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links