Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan bli mer i kontakt med sin åndelige side?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

freshoee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 06 Aug 2012 00:51
11
Har takket: 1 gang

Hvordan bli mer i kontakt med sin åndelige side?

Innlegg av freshoee »

Jeg tror at alle har en "sjette sans", den sansen som gir deg deja-vu og når du får en opplever noe før det skjer. Før har det kun vært en tanke hos meg, men nå i det siste har det begynt å gitt fysiske utslag.

Kroppen merker at "noe er i ferd med å skje". Hele kroppen skjelver, selv om jeg ikke fryser. Jeg kaldsvetter, men har ikke feber. Jeg bare sitter der å skjelver. Og jeg bare merker det, at noe er i ferd med å skje. Til nå har det aldri slått feil. En gang kom min beste venninne og sa hun var lesbisk. (Noe som var litt av et sjokk :P), folk som har (sjokkerende) erklært sin kjærlighet for meg osv.

Til nå har episodene egentlig bare økt. Natt til mandag våknet jeg fra en drøm, og begynte å gråte. Jeg husker ikke lengre hva drømmen handler om, bare at den handlet om den kjære hunden min Rex. Jeg husker selv at jeg ble overveldet av følelsene jeg følte, fordi jeg er ikke en person som har særlig kontakt til meg selv. Men da lå jeg oppe i det som virker flere timer og gråt meg tom.

Mandag angrep Rex den nye valpen vår og det er nå snakk om avlivelse.

Jeg vet ikke lengre om disse episodene kun er tilfeldighet lengre, men hva jeg vet er at de bare blir sterkere. Jeg vil gjerne utforske mer, og bli kjent med denne delen av meg selv. Så er det noen her som har "tips og råd" til hvordan bli kjent med sin åndelige side? :)
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Hvordan bli mer i kontakt med sin åndelige side?

Innlegg av jeditrond »

Meditasjon kan være en god start. Da finner du den indre roen som trengs for å komme i kontakt med ditt indre/høyere selv :)
Antall ord: 25
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links