Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserhøre det uhørte?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

elzenthus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 21 Jan 2013 13:11
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 1 gang

høre det uhørte?

Innlegg av elzenthus »

jeg lurer på om det går ant å åpne seg selv for og kunne høre hva en guide eller andre vesner der ute sier? slik som mediumene som kan kommunisere med di døde. Jeg kan drømme om min guide å at det blir sagt vise verse, men ellers er jeg så å si helt døv når det gjelder kommunikasjon med den andre siden. Er det noen her som vet hvordan man kan oppnå dette? eller er dette en evne som man er nødt til å bli født med?
:lykkelig
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- høre det uhørte?

Innlegg av Heksepusen »

Jeg vet ikke men mine hjelper og slikt har aldrig talt til meg, men jeg har vel med mitt indre altid hvist hva de vil forklare meg. Kansje du skal prøve og kjenne og føle litt det er jo ikke altid budskape kommer med engang heller. Meditasjon kan være en måte å komunisere dere i mellom.
Antall ord: 59
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
elzenthus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 21 Jan 2013 13:11
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 1 gang

- høre det uhørte?

Innlegg av elzenthus »

Har samme greia, Føler i mitt indre va guiden vill til tider eller vist hun prøver å si noe til meg, men ja guider kan være ganske kryptiske og holde tilbake informasjon. Jeg mediterer daglig jeg :-)
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- høre det uhørte?

Innlegg av jeditrond »

Jeg får bare "tankebeskjeder" og følelser selv, hører aldri via ørene hva hjelperne har på hjertet :) Fortsett med meditasjonen din og hør på magefølelsen din, så kan det være det skjer ting :D
Antall ord: 38
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- høre det uhørte?

Innlegg av helgemann »

elzenthus skrev:jeg lurer på om det går ant å åpne seg selv for og kunne høre hva en guide eller andre vesner der ute sier? slik som mediumene som kan kommunisere med di døde. Jeg kan drømme om min guide å at det blir sagt vise verse, men ellers er jeg så å si helt døv når det gjelder kommunikasjon med den andre siden. Er det noen her som vet hvordan man kan oppnå dette? eller er dette en evne som man er nødt til å bli født med?
Ingen er døve, en guide og andre, prater til deg via tanker, syn og lukt(, lyder). Du kan prate til de, slik du og jeg gjør. Man trenger ikke være medium for å prate med de. En plutselig tanke i ditt hodet, kan være svar i fra guiden eller andre ånds vesner. En hjerte på veien, eller i en sky, kan være guiden som prater med deg, og kanskje ber deg ta vare på kjærligheten. Selv om du ikke hørte hva guiden sa til deg i drømmer, så oppfattet din underbevisthet det.
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
elzenthus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 21 Jan 2013 13:11
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 1 gang

- høre det uhørte?

Innlegg av elzenthus »

takk for alle svar :-) setter stor pris på det :-) ja jeg bruker også og få plutselige tanker som bære popper opp, kaller dem pop-up thoughts :P hehe men er det mulig og lære seg di færdighetene et medium har? eller er det medfødt? :-)
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- høre det uhørte?

Innlegg av helgemann »

Hvorfor akkurat et medium? Alle har de ferdigheter og evner man ønsker å ha. Alle har medfødte evner. De ligger der, men straks de fleste barn begynner å tenke, og bli eldre, så "forsvinner" evnene. Mange klarer å hente de tilbake i voksen alder, andre ikke. Andre barn igjen, beholder sine evner hele livet. Hvorfor ikke fokusere på det du kan, og vidreutvikle det? Du har jo allerede begynte å prate med dine guide. Jeg tenker at du bør vidreutvikle det, og så kommer alt det andre etter på. Ikke alle kan bli medium. Vi alle har ulike evner og ferdigheter. Noen er sterk på drømmer, noen er sterk på å sende ånder avgårde, noen er sterk til å prate med dyr, og noen er sterk på å prate med ånder. Hva du er sterk på, er det det du bør prøve å bruke tid på, og ikke hva du ønsker å bli. ;) Tenker jeg. :)
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
elzenthus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 21 Jan 2013 13:11
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 1 gang

- høre det uhørte?

Innlegg av elzenthus »

Jo du har i grunn rett i det :-) har vell ikke helt funnet ut selv hva slags evner jeg har. bortsett fra litt dovenskap da, har en tendens til å sovne av hvist jeg havner i en dyp nokk transe. Men husker at min far fortalte meg at når jeg va mindre hadde jeg kontakt med en gammel dame så selvfølgelig bare jeg så. husker det ikke selv en gang. Men hun kunne både leke og ha det morsomt i det ene øyeblikket og i det andre kunne jeg komme livredd til mine foreldre. men det gikk vel bort med alderen. Men mine foreldre syntes det var en skremmende opplevelse siden kun jeg så dennen gamle damen.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- høre det uhørte?

Innlegg av helgemann »

Sovne av under transe, gjør nok alle, hvis man er fersk, og kanskje trøtt og sliten. Er jo så behagelig og deilig når noen forteller at nå teller jeg til ti, og så sovner du....
Så du hadde "liksomvenn" som liten, spennende! :mrgreen:
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
elzenthus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 21 Jan 2013 13:11
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 1 gang

- høre det uhørte?

Innlegg av elzenthus »

har holdt på med meditasjon i litt over ett år nå. men sovner fort av hvist jeg er litt trett når jeg ska gå i en dyp transe. hehe ja litt spennende og skremmende og tenke på at min "liksomvenn" var en veldig gammel dame :D
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links