Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserAura

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Lionbaby
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 105
Startet: 21 Okt 2011 11:12
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Bak deg
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

Aura

Innlegg av Lionbaby »

Hvordan leser man en aura? Spør her fordi hvis jeg kjøper en bok, så kommer pappa til å gjemme den.
Antall ord: 21
The most beatiful thing anyone can wear is their smile.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Aura

Innlegg av galaxy - sluttet »

Ser du aura ? Du må jo helst se en aura for og lese den.... :)

Reading er å avlese mennesker, men det går ikke på og se selveste fargekroppen, auraen.

Jeg var engang på en alternativmesse det er nok 10 år siden og jeg tok 4 aurabilder (foto og på PC) på forskjellige steder og de ble helt forskjellige; rødt på det første, gult på det neste, så ble det turkis og så endel indigo på det siste, det var veldig stort sprik med andre ord og auraen er som nordlys i bevegelse og vibrasjon der fargene forandrer seg hel tiden .... vet jo ikke om de fotoapparatene klarte og "se" riktig heller .... helt sikkert ikke ...

Jeg fikk også en avlesing av det du kunne se på bildene på den messen, men du altså, .... det var ikke særlig korrekt og noe som ville stemme for mange i så fall.

Min første aura bok er skrevet at en dame som ser og senser aura, og boken er dansk. Der har hun tegnet med kritt de fargene hun har sett i auraen til personene og de tegningene ser ikke ut slik som aurabildene ser ut, de er mer kompliserte med og nyanserte

Hun har også alltid koblet til klarsyn og intuisjon for og få inn infoen om hva disse fargene og bevegelsene i auraen betyr.. Har jeg inntrykk av.

Jeg har også vært hos en kvinne som tok aurabilder og hun kunne også se og lese aura hun var klarsyn og kunne kanalisere, se inn i tidligere liv etc, iallfall hva hun selv sa, visstnok :)

Pointete er ; det krever flere evner for og lese en aura. ;)
men temaet er spennende for øvrig og jeg har selv gått et kort aura og farge-kurs og lest om chakraer, så temaet er spennende :)

Så jeg har det nok inne og vite hva farger betyr, sånn i alle enkelhet, men så er det det at hver farge betyr mye forskjellig ofte så da må man være istand kanskje til og vite hva det konkret betyr i hvert tilfelle koble inn intuisjonen. Så det syns jeg det blir noget komplisert igjen :roll:

Nå tok jeg faktisk på ny for 2-3 år siden nye aurabilder og det var 2 forskjellige datasystemer (inneraktiv- og Life- system) må si at de to er ikke helt ulike hverandre der er det blåturkisgrønnlig og gul-orange var de fargene som gikk igjen på begge, og faktisk ganske lik plassering også av de fargene \:D/ de varme i midten og de blågrønnindigo ytterst... men den chakra-målingen var veldig forskjellig; lukket rot på det ene og stor og åpnet rot på det andre, så det var det jo et stort sprik. hmm :roll:
Antall ord: 460

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
L123
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 10 Feb 2013 17:12
11

- Aura

Innlegg av L123 »

Har funnet ut at jeg har blå aura, men noen ganger er den lilla, grønn, gul, eller turkis. :lykkelig
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links