Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKan noen hjelpe meg?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

heghan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 05 Aug 2012 21:58
11
Blitt takket: 4 ganger

Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av heghan »

Hei, jeg har fått noen som ikke har gått over til den andre siden "fast" i meg. Har prøvd alt mulig for å få dem til å gå over til den andre siden, men det nytter ikke. I det ene øyeblikket sier de at de skal gå, i det neste nekter de. De sier noen ganger at de ser lyset, mens andre ganger sier de at de bare tuller om det....

Jeg er usikker på om jeg i det hele tatt får dette til. Er utslitt av å prøve, trenger virkelig hjelp. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Eller noen som vet om noen jeg kan kontakte for å få hjelp?
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Arven »

Det blir lettere for folk å hjelpe deg hvis du forteller litt mer. Hvordan og når fikk du disse energiene. Hvordan merker du dem og er det andre rundt deg som også merker dem. Har du noen formening om hvem/hva det/de er ?
Antall ord: 44
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heghan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 05 Aug 2012 21:58
11
Blitt takket: 4 ganger

- Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av heghan »

Jeg skriver automatskrift, det er slik de "fant" meg. Er bare jeg som merker dem. Det tok en stund før jeg skjønte at det var noen som ikke var gått over til den andre siden, så jeg er litt usikker på hvor lenge de har vært her - men ihvertfall en måned. De er flinke til å "lure", så jeg lot meg lure en god stund trur jeg - men når "spøkene" deres begynte å gå vel langt, skjønte jeg det. De har gitt meg noen navn eller årstall, så på den måten vet jeg at de er 5.

De virker ikke lengere redd for å gå over til den andre siden, som de var først. Og de vet de ikke kan skremme meg lenger, noe som kjeder dem virker det som. Ikke har de noe "uoppgjort" heller, de sier bare det samme hele tiden; at de skal gå i lyset, mens neste øyeblikk skal de aldri gå. Men jeg vet aldri hva som er sant av det de sier, for de sier det motsatte i neste øyeblikk. Er vanskelig å forklare...
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Lilja »

Jeg ville begynt med å få noen til å bekrefte for meg at det jeg selv tror, stemmer. Deretter kan du få hjelp til å skape ro rundt deg.
Det er lett å la fantasien løpe av med seg når man får ting så nært, og det kan dessuten være vanskelig å få ordnet opp i ting på egen hånd når man har det så tett innpå.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heghan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 05 Aug 2012 21:58
11
Blitt takket: 4 ganger

- Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av heghan »

Har funnet ut hva jeg skal gjøre selv, så jeg trenger ikke hjelp eller noe mer. Takk for svarene dere som har svart :D
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av xyrea »

heghan skrev:Har funnet ut hva jeg skal gjøre selv, så jeg trenger ikke hjelp eller noe mer. Takk for svarene dere som har svart :D
Noen ganger hjelper det å bare skrive ned hvadetnå er man sliter med, når man har satt ord på det blir det oftere mye enklere å se hva man må gjøre :)
Antall ord: 57
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av jeditrond »

heghan skrev:Har funnet ut hva jeg skal gjøre selv, så jeg trenger ikke hjelp eller noe mer. Takk for svarene dere som har svart :D
Supert! :D
Antall ord: 27
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Lilja »

heghan skrev:Har funnet ut hva jeg skal gjøre selv, så jeg trenger ikke hjelp eller noe mer. Takk for svarene dere som har svart :D
Det er vel ikke bare meg som er nysgjerrig? Bilde
Lyst til å fortelle litt, heghan?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heghan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 05 Aug 2012 21:58
11
Blitt takket: 4 ganger

- Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av heghan »

Alt handlet nok om å klare å kommunisere med dem på en ordentlig måte, og det å stole på meg selv. Man lærer så lenge man prøver vil det vel si. :D
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links