Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserVåkna av visking av navnet mitt

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Erik333 »

Hei, i natt hadde jeg en internsang opplevelse :) Jeg var hos broren min ( som har et 660l innebygd akvarium) Og før jeg la meg til å såve åpnet jeg luka over akvariet for å høre lyden av vannet som plasket bedre, jeg syns lyden er så avslappende :)

Så kjøp jeg under dyna og hørte på vannet som plasket, falt etter en liten stund i søvn og hadde en merkelig drøm om at jeg skjøt små stakkars fugler med våpen :/

Etter en stund så fikk jeg opp et bilde av en liten jente, og straks etterpå hørte jeg hun hviske navnet mitt ( Erik ^^) Jeg åpnet straks øynene, men så ingen.

Den eneste jenta som var i huset den natten er min bros kone, hun er dansk og veldig karakteristika stemme, så hun er utelukket. Min bror har en dyp steppe så han kunne det heller ikke være, og det eneste barnet i huset er under et år...


Kan dette være at jeg er klarhørt? jeg har aldri gjort noen øvelser for å utvikle det annet en at jeg har hørt på naturlyder en del i det siste.

Kanskje er dette enda en fantastisk gave? :) :mozilla_innocent:

Kom gjerne med lignende hendelser og eventuelle forklaringer.

PS: er MEGET sikker på at dette ikke var en drøm.
Antall ord: 224
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Arven »

Jeg skjønner godt at du ikke vil tenke at dette var en drøm, for mange av dem er skremmende virkelige, men jeg tror nok desverre det er forklaringen her.
Jeg har opplevd å vekke meg selv fra skumle, utrivelige drømmer ved at jeg sier mitt eget navn høyt.
Antall ord: 51
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Jeppski »

Du får enten godta en naturlig forklaring. Eller gå utenfor all anerkjent vitenskap, fordi du har lyst til å være "klarhørt".
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- - Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Erik333 »

Jeppski skrev:Du får enten godta en naturlig forklaring. Eller gå utenfor all anerkjent vitenskap, fordi du har lyst til å være "klarhørt".

Jaja du får da bære være skeptiker for min del, skal love deg du går glipp av mye fantastisk i verden.


Uansett så er jeg ikke ute etter flere svar fra skeptikere så du kan venligst la være med slike "smarte" inlegg. takk
Antall ord: 73
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 663
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Paranomia »

Men da gjør vi det så enkelt at du skal få tro det, også skal du også slippe diskutering om hva dette kunne være, siden du har bestemt deg.
Antall ord: 31
"Du har retten til å forholde deg taus.
Alt du sier vil bli feilsitert og brukt i mot deg."

I'm a member of CSI: Can't stand idiots

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Arven »

Jeg hadde vært mer tilbøyelig til å tenke en paranormal forklaring dersom hun hadde gitt deg et budskap av et eller annet slag, eller at hun vekket deg av en eller annen grunn
Antall ord: 34
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - - Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Jeppski »

Erik333 skrev:
Jeppski skrev:Du får enten godta en naturlig forklaring. Eller gå utenfor all anerkjent vitenskap, fordi du har lyst til å være "klarhørt".

Jaja du får da bære være skeptiker for min del, skal love deg du går glipp av mye fantastisk i verden.


Uansett så er jeg ikke ute etter flere svar fra skeptikere så du kan venligst la være med slike "smarte" inlegg. takk
Jeg lover deg at du går glipp av mer fantastiske ting i vitenskapens verden. Ting vi kan beviselig si er sant. Huffa meg, går jeg glipp av nøkken, spøkelser, demoner, nissen, tannfeen, hufsa og mummitrollet.

Vitner er en upålitelig kilde for informasjon, og vitner som halvsover er enda mer upålitelig. Jeg har selv opplevd å høre litt av vært midt på natten. Men dette kommer selvfølgelig av at jeg ligger i drømmeland, og ikke er klarhørt.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Tyrell »

Det var nok bare søvnparalyse,man opplever hallusinasjoner i det man er i ferd med å våkne.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av Nattstjerne »

Jeg er klarhørt og jeg opplever av og til at ånder sier navnet mitt uten noen spesiell beskjed i etterkant.Men dette strander egentlig på hva en tror på og ikke.Kanskje er det din skytsengel som kontakter deg for å si at h*n er rundt deg og vil ha kontakt.Siden du har øvet på dette så er det ikke usannsynlig.En venn av meg som er ganske åndelig av seg opplevde engang han var gikk på gaten at noen ropte på han...og det var ingen rundt.Senere etter at han var hjemme og fikk roet seg ned kom han til at det var en tidligere veninne (avdød) som ville ha kontakt med han.Stemmen var nøyaktig som hennes.
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- - - - Våkna av visking av navnet mitt

Innlegg av ? »

Jeppski skrev:
Erik333 skrev:
Jeppski skrev:Du får enten godta en naturlig forklaring. Eller gå utenfor all anerkjent vitenskap, fordi du har lyst til å være "klarhørt".

Jaja du får da bære være skeptiker for min del, skal love deg du går glipp av mye fantastisk i verden.


Uansett så er jeg ikke ute etter flere svar fra skeptikere så du kan venligst la være med slike "smarte" inlegg. takk
Jeg lover deg at du går glipp av mer fantastiske ting i vitenskapens verden. Ting vi kan beviselig si er sant. Huffa meg, går jeg glipp av nøkken, spøkelser, demoner, nissen, tannfeen, hufsa og mummitrollet.

Vitner er en upålitelig kilde for informasjon, og vitner som halvsover er enda mer upålitelig. Jeg har selv opplevd å høre litt av vært midt på natten. Men dette kommer selvfølgelig av at jeg ligger i drømmeland, og ikke er klarhørt.
jahh, tenk, denne siden burde jo vært stengt..
Antall ord: 172
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links