Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSjelevenn

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Morten.B.F
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 04 Nov 2012 19:08
11
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 3 ganger

Sjelevenn

Innlegg av Morten.B.F »

Hei igjen folkens :) har sikkert vert snakket om før dette her men... Sjelevenn.

Det er snakk om at en sjelevenn er den persjonen i verden man er sjebnebestemt til å være sammen med. Det er to persjoner som har gjort noe virkelig bra for hverandre i et tidligere liv. Men hvordan kjenner man igjen hvem som er ens sjelevenn? Er det en magefølelse? Får man det opp som en sjette sans, som om man vet hva den persjonen tenker og føler?

Vet det sikkert erlidt dust å spørre om men bare kom tilå tenkepå det. Det kan jo være noen man har kjent hele livet :)
Antall ord: 110
Verden er bare så god som du gjør den.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Sjelevenn

Innlegg av helgemann »

Du kjenner på kroppen din, du får en slags virbrasjon, når du møter på en sjelevenn. Tanker som: "...h*n har jeg møtt på før, men kor hen...", "der va e n kjenning!", osv., vil som regel dukke opp i ens eget hode. Det er nesten som å møte på en fremtidig interesant kjærestevene. Du kjenner viberasjonene, men på en annen måte. Du kan også få bilder opp i hodet. Bilder som kanskje innvolverer deg og vedkommende. Bilder som ikke trenger å være fantasi, men kanskje ting som har skjedd mellom deg og vekommende.
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Morten.B.F
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 04 Nov 2012 19:08
11
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Sjelevenn

Innlegg av Morten.B.F »

Må nåkk en gang takke for svaret :) har vert mye snakk om det men aldri har jeg hørt eller lest om hvordan man vet hvem det er :)
Antall ord: 29
Verden er bare så god som du gjør den.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Morten.B.F
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 04 Nov 2012 19:08
11
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Sjelevenn

Innlegg av Morten.B.F »

Vil bare bringe opp et lite spørsmål her...

Sjelevenner har en spesiel kontakt, nesten som om de vet hva den andre tenker. riktig?
Er det mulig at de sjelevandrer til hverandre? Altså at den ene såver men den andre er våken og får øye på sjelen eller vertfal omrisset av den persjonen?
For jeg er rimelig sikker på at de kan besøke hverandre i hverandres drømmer men om den ene parten ikke såver at sjelen vises som et type spøkelsesaktig bilde?

Blir superglad for svar ov vil gjerne lese deres meninger :)

Mvh Morten :)
Antall ord: 102
Verden er bare så god som du gjør den.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Sjelevenn

Innlegg av Nattstjerne »

Heia ;O)

Min erfaring er at det finst to typer...twin souls og soulmates.

Siden du skrev soulmates så er min oppfatning at når en treffer en person for aller første gang så "følest" det ut som du har kjendt den personen hele livet og jeg har sett at med soulmates kan en ta opp igjen kontakten etter lang tid uten å ha kontakt og snakke som om en hadde sett hverandre igår.Du har en veldig god kjemi med vedkommende og en forstår hverandres hjerter.Jeg har vært så heldig å truffet mange sjelevenner i løpet av livet.Noen har jeg kontakt med ennå og noen er borte ;O( .Min twin soul er død desverre så det er litt trist men vi treffes på astral planet.

Litt info om twin soul :

http://www.tvillingsjelhealing.com/Om-T ... jeler.html
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TE75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Des 2012 21:31
11
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- Sjelevenn

Innlegg av TE75 »

Hiver meg inn i diskusjonen med en annen vinkling på sjelevenn. Jeg opplever ofte å kjenne på kroppen når en venninne har det tungt. Dette slår nesten aldri feil. Det er en merkelig følelse jeg bare får og det er nærmest en beskjed om at nå skal du stille opp! Ser ikke på vedkommende som noe kjæreste emne av den grunn. Dette er vel også en form for sjelevenn. Eller har det mer med mine "gaver/evner" å gjøre?
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- - Sjelevenn

Innlegg av Nattstjerne »

TE75 skrev:Hiver meg inn i diskusjonen med en annen vinkling på sjelevenn. Jeg opplever ofte å kjenne på kroppen når en venninne har det tungt. Dette slår nesten aldri feil. Det er en merkelig følelse jeg bare får og det er nærmest en beskjed om at nå skal du stille opp! Ser ikke på vedkommende som noe kjæreste emne av den grunn. Dette er vel også en form for sjelevenn. Eller har det mer med mine "gaver/evner" å gjøre?
Er det bare med henne eller er det også med andre du kjenner?er det med alle du har kontakt med så er det mye mulig det er pga evnene dine..at du er ekstra følsom overfor andre.Men når det gjelder veninna di så kan hun jo være en "soulmate" eller i samme sjelegruppe som du.Vi må ikke alltid være kjæreste med sjelevennene..det er bare den spesielle kjemien mellom hverandre som er litt spennende og spesielt.
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links