Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisNoen som vet hva dette er `?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

frategn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 24 Jul 2011 14:46
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 8 ganger

Noen som vet hva dette er `?

Innlegg av frategn »

jeg fikk engang et smykke av en mann, han sa at jeg trengte det. så jeg har brukt det siden, men nå i de senere dager har jeg begynt å lure på om smykket faktisk betyr noe eller om det bare er noe lureri? jeg har søkt på Internet men kan ikke finne noe. så lurte på om det var noen her som viste hva dette er ? ( det øverste smykket på bildet )

Bilde

PS: på baksiden er det noen merkelige sirkler, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men har lit dårlig tid nu så rekker ikke å legge ut et bilde av baksiden.
Antall ord: 104
Frategn...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Noen som vet hva dette er `?

Innlegg av xyrea »

Aner ikke hva det betyr men tror det har noe med kabbalah å gjøre, vet ganske lite om det men her er noen linker jeg ikke aner hvor bra er.

Dette er nummer 5:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gevurah eller eventuelt http://en.wikipedia.org/wiki/Golachab

Ellers så kan du se på 5'ene i tarotkort.
Antall ord: 58
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Noen som vet hva dette er `?

Innlegg av Arven »

Den første er balanse. 8 chi' er som østen spår etter ...yin og yang. kvinnelig og mannlig kraft. As abowe, so below.
Den bakerste ser ut som en blanding av Kabbalahns livets tre og pentagrammet. 7 veier til fullendelse. 4 elementer og ånd som topp punkt. Altså 5
Se under Magi og occult her inne. Moonestone har flere tråder hvor han viser til dette
Antall ord: 67
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links