Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserUfrivillig "klarsynt" - Hvordan takle dette!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

sagem1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 08 Nov 2012 03:37
11

Ufrivillig "klarsynt" - Hvordan takle dette!

Innlegg av sagem1 »

Hei! Kom over denne siden etter litt søking på internett. Håper det finnes noen der ute som kan hjelpe meg. "Problemet" er stort, men skal forsøke å gi det i kortversjon.

Først litt om meg, jeg er i slutten av 20 årene. Mann. Anser meg selv som en realist. Har aldri vært tiltrukket av det "overnaturlige", eller hatt noen dragning mot verken det eller miljøet som eksisterer rundt. Derfor er det nok også med en viss skepsis (til meg selv?) jeg skriver dette innlegget.

For å gå rett på sak. Helt siden barnsben av har jeg følt at noe ikke har vært som det skulle. Jeg har som barn vært mye plagd med søvnløshet, og voldsomme "drømmer" om alt mulig. Jeg kan ikke helt huske eksakt når jeg merket det for første gang. Men jeg har gjerne opplevd å drømme om ting som senere har hendt. Dette har jeg bortforklart med tilfeldigheter. Men etterhvert har disse synene og drømmene blitt mer og mer realistiske og vanskeligere å bortforklare.

Dette har jeg da snakket med noen venner om. Det har vært mye tulling rundt det. En kveld for en stund siden satt vi å så på "Åndenes makt". Hvorpå en av kompisene mine på spøk nærmest kommenterte om ikke jeg også kunne ta på bilder og gjenstander for å finne ut hvor de var, og hva som hadde hendt.

Der og da var det bare en spøk som ble prata bort. Samtidig fikk jeg noe uro over meg, og bestemte meg for å prøve dette ut. Så sammen med ei venninne kjørte vi en tur til ett museum i nærheten, hvor det visstnok skulle hendt noe.

Jeg gikk inn i disse rommene, mens det var andre folk der. Kunne fornemme en voldsom kraft, noe merkelig. Kunne se for meg mennesker, og steder jeg ikke kjente igjen. Ble fysisk uvel. Beskrev flere personer for henne, som vi senere fant igjen i ulike bilder andre steder på museet. I tillegg kunne jeg fortelle ting delvis nøyaktig hva som hadde hendt der, og beskrive bekledninger som ifølge omviseren kom fra bilder som ikke var utstilt. Så hun lurte veldig på hvordan jeg visste det.

I tillegg merker jeg godt om det er noe "rundt" mennesker. Det er flere ganger jeg har oppsøkt steder, hvor jeg får ulike syn og visjoner om ting som har skjedd. Enda verre kan jeg se ting som skjer. Noen ganger har jeg lurt på om jeg begynner å bli gal.

Så får noen måneder siden bestemte jeg meg for å skrive ned "syn og drømmer". For å bekrefte, mest for meg selv at jeg ikke ble "gal", skrev jeg ned drømmene, tok bildet av dagens avis med dato og la i en mappe.

Når jeg har sett ulike hendelser igjen, eller hørt om de, er det noen av de hendelsene som er skremmende like i min beskrivelse i forkant av det som har hendt i ettertid. Det kan være alt fra delvis detaljerte hendelsesforløp og beskrivelse av personene. Jeg har også flere ganger sagt til folk, "nå kommer det noe dritt på VG Nett) og noen sekunder etterpå kommer en drapssak eller lignende.

Dette begynner nå å bli veldig ubehagelig. Er det noen der ute som kan komme med ett klart og greit svar? Jeg tenker mer på hvordan håndtere det, fremfor å "bruke" det pr. dags dato.

Takknemlig for svar
Antall ord: 586

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Ufrivillig "klarsynt" - Hvordan takle dette!

Innlegg av jeditrond »

Hvordan håndtere det, ja, ikke lett å våkne opp med slike evner. I første omgang begynn med meditasjon, da vil du utvikle en indre ro ihvertfall som vil hjelpe deg med å takle alt som ramler inn. Det vil også hjelpe litt på å kunne skape litt distanse til alle beskjedene.
Antall ord: 51
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links