Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerå motta healing av lysvesener i drømme

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av Biri »

Jeg har alltid hatt sterke, symboltunge drømmer. Jeg drømmer om mennesker før jeg møter dem og hvilken rolle de skal spille i livet mitt hvis jeg møter noen som er viktige for meg. De to hjelperne mine kommuniserer også til meg gjennom drømmene mine.

Flere ganger de siste årene har det kommer lysvesener til meg og healet meg i drømme sammen med hjelperne mine. Første gang stod de liksom og "fikset " og åpnet ting (chakra), og den ene hjelperen min tar ting veldig uhøytidelig. Han sier sånn på en "vi må fikse litt deer, og åpne deg heer," også smiler han til meg (kanskje så jeg ikke skulle freake ut de første gangene).

En gang fikk jeg opp sånn "dette er viktig". Så drømte jeg at 3 engler tok meg med til skyene, og "slo" meg med et stor, vibrerende energikule. Det kjentes ut som jeg hadde fått elektrisk støt i hele kroppen, det var ganske ubehagelig og jeg klarte ikke reise meg. I drømmen så den ene engelen så ned på meg og sa "oi, kanskje det var litt mye?"(haha. vet ikke hvorfor det kom med i drømmen. kanskje de også prøvde å gjøre det humoristisk for jeg responderer godt på humor). Jeg "døde" av støtet i drømmen og så våknet jeg opp. Men etterpå kjente jeg en god energi i kroppen.

Jeg har mange ganger fått beskjed i drømme om at jeg har en gave som er skjult. Men jeg skjønner ikke at det skal være healing for jeg har aldri opplevd at jeg kan heale andre, aldri opplevd varme hender osv. jeg kan av og til heale meg selv for småting, men ikke større ting.

Bare synes dette har pågått en stund uten at det har skjedd noe mer, og vet ikke om det er noe jeg selv også må gjøre for å åpne meg? Ser at det tilbys ulike kurs osv. men det har jeg ikke råd til nå.
Antall ord: 355

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av Bearchild »

Fascinerende drømmer/ opplevelser! :)
Jeg har desverre ikke så mye å bidra med, men antar at standardsvaret "meditering" er rett rundt hjørnet. Kurs kan sikkert være en fin ting det, men som du sier koster det ofte masse penger og det er jo et hav å velge i,- ergo risikerer man å bruke masse penger på noe som er "helt feil"/ ikke samsvarer med det man er på jakt etter.

Meditering er gratis. Også her finnes det mange alternativer/ teknikker, men man kan langt på vei styre det selv og finne en skreddersydd versjon.
Sikkert noen andre som har noe mer konkret å bidra med etterhvert! :)
Antall ord: 104
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av Biri »

veldig spennende :D er aldri redd for de "beroliger" meg hele tiden og jeg må nesten le litt av det når jeg våkner. får litt sånn "så søte de er."

Jeg startet å meditere for noen år siden- og etter det har jeg åpnet meg veldig, så kanskje de bare hjelper meg å åpne meg enda mer siden de vet jeg er en søkende sjel. kan jo være "gaven" bare er at jeg er sensitiv over sånne ting? :) MÅ jo ikke være healing . Kan jo også være at de mente chakraene trengte å åpnes på visse steder/få balanse ? Jeg vet ikke så mye om chakraer.
Antall ord: 112
Once upon the sea of blissul awareness

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av helgemann »

Spennende drøm du hadde. :)

Om chakra: http://www.healingviten.com/ss_chakra.html

Trenger det å være healing? Medium er jo også en gave. Eller andre alternative gaver som kan være til hjelp for medmenneske rundt deg. Kjærligheten er en gave. Prate med dyr er en gave. Sende spøkelser over til den andre siden, er også en gave. Men det å lytte og forstå medmenneske rundt deg, er også en fin gave. Du vil nok finne ut hva denne gaven kan være, igjennom meditasjon, men også det å ha tillit til hjelperene dine og guiden din, som vil gi ting til deg, porsjonsvis.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av Biri »

tusen takk for fine svar :) har prøvd å "spørre" når jeg mediterer eller før jeg legger meg (som ofte fungerer for meg på en del spørsmål), men jeg har ikke fått noen tydelige svar!

Får vel bare ta tiden til hjelp?

helgemann: med "guide"- mener du dyreguide? den har jeg faktisk aldri hatt noe forhold til eller sett i drømme! Eller tenkte du på noe annet :)
Antall ord: 74
Once upon the sea of blissul awareness

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av zind »

Jeg tror at selve ønsket og en vilje til å åpne seg mer, er mer enn nok for å åpne seg mer.

Ha tillit, så vil nok ting skje i det tempo og på den måten som er riktig for deg.

Jeg personlig har dårlig erfaring med å pushe den åndelige utviklingen i en spesifikk retning, har uten tvil oppnådd mest ved å gi slipp og ha tillit til at universet kan finne en vei å gi meg det jeg trenger, ikke det jeg tror jeg vil ha. For ofte fokuserer vi nemlig ikke på målet, vi fokuserer på det vi tror er veien dit. Det å gi slipp er en viktig del av å manifestere, fordi du unngår å skape begrensninger eller frykt for at det ikke skal skje ved å fokusere på det konstant.... nyt nåtiden og la det skje!
Antall ord: 139
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av helgemann »

med "guide"- mener du dyreguide? den har jeg faktisk aldri hatt noe forhold til eller sett i drømme! Eller tenkte du på noe annet
Jeg tenker på guiden din. Som du har med deg. En åndsvesen. Kan være en slektning, eller en engel. Hva en Guide er, har jo vært debatert heftig her inne... En søk på guide, gir følgende resultat:

https://www.paran.no/forum/phpbb3/search.php?keywords=guide&terms=all&author=&fid[]=37&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k

Vi har jo som regel mye rart med oss. Hjelpere, Guider, Enlger, Kraftdyr, osv.

Ja, det er det beste å ta tiden til hjelp. Du får de ulike gavene, og erfaringen når du er klar og moden for det. :)
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av helgemann »

Bare synes dette har pågått en stund uten at det har skjedd noe mer, og vet ikke om det er noe jeg selv også må gjøre for å åpne meg? Ser at det tilbys ulike kurs osv. men det har jeg ikke råd til nå.
Tror du skal vente med kurs. Kurs kan være fine ting, du kan lære mer. Men, mange kurs er bortkastet. Mange holder bare kurs for å tjene penger, og forteller tull og vas til deltakerene. Du kan lære mye ved å observere, kanskje være med i en alternativ forening der du bor, eller en gruppe på f.eks. facebook. Man er som regel den beste læreren selv. Jeg har ikke gått så mange kurs, kun et alt. kurs. Ellers har jeg observert, lest meg til, og oppsøkt andre alt.mennesker.
har prøvd å "spørre" når jeg mediterer eller før jeg legger meg (som ofte fungerer for meg på en del spørsmål), men jeg har ikke fått noen tydelige svar!
Du kan snakke med dine hjelper og guider åpenlyst. Du kan prate med de, lik du og jeg gjør her inne. Du kan be de om hjelp, råd og tips. Du trenger ikke meditere for å stille spørsmål. Svarene kan komme på det mest utenkelige måten. Du kan plutselig se et bilde på tv'en som gir deg svar, du kan plutselig komme i kontakt med noen som har svaret til deg, eller du kan se tegn i f.eks. naturen når du er ute å går. Svarene kan også komme via drømmer og dagdrømmer/syn. Svarene trenger ikke å være et skikkelig gjennomført kart eller bilde. Du kan få svar via en ting. Som f.eks. hvis du spurte om hvilke retgning du skal ta, og du plutselig ser en pil på tv'en som peker oppover, da kan det være dine hjelper og guide som forteller at den retningen skal du ta.
Jeg startet å meditere for noen år siden- og etter det har jeg åpnet meg veldig, så kanskje de bare hjelper meg å åpne meg enda mer siden de vet jeg er en søkende sjel. kan jo være "gaven" bare er at jeg er sensitiv over sånne ting?
Det er viktig å ikke være åpen hele tiden, for da vil du tiltrekke deg uønskete ånder og energier. Som f.eks. klebeånder, negative eneriger, osv. Som alternativ menneske, er det viktig å føttene godt plantet på jorda (kalles for jording). En beskyttelse er også nødvendig å ha. Som f.eks. en gullag dekket over deg, eller en boble som beskytter deg. Jording er som nevnt viktig. Det kan du oppnå ved å ta av deg skoene og sokkene, og gå barbent i skogen, og kanskje klemme et tre. Chakra vil du lære etter hvert. Chakra er energi sentrene dine, som går i fra topp til tå. Det er viktig å lukke disse, da er viktikg å forhindre at all energi pøses ut av deg.

Det var nå en utenomtrådenspørsmål. Men jeg følte for å kommentere dine spørsmål. Mine svar er ikke sannhet, men erfaring og lærdom jeg har tilegnet meg. :)
Antall ord: 549

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av Biri »

"en gullag dekket over deg, eller en boble som beskytter deg. " hva vil det si?
Antall ord: 15
Once upon the sea of blissul awareness

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- - å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av helgemann »

Biri skrev:"en gullag dekket over deg, eller en boble som beskytter deg. " hva vil det si?
Et gullag - kan sammenlignes med at du tar på deg en gul regnsett, med gul jakke, gul bukse, gule støvler, og en gul regn hatt. Akkurat som et klesplagg du kler på deg. Du kan også sammenligne det med en aluminiums folie som du dekker hele deg med.

Bruker du boblen, kan du se for deg en såpeboble som du er inne i, hvor ingen uten i fra kan skade eller såre deg.

Hva du er mest komfortable med, vil du finne ut etter hvert. Men en såpeboble kan kanskje være det enkleste å bruke. Husk bare å ha føttene på bakken. ;)
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av Biri »

tusen takk :D dette skal testes ut. Hva kan "skje" hvis man ikke bruker slike teknikker? tapping av energi?
Antall ord: 18
Once upon the sea of blissul awareness

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- å motta healing av lysvesener i drømme

Innlegg av helgemann »

Tapping av energi, mer mottakelige for dritt, (kanskje mer mottakelig for sykdom (selv om det ikke er bevist), osv.; kan forekomme hvis man ikke bruker et beskyttende lag/"teppe". Men det er jo veldig individuelt/forskjellig i fra person til person.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !