Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetKlarsynhet!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Elis4beth

Klarsynhet!

Innlegg av Elis4beth »

Jeg tenkte jeg skulle ta for meg temaet klarsynhet, og prate litt om det i klassen. Vi har nemlig fått stikkordene: "It's a mysteri to me'' som vi skal prate ut i fra.. har noen der ute noen tips om hva folk ville syntes var interresant å høre om? Trenger litt hjelp siden jeg er ganske tom for ideer, vil at de skal prøve å skjønne litt bedre.. men da burde jeg og kanskje skjønne ting litt bedre selv først? :? hehe.. Noen som kan hjelpe meg? jeg tar dette faktisk ganske særiøst for det om det kanskje ikke høres sånn ut :!: Håper det er noen som gidder å ta seg tid til å svare :)
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 249
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Re: Klarsynhet!

Innlegg av Ananas »

Elis4beth skrev:har noen der ute noen tips om hva folk ville syntes var interresant å høre om?
Hva ville du synes var interessant å høre om da?
Elis4beth skrev:vil at de skal prøve å skjønne litt bedre.. men da burde jeg og kanskje skjønne ting litt bedre selv først? :? hehe.. Noen som kan hjelpe meg?
Hvor langt skal foredraget være da? Eller hvor lenge skal du snakke?
Hvis du skal snakke lenge, kan du få med litt av hvert, men hvis du ikke skal snakke så mye, er det kanskje lurt å fordype seg i noe.
Hvis du leser litt om det, vil du sikkert finne noe du synes er mer interessant enn annet. Det er ikke sikkert de som skal høre på har samme meninger som du har da, men jeg vil anbefale deg at du velger noe du selv har interesse av. Det er mye lettere å holde foredrag om noe man synes er interessant enn noe man ikke har interesse av. :wink:
Antall ord: 169
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Det er jo masse å ta av her da... Kikk litt på div som har blitt skrevet her tidligere vel... Vil du ha en høylytt diskusjon i klassen er det bare å snakke om liv etter døden, tarotkort, healing, uko, ofo, hehe for ikke å snakke om ånder... Hjelp... Lykke til iallefall:-)
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Elis4beth

Innlegg av Elis4beth »

skal bare holde et miniforedrag. Så tenkte jeg at jeg kunne prate litt om ituisjon og klarsynhet, siden jeg selv også syns dette er spennende.. jeg får gjøre litt research rundt omkring.. og takk for tipsene:) :wink:
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MALU
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 09 Nov 2004 00:02
19
Kjønn (valgfri): Skikkelig jente
Lokalisering: Bergen

Innlegg av MALU »

Du kan jo gjerne spesielt lese om hvordan folk jobber. Det vil jo være med på å forklare dem om hvordan ting virker. F.eks. at noen "ser" i symboler, noen i farger, noen i klare bilder, noen i film osv.

MALU
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Elis4beth

Innlegg av Elis4beth »

Takk for tipset Malu:)
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hvis du vil se litt vitenskapelig på fenomenene, bør du kikke på http://www.forskning.no/temaer/overtro

http://www.forskning.no/Artikler/2004/o ... 8265902.76 handler om hvordan noen mennesker kan se auraen o.l.

http://www.forskning.no/Artikler/2003/n ... 7958489.88 lanserer noen teorier om hvordan noen blir synske

http://www.forskning.no/Artikler/2003/o ... 6052131.16 viser hvordan man kan spå framtiden.

Lykke til.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Åååhhhh Ba asså...du er sååååå skeptiks!! ;-)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

:lol:
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Navnet ditt og ordet "klarsynt" fikk meg usøkt til å tenke på Anna Elisabeth Westerlund som jo må ha vært den mest berømte synske personen vi har hatt i Norge.

Hun hadde en egen spalte i et ukeblad, husker jeg, og hjalp også til med å løse krimgåter.

Om tittelen på oppgaven din er "It's a mystery to me" slår du jo to fluer i en smekk om du prater om hvordan klarsynte hjelper politiet å løse kriminalgåter. :D

Her er en artikkel om Anna Elisabeth.

Hun skrev en selvbiografi på 70-tallet med tittelen "Synsk" som burde finnes på biblioteket. Har for meg at hun har skrevet minst en bok til om evnene sine.
Antall ord: 120
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Elis4beth

Innlegg av Elis4beth »

Tuusen takk for tipsene, dere hjalp meg et godt stykke framover :D
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links