Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenPrøver ånder å kontakte med i drømmene?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Pink_heaven

Prøver ånder å kontakte med i drømmene?

Innlegg av Pink_heaven »

Jeg har åpnet meg veldig for det spirituelle de siste årene, leser mennesker godt og har noen ganger fått beskjed fra ånder i våken tilstand.

Nå trenger jeg litt hjelp, jeg er tross alt ganske ny på dette. To ganger i det siste har jeg drømt om ukjente ånder som prøver å si meg noe. Begge er på min alder, hadde store problemer og jeg har fått fornavn på begge. De framstår som aggressive framfor meg, og jeg mistenker at det er fordi de er desperate om hjelp, og ikke fordi de personlig har noe imot meg. Begge slet svært psykisk og gikk bort i ung alder, nærmere nåtiden.

Har dere noen erfaringer med lignende opplevelser? Hva gjør jeg videre med det? Det må jo være en grunn til at de evt kontakter meg som ukjent person, men om de er hvileløse, er jeg ikke klar for å føre dem over enda, for jeg tør ikke begi meg ut på det uten å være sikker på om jeg greier det..
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Prøver ånder å kontakte med i drømmene?

Innlegg av jeditrond »

Har aldri blitt kontaktet av fremmede ånder i drømme før. Men ser ikke bort i fra at det er mulig. Forsøk å få dem til å gi deg mer info, slik at du evt. kan få hjelp til å få dem over av noen du føler er den rette for jobben :)
Antall ord: 52
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pink_heaven

- Prøver ånder å kontakte med i drømmene?

Innlegg av Pink_heaven »

Jo, jeg tror nesten jeg må prøve det. Sov godt i natt uten noen vond drøm, men jeg ba om beskyttelse, for det er ikke noe koselig å bli oppsøkt slik på natten. Det kan jo også være det er åndeverdenen ville bare vise til meg at de er her, jeg har enkelte dager hvor jeg tviler på alt, og derfor spør om tegn:)
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Prøver ånder å kontakte med i drømmene?

Innlegg av jeditrond »

Pink_heaven skrev:Jo, jeg tror nesten jeg må prøve det. Sov godt i natt uten noen vond drøm, men jeg ba om beskyttelse, for det er ikke noe koselig å bli oppsøkt slik på natten. Det kan jo også være det er åndeverdenen ville bare vise til meg at de er her, jeg har enkelte dager hvor jeg tviler på alt, og derfor spør om tegn:)
Det er godt mulig, ja, åndeverdenen jobber på særs underlige måter til tider :)
Antall ord: 86
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Prøver ånder å kontakte med i drømmene?

Innlegg av Nattstjerne »

Heia ;O)

Har ofte blitt kontaktet av for meg fremmede ånder og blitt "plaget" i stor grad på den måten at dei har vært rundt meg og ståtte att med sengen min om natten.Hvor plaget du er må du selv vurdere.Jeg kontaktet ett medium som fjernet dei slik at dei fikk fred og nå er vi sammen på astral planet og har det gøy.For nå er dei lykkelige og frie!Kan hende dei vil fortelle deg at du har medium evner og skal jobbe med dette.Bare en tanke ;O)
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Prøver ånder å kontakte med i drømmene?

Innlegg av helgemann »

Nattstjerne er inne på noe der. Kanskje du har evner å sende hjemløse sjeler hjem?
Nå trenger jeg litt hjelp, jeg er tross alt ganske ny på dette. To ganger i det siste har jeg drømt om ukjente ånder som prøver å si meg noe. Begge er på min alder, hadde store problemer og jeg har fått fornavn på begge. De framstår som aggressive framfor meg, og jeg mistenker at det er fordi de er desperate om hjelp, og ikke fordi de personlig har noe imot meg. Begge slet svært psykisk og gikk bort i ung alder, nærmere nåtiden.
Min erfaring, andre har erfart det samme, som også har evner til å sende hjemløse ånder over dit de hører hjemme, eller som er mottakelige for budskap; åndene vet hvem som kan hjelpe de. De kan bli irriterte og sinte, når man aviser de, når de vet av hjelpen finnes hos oss. Spesielt hvis det er ånder som prøver å fortelle noe, så kan de bli irritert, når man ikke vil prøve å forstå deres budskap.

Jeg tenker, at du skal prøve å kontakte disse to åndene, alene, for å bli trygg på deg selv. Prøve å prate med de, høre hva slags budskap de vil komme med, og fortelle de at du ikke liker at de oppsøker deg i drømmene, at de heller kan oppsøke deg på dagtid når du er våken. Det er viktig å sette grenser, så åndeverden ikke sliter deg helt ut. Fortell de, at du vet om de, men at du har behov for søvn.

Hmm... kanskje disse to har en form for dårlig samvittighet? Kanskje de ønsker å fortelle sin historie? Kanskje de føler at deres etterlatte ikke har forstått at de har slitt og hatt det vondt? Hvis det er selvmord det snakkes om; da kan du kanskje lyse tilgivelse og velsignelse over de? Kanskje fortelle de at selvom handlingen var galt, så har du tilgitt de for det de har gjort.

Mine tanker.
Antall ord: 347

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links