Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisNå har myndighetene virkelig gått over streken!

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av ludoburgero »

For å være litt brutalt eplekjekk, knis:

Problemet med denne tråden er at den har utartet seg til å bli jeg-forsvarer-barna-mine-tråd kombinert med dere-er-alle-fåreskaller-fordi-dere-ikke-er-nyfrelst-som-meg-tråd.

Jeg velger å ikke utdype mer akkurat her og nå fordi jeg får pes selv for de lange innleggene, men jeg vil iallefall nevne at jeg synes det er dumt å la gode diskusjoner gå til spille fordi man alltid havner i de emosjonelle og teatralske fallgropene. Det er mange av de på nettet, og sett slik at Illuminati eksisterer (for det gjør de) - hadde ikke da det beste vært å ikke gi dem så mye makt, men heller avmakt? Jo, det er nettopp derfor det fins misjonærer som driver anti-Illuminati. Og så kobler de det til alt, og vips så får Illuminati mer makt! Selvoppfyllende profeti og co.

Skal man koble alt til "Illuminati" av grusomheter, glemmer man fort alle de andre ansvarlige i maktkabalen. Det viktige å tenke på her er at det IKKE er Illuminati selv, men at det er handlingene til bankmenn, finanseliter, psykologer i tett samarbeid med underholdnings- og markedsføringsindustrien, kontrollfreaker og sosiopater som har blitt hjernevasket fra barndommen av med ideologi om hvor mange "useless eaters" det er her ute blant oss - som regel av sine foreldre eller læremestere som igjen har blitt tilegnet urettferdig mye makt i sine hender.

Pappagutter som Jens Stoltenberg og George W. Bush er jo åpenlyse og tydelige eksempler på hvor galt det kan gå. Det er viktig å ikke le for mye av dette tema, til tross for at det er minst like viktig å KUNNE le av det. For maktmisbruk og overgrep via byråkrati rammer oss alle før eller siden. Ingen tjener på å leve i en politistat eller under oligarkiske omstendigheter.

Nå skal jeg gå ned i bunkersen for å mate reptilhybridene mine! Snakkes! :vink
Antall ord: 322
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av Bearchild »

Jeg er antagelig allerede så hjernevasket selv at jeg ikke forstår problemet..
For det må jeg vel være, jeg som er oppvokst foran TV-skjermen? :p

La oss si jeg er hjernevasket (det kan jeg jo ikke vite selv). Hvordan skal jeg da oppdra barnet mitt til å bli det motsatte? Uansett om jeg forbyr TV og PC-bruk, flytter ut i ødemarka og holder ungen unna alle andre (jeg må jo anta at alle andre også er hjernevasket?). Ungen vil alikavel måtte forholde seg til meg og mine overbevisninger, hvordan skal jeg ikke overføre dette? Parkere avkommet i et drivhus og la h*n vokse opp med kun egne betraktninger av bobla si..?

Så kan jeg i samme slengen hjernevaske avkommet ved å si at rødt heter grønt, jordbær smaker lakris, kaldt heter varmt osv osv. Skikkelig vranglære, sånn at poden den dagen h*n trår ut i verden tenker fullstendig annerledes enn alle andre og må jobbe seg opp derifra.
(Det hadde egentlig vært litt moro.. at jeg ikke tenkte på det før! :roll: )

Men jeg sliter litt med å se hvorfor "nyheter" for barn er et overtramp fra myndighetenes side og hvordan det skal kunne ødelegge barn i større grad enn hva vi selv klarer. :dontknow
Antall ord: 216
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av ludoburgero »

Neppe. Jeg tror det største problemet er hvis man ikke klarer å reflektere over hvordan man selv er og hvordan våre egne tankemønstere er. Det er selvfølgelig ingen svart-hvit virkelighet.

Hvordan en oppdrar sine barn er viktigere enn hvordan man IKKE oppdrar den.
Altså å ta ansvar, lære dem til å gjøre opp sine egne meninger, og ikke få alt inn fra TVen.
Jeg tror det er selve kjernen i akkurat den problemstillingen som tema dreier seg om her, men kan hende jeg har misforstått trådstarter? Det er bare til å filtrere ut det der med å ha sett lyset.
Antall ord: 104
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av Bearchild »

Jo.. men å være "hjernevasket" innebærer jo nettopp å ha blitt matet med (feil)informasjon på en sånn måte at man ikke er klar over det selv. Man kan altså ikke vite hvorvidt man er hjernevasket. De meningene man ender opp med er i såfall tillærte, og disse vil man videreføre til sine barn igjen.
Å reflektere over egne tankemønstre hjelper ikke stort dersom man alt er programmert til å følge/ godta reptilers/ illuminatis/ hvemsomhelsts overbevisning?
Antall ord: 81
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av ludoburgero »

Vi er jo alle hjernevasket på sett og vis, men vi liker ikke å kalle det det. Vi liker å kalle det skole, foreldre, omgangskretsen, massemediene og alt det andre som har med samspill og kommunikasjon å gjøre. På lik linje som vi lærer ting, så trenger ikke hjernevaskning være feilinformasjon. Definisjonen er noe useriøs dessuten, så det legges kanskje mest negativt i begrepet?

Slik hjernevaskning for meg virker, så er det omtrent det samme som indoktrinasjon. Noe som ikke nødvendigvis er riktig, men kan godt være det i noen tilfeller, men som har som hovedmål å ligge som en rettesnor (fundamental rettesnor) i enten alt man foretar seg - eller for en ønsket hensikt av den som har hjernevasket noen. Jeg synes det er veldig trist at det er slik, og man trenger ikke være paranoid for å se at det er slik. Dersom man ønsker veldig å tro at man ikke selv er rammet, eller for all del faktisk ikke selv er særlig rammet heller, så er det nok lett å latterliggjøre andre som snakker om hjernevaskning. Som regel er det pga. frykt, for hvis ikke har man i mine øyne lettere for å være ydmyk og åpen for andres synspunkter om man er tryggere på seg selv også.

De tillærte meningene du snakker om er veldig vanlig, og det er vel først og fremst det vi alle - altså samtlige - er berørte eller rammet av. Det er følelser av skam, kjeft man fikk for noe i barndommen som man assosierte med noe annet, underdanighet til en viss grad, lovlydighet - men som man vet bør man være lovlydig i et sivilisert samfunn for at "flertallet" skal kunne ha det greit - selv om det er mye av dette tillærte som ikke har noen reell funksjon og derimot amputerer vår personlige frihet, slik at vi kanskje ikke får uttrykt oss så fritt som vi burde få lov til. Det er derfor viktig at vi passer på at vi lever i en fri verden, og at den moral vi selv sitter inne med ikke skal tråkkes ned i halsen på andre men heller inspirere dersom vi mener den er i god behold. Etter hvert vil vi møte utfordringer i forbindelse med dette, hvor alt vil ende opp som en definisjonssak, fordi alt er ganske relativt. For eksempel er det idag lett å bli assosiert med en massemorder som dreper folk på ei øy simpelthen fordi man kommer med "feil" uttalelser om f.eks. kristne verdier og ikke ønsker et kulturelt mangfold i sitt land.

Slikt er farlig, og vi må passe på at det ikke slås politisk mynt på tanker og meninger folk kan ha, der vi skal rammes av føleri - som er en kjempetrussel mot menneskesinnet - brukt av de som former opinionen via massemediene. Ikke minst er vi nyttige idioter selv som så lett fascineres av den frykten vi har for det fremmede, og vår forkjærlighet for det trygge og kjente, at vi lett ikke tør å stå imot massen når "Den Generelle Oppfatningen"® er noe annet enn hva vi innerst inne egentlig syntes selv.

Det er ikke et spørsmål om å være imot eller for til enhver tid. Faktisk er det aldri det.
Viktigst av alt og mest avgjørende er det å kunne være nyansert og reflektere, både over sine egne meninger og tanker og følelser, såvel som andres. Vi må passe på at vi tilrettelegger samfunnet etter våre behov, ikke basert på frykt, men basert på sikkerhet for å kunne åpne seg om meninger og følelser på den måten man selv vil, med hensynet til andre som en forutsetning.

Noen ganger må selvfølgelig noe vike for noe annet, og når alt kommer til alt er det et spørsmål om hva som gagner byråkratiet og staten best, og hvordan mennesker kan forbli arbeidsmaur.
Systemet løper av seg selv fordi mennesker generelt er nytelsessyke.

Glem det, jeg bare fant ut at jeg er litt hjernevasket med disse meningene. ::=
Antall ord: 688
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 162
Startet: 12 Apr 2007 17:27
17
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- - Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av -Pedersen- »

ludoburgero skrev:Neppe. Jeg tror det største problemet er hvis man ikke klarer å reflektere over hvordan man selv er og hvordan våre egne tankemønstere er. Det er selvfølgelig ingen svart-hvit virkelighet.

Hvordan en oppdrar sine barn er viktigere enn hvordan man IKKE oppdrar den.
Altså å ta ansvar, lære dem til å gjøre opp sine egne meninger, og ikke få alt inn fra TVen.
Jeg tror det er selve kjernen i akkurat den problemstillingen som tema dreier seg om her, men kan hende jeg har misforstått trådstarter? Det er bare til å filtrere ut det der med å ha sett lyset.
Ja, det er helt riktig, Ludo ;) man tenker for lite selv og stoler alt for mye på media.
Majoriteten av alt vi kan og alt vi vet, kommer fra skole og media(TV,PC,aviser,magasiner mm)

Tankevekkende er det da når de som eier alle pengene sammarbeider med de som eier skolesystemet. Jeg mener; hvor enkelt er det ikke egentlig å manipulere oss??? Verdensbanksjefen kan helt fint gå til sjefen for skolesystemet og gi han en god slump med penger for enten å legge til eller fjerne hele eller deler av en utdanning eller et fag.

Har de motiv for å gjøre det? I aller høyeste grad mener jeg.
Husk at vi "arbeidsmaur" jobber av en eneste grunn. Det er for å få penger. Av penger får man frihet. Så da kan vi vel si at vi jobber for å få frihet, sant? Eller rettere sagt: Vi jobber for å kjøpe oss frihet.

De på toppen har allerede den friheten vi jobber og sliter for.

Liten mindfuck: Er slavetiden forbi eller har den bare blitt veldig modernisert?

Ved hjelp av flere faktorer, som f.eks inflasjonen, skal det mye til at en arbeidsmaur vil få nyte friheten i like stor grad som de på toppen. Og slik vi de på toppen ha det, hvem ville vel ikke?

Ved hjelp av media og dens påvirkningskraft vil de på toppen lettere kunne forme oss som de vil.

Man ser det veldig lett på barn. Halloween er et godt eksempel, hvor de kler seg ut som forbildene dems, som de har blitt kjent med via media. Her har media skapt en adferd hos barnet.

Akkurat det samme gjelder i det store bildet, når barnet lærer allerede via barne-TV at det riktige man skal gjøre er å gå skole, jobbe og bli pensjonist. Det man ser andre gjør, gjør man selv. Ingen som vil være utenfor flokken vel? ;)

For å gjøre det kort: Verdens ledere kan lett påvirke oss ved hjelp av å bestemme hva som går på TV, ikke bare programmer men også reklamer. Og ikke minst skole og religion.
Håper ikke jeg starter en lang diskusjon på hvordan religion påvirker oss nå :badgrin:

Her er et par tankevekkende bilder:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4182_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 2352_n.jpg

Tror kanskje jeg fikk frem budskapet mitt litt bedre nå :)
Ha en super kveld folkens!
Antall ord: 517
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM


And they that are wise among the people shall instruct the many

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av Lilja »

Tips for å få postet linker som fungerer:
Hvis du legger inn nettadresser, markerer du adressa og merker med URL-tag
Bildenettadresser merker du med rimg-tag, så kommer bildet opp i posten din.
(du kan bruke img-tag også, men gjør det gjerne til en vane å bruke rimg, for da tilpasses bildestørrelsen automatisk, sånn at du ikke "sprenger" forumsida.)

Mvh Lilja


Edit: Der hadde du allerede fikset det, ja ;)
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 162
Startet: 12 Apr 2007 17:27
17
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- - Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av -Pedersen- »

Lilja skrev:Tips for å få postet linker som fungerer:
Hvis du legger inn nettadresser, markerer du adressa og merker med URL-tag
Bildenettadresser merker du med rimg-tag, så kommer bildet opp i posten din.
(du kan bruke img-tag også, men gjør det gjerne til en vane å bruke rimg, for da tilpasses bildestørrelsen automatisk, sånn at du ikke "sprenger" forumsida.)

Mvh Lilja


Edit: Der hadde du allerede fikset det, ja ;)
Jepp, men takk for rask tilbakemelding :-)
Antall ord: 80
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM


And they that are wise among the people shall instruct the many

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av Gaute »

Takk for opplysningen Pedersen.
Vi får fortsette å ta godt vare på barna våre vi få som lar oss opprøre av dette...
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av Svartepus »

Og så får de som ikke lar seg opprøre så veldig av dette også ta godt vare på barna sine ;)
Antall ord: 22
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av ludoburgero »

Jeg håper Illuminati tar godt vare på barna mine også, for i fremtiden når jeg får barn så jobber de sikkert i barnehagen for å indoktrinere ungene allerede med å tilbe Lucifer før de spiser lunch.

Fra spøk til revolver:

Image

(hver gang jeg ser rimg-koden, så tenker jeg "Ri meg")
Antall ord: 54
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av Gaute »

Svartepus skrev:Og så får de som ikke lar seg opprøre så veldig av dette også ta godt vare på barna sine ;)
Ja så lenge man gjør så godt man kan.
Men sånn generelt ihvertfall er det klokt å skåne barn fra unyttig informasjon og disinformasjon som kun leder et menneske bort ifra seg selv, og det når man er på sitt mest sårbare i forhold til å miste seg selv, til falskhet og frykt. En maktesløs fasade som ikke har noen som helst annen verdi enn å tjene... andre verdier enn sin egen-verd, med det resultat at man blir usikre diltere som blir flinkiser på å danse etter en annens pipe. Hvis man i det hele tatt føler seg inspirert til å danse, så kreativt som man vil... når man har lært seg at dans må læres som "alt annet"... for å realisere selve meningen med livet; å bli kjendis - for å nevne det argeste av titler vi kan smykke oss med mens kroppen råtner av sjelelig understimuli.
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av ludoburgero »

...og fra både spøk og revolver til alvor:

Du er inne på noe veldig viktig, Gaute!
Hyggelig å se deg her inne igjen, forresten! :)
Antall ord: 25
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- - Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av Gaute »

ludoburgero skrev:...og fra både spøk og revolver til alvor:

Du er inne på noe veldig viktig, Gaute!
Hyggelig å se deg her inne igjen, forresten! :)
Takk Ludo, det var trivelig :)
Jeg kommer altfor sjeldent på å stikke innom. Pussig egentlig... i disse demotiverende facebook-tider.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Nå har myndighetene virkelig gått over streken!

Innlegg av Svartepus »

Gaute skrev:
Svartepus skrev:Og så får de som ikke lar seg opprøre så veldig av dette også ta godt vare på barna sine ;)
Ja så lenge man gjør så godt man kan.
Men sånn generelt ihvertfall er det klokt å skåne barn fra unyttig informasjon og disinformasjon som kun leder et menneske bort ifra seg selv, og det når man er på sitt mest sårbare i forhold til å miste seg selv, til falskhet og frykt. En maktesløs fasade som ikke har noen som helst annen verdi enn å tjene... andre verdier enn sin egen-verd, med det resultat at man blir usikre diltere som blir flinkiser på å danse etter en annens pipe. Hvis man i det hele tatt føler seg inspirert til å danse, så kreativt som man vil... når man har lært seg at dans må læres som "alt annet"... for å realisere selve meningen med livet; å bli kjendis - for å nevne det argeste av titler vi kan smykke oss med mens kroppen råtner av sjelelig understimuli.
Men alle dine meninger har du kommet på helt selv, kjemisk renset for indoktrinering eller noen grad av hjernevask? Du har selvsagt gjort deg opp meninger om ting helt selv uten å lese noe, høre på andre eller til og med stole på at det du hører/ser er sannheten? Hva har formet deg og din personlighet? Hvordan har du kommet frem til det du tror på og står for?

Alle har ansvar for å ta best mulig vare på den oppvoksende slekt, og alle mener jo at de har funnet en grei sannhet å videreformidle til barna. I de fleste tilfeller går det helt fint og barna vokser opp til å bli høvelig fornuftige og selvstendig tenkende individer. Men tenk litt på konseptet godkjente og trygge lekestativ med mykt underlag under: barna er trygge så lenge de kun leker i disse godkjente lekestativene, men hva skjer hvis de plutselig en dag finner på å klatre i et tre? Et ikke-godkjent tre med dårlige grener og hard bakke under? Eller skal man bygge en verden av trygge lekestativ og håpe de aldri kommer seg ut i skogen? Hvis man tenker "alt til sin tid", når skal barna slippe ut i skogen og hvordan vil de oppføre seg når de vante rammene er borte?

Denne diskusjonen begynte med utgangspunkt i nyheter for barn der skremmende og veldig alvorlige tema tas opp, bare på en antatt egnet måte for barn. Jeg synes ikke myndighetene har gått over streken og heller ikke NRK. Derimot synes jeg foreldre går langt over streken dersom barna skånes for alt som er ubehagelig eller vondt i verden, og spesielt dersom det i tillegg ties om såre temaer. Barn skal selvsagt ikke overveldes eller ihjelfores med all slags info de ikke har forutsetninger for å forstå, men de trenger å lære alle sider av livet. Da synes jeg en nyhetssending som er tilrettelagt for barn og deres forståelsesnivå er en grei måte å vise barna baksidene av livet på. Hvis man da i tillegg er en såpass ansvarsfull voksen at man snakker med barna om det de har sett og fordøyer det sammen med dem, ser jeg ingen grunn til at barna skulle bli verken avstumpede eller få depresjoner. Jeg tror depresjoner kommer adskillig lettere av jaget etter det perfekte lykkepille-livet. Jeg synes fokuset på "det perfekte liv" i alle mulige kanaler er mye verre enn fokus på virkelighetens brutale sannheter.
Antall ord: 594
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links