Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenVisuelle bilder

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Visuelle bilder

Innlegg av Nattstjerne »

Heia!

Har ett spørsmål som jeg lurer på ang å se i bilder i avslappet tilstand.Og om det er flere som opplever dette.

Når jeg slapper av og bildene kommer så ser jeg masse alt etter dagsformen.Noen bilder er så klare att jeg kan zooome inn på enkelte etter detaljer og noen er uklare.Det jeg lurer på er hvorfor enkelte mennesker som jeg ser ikke har ansikt? og hvorfor enkelte er veldig uklare og litt mørke på en måte.

Så er det ofte en jeg ser veldig klart på mine turer ut.Om han er død vet jeg ikke men ser han ofte i dagliglivet og han har en datter og dei bor på nordmøre tror jeg.Anyway...hvordan finne ut hvem dette er?virker som han ser meg når jeg ser han for han ser på meg liksom? noen tanker?;)
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Visuelle bilder

Innlegg av helgemann »

Ja, du er ikke alene! Mange som har det slik. Plutselig popper bilder opp i hodet. Mange ganger blir det en hel film. Noen bilder kan være ren fantasi, hjernens måte å leke på, og å koble av på. Noen bilder kan være fremtids bilder, av noe som kommer til å skje.

Dette med vesner man ikke ser hodet på, eller uklar, var ei som fortalte at disse vesnene var av den negative sorte. Altså, en negativ ånd.
Så er det ofte en jeg ser veldig klart på mine turer ut.
Ut ytterdøra? Beklager spr. Kan jo være hjelperen din? Kanskje du skal prøve å fokusere på han, og hva han vil fortelle deg? Mest sansynlig kan det være hjelperen din, som har bodd på Sunnmøre, Normøre, og hadde ei datter. Men det kan jo være en sjelevenn, eller en åndfrende. Du må nesten finne ut av dette selv. Som sagt, prøve å oppnå kontakt med han.
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Visuelle bilder

Innlegg av Nattstjerne »

Takk for svar helgemann ;O)

hehe nei ikke turer ut ytterdøra men ut av kroppen..når jeg er på astral turene mine!
Ja ok ;O) har ikke fått til å snakke med dei jeg ser ennå..mer sånn stum bilder uten lyd.Eneste som er nytt er at sist jeg var ute fikk jeg ett bilde av en bil som kjørte uten at jeg såg menneskene inni og da memorerte jeg bil nummeret og kom inn i kroppen min og fann ut hvem det var..men det ga liksom ikke helt noen mening .
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Visuelle bilder

Innlegg av helgemann »

Spennende! :) Kanskje det var en bil du har sett, eller kanskje likt, som gjorde at du fikk den opp? Spennede med slike reiser. Slike reiser kan være både fantasifulle, eller real thing. Slik at du ser noe som kommer til å skje. Men det er en fin måte å koble av på, og kanskje finne ut av nye ting.
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !