Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserTattoveringer

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

Tattoveringer

Innlegg av Erik333 »

Hei :) Jeg har tenkt en del på om tattoveringer har en innvirkning på evnene / utviklings prosessen til evnene eller om det bare er et helt vanlig blekkmerke på huden?

Også vill jeg gjerne åpne for diskusjon, Hva med "Mannen med ljåen" Og "Engel" tattoveringer? Kan disse avgi energier og, kan disse energiene påvirke oss og evnene våre?

Takke for alle svar :wx
Antall ord: 64
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av jeditrond »

Det som gir evt. energi til tatoveringene er hva du legger i tatoveringene selv. Er det bare kinesiske symboler som betyr 'biff chop suey' eller mannen med ljåen spiller ingen trille. I utgangspunktet er de kun blekkmerker i huden som du skriver :D
Antall ord: 43
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av helgemann »

Tattiser har INGEN innvirkning, hverken på det ene eller det andre! Har ikke merket noe forskjell, hverken før eller etter. :D

Mannen med ljåen? Døden selv. En Engel. Er jo kun symbolikk. Ikke noe energi bildet eller noe annet skummelt.

Så hvis du føler for det å ha skallemann på armen, eller en liten engel på høyre skulder, vil du ikke merke noe forskjell. Kun kommentarer i fra folk som ikke liker skallemenn og engler. :p :)

Huden er jo bare en kappe for å beskytte de indre organer, og holde alt sammen. Ligger ikke noe paranormale evner i den. Eneste at den kan vidreføre signaler om det som skjer rundt en. De paranomale evnene er "psykisk" og ligger inne i en, ikke uten på kroppen. :)
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av Lilja »

Tatoveringer?
Man stemmer for bilder, altså Bilde

*Spore inn igjen*
jeditrond skrev:Det som gir evt. energi til tatoveringene er hva du legger i tatoveringene selv. Er det bare kinesiske symboler som betyr 'biff chop suey' eller mannen med ljåen spiller ingen trille. I utgangspunktet er de kun blekkmerker i huden som du skriver :D
Helt enig!!
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av Arven »

Jeg ser ingen grunn til at ikke tattoeringer kan ilegges kraft på samme måte som en tallisman. Men den forutsetter jo at du har en dypere mening bak og sammen med rensing og korrespondanter innvier den til de kreftene den skal avgi. Du vil måtte fornye ritualet med jevne mellomrom også for å lade den.
Antall ord: 56
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av ? »

tror det er mangel på viten om symbolik i tråden her.
Antall ord: 12
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av Erik333 »

Så jeg kan tattovere opp ned pentagram uten at det betyr "satan" bare fordi at satanistene bruker det?

Jeg har lyst å en pentagram tattovering som står for de 4+1 elementene, men blir det feil å bruke opp ned pentagram da?

Tengte på alla denne: http://bloodyobscurity.deviantart.com/a ... m-25160573 :)
Antall ord: 52
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av keke »

ByN6Z9HD3rk
The peaks of the Paed Tidt Tattoo symbols the 8 directions of out universum. It is a stong protection tattoo, which protects you specially when you are on a journey. For every cardinal direction there is a special Kata to pray, to activate the power of the tattoo.
The Tattoo monk Luang Pi Nunn from the temple Wat Bang Phra chooses the Paed Tidt tattoo. Now the monk tattooes carefully the body.
n7aZBOi30FI

WFpHnpW2fYw

vqSFkuHrYL8
Antall ord: 76
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av Arven »

Ja, jeg tenker at det blir litt "feil" å bruke pentagrammet opp ned hvis du vil ha helhetsmeningen fordi da er spissen opp "spirit" og det står over resten
Antall ord: 29
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Tattoveringer

Innlegg av Arven »

? skrev:tror det er mangel på viten om symbolik i tråden her.
Dumt at du ikke hadde mer å komme med enn det :mozilla_wink:
Antall ord: 25
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- - - Tattoveringer

Innlegg av ? »

Arven skrev:
? skrev:tror det er mangel på viten om symbolik i tråden her.
Dumt at du ikke hadde mer å komme med enn det. Du vet vel ikke mer selv heller da :mozilla_wink:
selvfølgelig kunne jeg ha svart med et uttall youtubefilmer, uten noen forklaring, men symbolik er tross alt et eget studie, og vibrasjoner fra symboler er like virkelige som gode eller dårlige youtubefilmer..

men hva hver enkelt er villig til å påføre seg selv på huden, som symboliserer noe negativt eller positivt, er det jo vanskelig å gjøre noe forandring på, men man kan jo forsøke med å lese seg litt opp på symbolik, og ihvertfall innenfor de tekniker jeg selv utøver, og som så mange andre med meg, så er symboler en forlengelse av tanker, og meget kraftfulle saker, enten man vil det eller ei.

men om noen gidder gå med pol pots yndlingssymboler på kroppen, så versågod..
Antall ord: 158
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av helgemann »

Høres ut som at ? er litt paranoid? Selvfølgelig har jo de ulike tattoveringer ulike symboler og meninger. Det kan står for gruppetilhørighet, arbeidstilhørighet, osv. Men å tillegge et symbol/ill. på huden en form for "magisk kraft", blir feil, mener jeg.

En pentagram rettveien, ill. menneskeheten, men er også et wicca (hekse) symbol.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av keke »

at ikke du tror på "magisk" kraft betyr ikke at det ikke finnes... Å kalle ? for paranoid blir bare helt feil ...


Tro kan flytte fjell...

Som all medisinsk behandling er placebo i "skyggen" av hele prosessen .. av noen er behandlings orienter mens andre er resultat orienter .. hånd i hånd.. magien er der selv om vi kaller det placebo

Symboler er kraftfulle saker .. om du er klar over det eller ikke..Livet er formet av symboler-- De finnes over alt: kultur, din rase, sosiale grupper, politikk og din familie....symboler i aviser, magasiner, TV og filmer har en tilsvarende effekt... Om du liker det eller ei.. om du tror på magi eller ikke... Symboler påvirker oss - - ideer og tenkemåter er arvet fra mange symboler og er tilstede i din underbevissthet -

Vi er også flokkdyr.. "alle mine venner har en tattoo" ... eller kjendiser jeg liker har en osv..

Symbolikk i det okkulte...

anyway

For ikke snakke om "tramp stamp" http://www.bodymod.org/Tat/TatImages/57358/DTJ0cmc6Rn-full.jpg
Antall ord: 160
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av helgemann »

Så hvis jeg tegner et pentagram på alle fire husvegger, så vil huset ramlet sammen, og nabolaget blåses til himmels? Sånn satt på s p i s s e n! Eller vis jeg tegner kors i luften, og skvetter vie vann, så vil det beskytte meg mot med det onde og negative?
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Tattoveringer

Innlegg av keke »

du mangler et.. på taket...


Skal du skvette vievann å lage korstegn må du også bruke røkelse helst cOpal - Sandalwood funker også ... ikke glem fadervår 3 ganger å gå rundt i ring...
Antall ord: 32
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links