Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenrussia orders obama: tell world about aliens or we will

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av ? »

Antall ord: 11
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Bearchild »

Kult.
Men hva slags nettside er det? Mer type Dagbladet/ Se og Hør eller noe mer seriøst?
Fulgte en av linkene og kom til "World Economic Forum"- som jeg heller ikke vet hva er- men de uthever aliens utifra en liste på 50 globale risikoer;

X Factors from Nature

Developed in partnership with the editors of Nature, a leading science journal, the chapter on “X Factors” looks beyond the landscape of 50 global risks to alert decision-makers to five emerging game-changers:

-Runaway climate change: Is it possible that we have already passed a point of no return and that Earth’s atmosphere is tipping rapidly into an inhospitable state?
-Significant cognitive enhancement: Ethical dilemmas akin to doping in sports could start to extend into daily working life; an arms race in the neural “enhancement” of combat troops could also ensue.
-Rogue deployment of geoengineering: Technology is now being developed to manipulate the climate; a state or private individual could use it unilaterally.
-Costs of living longer: Medical advances are prolonging life, but long-term palliative care is expensive. Covering the costs associated with old age could be a struggle.
-Discovery of alien life: Proof of life elsewhere in the universe could have profound psychological implications for human belief systems.


http://reports.weforum.org/global-risks ... e-summary/
Antall ord: 221
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Lilja »

Not Found

The requested URL /2013/01/russia-orders-obama-tell-world-about-aliens-or-we-will/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
:bandit Duket for konspirasjonsteorier...
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Bearchild »

Lilja skrev:
Not Found

The requested URL /2013/01/russia-orders-obama-tell-world-about-aliens-or-we-will/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
:bandit Duket for konspirasjonsteorier...
Ha, enda kulere! :666
Da går jeg for at det var en av de mer seriøse nettsidene. ;)
Antall ord: 64
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Svartepus »

Hvis man prøver å skrive inn www.eutimes.net får man opp "Site Temporarily Unavailable"! 8-[
Antall ord: 16
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av xyrea »

Alle dere som var inne på den sia, finn frem tinnfolien før det er for seint!!
Antall ord: 17
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Bearchild »

Hvis man googler "russia reveal alien obama" finnes det drøssevis av samme artikkel ? linket til men på andre nettsider.
http://newsdoors.blogspot.com/2013/01/r ... about.html
http://www.darkgovernment.com/news/russ ... they-will/

Edit; Linken i hovedinnlegget er visst aktiv igjen..
Antall ord: 45
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Arven »

Jeg lurer på hvordan verden faktisk ville ta det hvis en slik nyhet kom...
En ting er å tro og fantasere om at de finnes og at vi kanskje ser dem innimellom. Noe helt annet ville det være å få visshet.
Mange som tror på aliens fremstiller dem som guder som skal redde verden og oss. Fredlige og lysende vesener. Monn det

Jeg tenker at hvis de kan oppsøke oss, må de ha teknologi som ligger langt forran oss. Hvis det er tilfelle, er det nærliggende å tenke at de vil møte og behandle oss like bra som vi har møtt og behandlet svake grupper i vår egen verden som vi ser oss overlegne.

Jeg tror ikke nyheten om at aliensene eksisterer vil være en god nyhet for oss
Antall ord: 133
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Svartepus »

Mest sannsynlig ser de på oss som sauer; ålreite dyr med en viss intelligens, men totalt underlegne og som kjøttstykker å regne. Kanskje vi blir en delikatesse på en annen planet? Eller kanskje huden vår blir veldig populær til å lage skinnkåper til aliens?

Jeg tror muligens vi har et stort problem.
Antall ord: 54
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av jeditrond »

Hele artikkelen ser ut til å være basert på Medvedevs uttalelse om Men in Black-filmen og så spinne det til å mene at Medvedev mente en russisk dokumentar av samme navn, ikke filmene med Tommy Lee Jones og Will Smith :)

S.k. aliens er på besøk støtt og stadig, de fleste ser ikke ut til å være fiendtlig innstilt, men de griper ikke inn direkte i konflikter o.l. heller her på kloden. Det kan være at de har lover og regler som forbyr innblanding i kulturer som ikke er utviklet nok, noe lignende Prime Directive i Star Trek :D
In the universe of Star Trek, the Prime Directive, Starfleet's General Order #1, is the most prominent guiding principle of the United Federation of Planets. The Prime Directive dictates that there can be no interference with the internal development of alien civilizations.
It has special implications, however, for civilizations that have not yet developed the technology for interstellar spaceflight ("pre-warp"), since no primitive culture can be given or exposed to any information regarding advanced technology or the existence of extraplanetary civilizations, lest this exposure alter the natural development of the civilization. Although this was the only application stated by Captain Kirk in "The Return of the Archons", by the 24th Century, it had been indicated to include purposeful efforts to improve or change in any way the natural course of such a society, even if that change is well-intentioned and kept completely secret. "Pre-warp" is defined as any culture which has not yet attained warp drive technology and is thus, implicitly, unaware of the existence of alien races. Starfleet allows scientific missions to investigate and secretly move amongst pre-warp civilizations as long as no advanced technology is left behind, and there is no interference with events or no revelation of their identity. This can usually be accomplished with hidden observation posts, but Federation personnel may disguise themselves as local sentient life and interact with them.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prime_Directive
Antall ord: 339
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Bearchild »

jeditrond skrev:Hele artikkelen ser ut til å være basert på Medvedevs uttalelse om Men in Black-filmen og så spinne det til å mene at Medvedev mente en russisk dokumentar av samme navn, ikke filmene med Tommy Lee Jones og Will Smith :)
Ikke ødelegg moroa nå da.. :rasende
Men ja. Hvis russerne faktisk mente at Obama måtte ta bladet fra munnen hadde det antagelig kommet fram på en annen måte.. :p
Uansett var det en merkelig ting å si av Medveved, og det er virkelig ikke godt å gjette seg til hvorvidt han er alvorlig eller ikke. Spørs om ministerens årelange vodkainntak har gjort stor skade. Hva slags ministere fleiper med sånt liksom..
Antall ord: 113
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - russia orders obama: tell world about aliens or we wil

Innlegg av jeditrond »

Bearchild skrev:
jeditrond skrev:Hele artikkelen ser ut til å være basert på Medvedevs uttalelse om Men in Black-filmen og så spinne det til å mene at Medvedev mente en russisk dokumentar av samme navn, ikke filmene med Tommy Lee Jones og Will Smith :)
Ikke ødelegg moroa nå da.. :rasende
Men ja. Hvis russerne faktisk mente at Obama måtte ta bladet fra munnen hadde det antagelig kommet fram på en annen måte.. :p
Uansett var det en merkelig ting å si av Medveved, og det er virkelig ikke godt å gjette seg til hvorvidt han er alvorlig eller ikke. Spørs om ministerens årelange vodkainntak har gjort stor skade. Hva slags ministere fleiper med sånt liksom..
Ministere som er møkklei tåpelige spørsmål kanskje? :) Det videoklippet som har versert på nettet som viser denne hendelsen viser Medvedev med et glimt i øyet etter min mening :)

zHCSpm2kepo
Antall ord: 148
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av Bearchild »

Jeg klarer virkelig ikke å se noe glimt i hverken det ene eller det andre øyet jeg. :oops:
Tror kanskje jeg er immun mot ministerglimt. Tørrere mennesker finnes vel ikke? De få gangene jeg aner antydning til et smil hos sånne ser det bare ondt ut. :666
Antall ord: 46
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av jeditrond »

Bearchild skrev:Jeg klarer virkelig ikke å se noe glimt i hverken det ene eller det andre øyet jeg. :oops:
Tror kanskje jeg er immun mot ministerglimt. Tørrere mennesker finnes vel ikke? De få gangene jeg aner antydning til et smil hos sånne ser det bare ondt ut. :666
Det er en viss mulighet for at man må ha sans for russisk humor, ellers så kan det være meg som overflytter mitt syn på saken til ham slik at det høres ufarlig og morsomt ut :D
Antall ord: 86
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- russia orders obama: tell world about aliens or we will

Innlegg av lighteren »

LA DEM KOMME, JEG ER KLAR.
:sverd
Antall ord: 6
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links