Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sansermistet et diamantsmykke

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gullet94
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 22
Startet: 05 Jun 2010 19:57
13

mistet et diamantsmykke

Innlegg av Gullet94 »

Jeg klarer ikke å finne igjen et smykke med diamantanheng/kun anhenget. Dette fikk jeg i gave av min besteforeldre. Jeg bruker det ikke så ofte, men vet at jeg har brukt det minst en gang etter jul. Jeg henger det alltid fra meg samme sted, siden jeg ikke vil miste det. Har leitet i diverse lommer og i vesker, på kommoder osv. uten hell. ryddet også for ikke så lenge siden, og da la jeg heller ikke merke til om det lå et annet sted. Har støvsugd også, men jeg ser alltid under kommoder osv om det er noe der før jeg støvsuger, så tviler den kan ha gått i støvsugeren...Er det noen som kan "se" hvor det kan være? Er helt frustrert.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

- mistet et diamantsmykke

Innlegg av storms »

Hei,

Jeg klar nok ikke se hvor ditt smykke er. Bare noen vage bilder av noe grått, i noe som kan ligne en mørkebrun veske/pose.

Når det er sagt, så fikk jeg opp bilder av et barn med en veldig farget topplue som rekker noe opp til to voksne/eldre personer. Det er snø i vottene og figurene ligner en hest med vinger.

Kanskje de bildene er dine, i såfall vet du hva de betyr.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links