Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserMinner fra et tidligere liv?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

galaxy - sluttet

- - Minner fra et tidligere liv?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Perle skrev: Ellers så husker jeg vel mer tydelig "limbo" livet før hvert liv, hvor en vet alt og er i et med gud.

Kan du huske livet før livet? Utdype litt ? :)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Perle
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 05 Sep 2011 00:37
12
Kjønn (valgfri): Pige
Lokalisering: Bergen
Blitt takket: 5 ganger

- - - Minner fra et tidligere liv?

Innlegg av Perle »

galaxy skrev:
Perle skrev: Ellers så husker jeg vel mer tydelig "limbo" livet før hvert liv, hvor en vet alt og er i et med gud.

Kan du huske livet før livet? Utdype litt ? :)

Jeg kan huske et mørkt sted som var "intet" en svevde rundt bare som energi. På dette stedet var det en utrolig følelse av trygghet og visshet om at "alt går bra" ingen dør, ingenting av det en opplever av vonde ting har noe å si. Alt en har opplevd av vonde følelser blir som vasket bort ved utgangen av livet og en vet at en ikke egentlig har skadet andre, eller seg selv ved noe som har skjedd, for det er ikke mulig. Alle får oppleve sin dose av alt gjennom livene også reiser en videre med blanke ark (selv om en har vissheten om sine ærfaringer i dypet).

Jeg husker at en kunne skimte mange andre steder (kanskje også verdener) på dette stedet... som gjennom speilbilder i vannet, litt utydelig.
Jeg husker ikke om jeg valgte nettopp dette livet. Men jeg husker at tanken om at det ville være spennende å utfordre seg litt, med nettopp et vanskelig liv på jorden, var der.

kanskje er vi føleles junkier hehe.

Men vissheten om at vi uannsett er tilknyttet og vender tilbake til dette stedet, var så sterk at ingenting midlertidig på jorden virket skummelt eller for utfordrende.


Disse tingene kan jeg huske at jeg tenkte på helt siden jeg kan huske jeg tenkte, tidligst som 3 åring.



Det kan være kjedelig når alt er bare fullkomen kjærlighet, fred og velvære.
En trenger kontrasten for å virkelig få fullt utbytte av det gode som er, tenker jeg nå.
Antall ord: 293
Kanskje vi må åpne øynene enda en gang for å virkelig se...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Minner fra et tidligere liv?

Innlegg av zind »

Jeg har noen minner fra før dette livet, men kan ikke si jeg har noen som er så spesifikke som din caledonia! Hos meg sanses mye gjennom følelseslivet, så mange minner er mer abstrakte, som en følelse av hvordan noe var i et tidligere liv. Jeg ønsket meg alltid til Tibet, visste jeg hadde vært der før og når jeg var så heldig å få dra dit i vår så følte jeg meg så hjemme og tilfreds som aldri før. Alt var nøyaktig slik jeg visste det vil være, det må ha vært et godt liv for jeg kan fortsatt felle en tåre bare ved tanken på det vakre landet, menneskene og den fantastiske sjeleroen det ga meg å være der :)
Antall ord: 133
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links