Jeg har ganske nylig gjort en del research på dette med Nephilim - Kjempene fra fortiden.
Jeg må innrømme at da jeg først så bildene random på Youtube, avviste jeg det som photoshop - massive skjeletter funnet over hele verden.
Nephilim er beskrevet i Bibelen, de blir sett på som "fallen angels" eller som "aliens" som kom til jorden å hjalp menneskene. Over hele verden er det sagn og legender om disse kjempene og mange folkeslag arvet også byene dems.
Det er spekulert i at Nephilim bygde de store gamle byggene, mange tusen år siden - Stone Henge, Easterislands, pyramider over hele verden osv.
Fortsatt blir det funnet massive graver under jorden med disse såkalte kjempene. Mange er mumifiserte og har Egyptiske navn, selv om de blir funnet i Amerika.
Kjempene ble sett på som guder av menneskene - de var langt større, raskere, sterkere, smartere osv. Legenden sier at de fant kvinnelige mennesker veldig vakre, og tok flere av dem som brud, dermed ble det såkalte "halvguder" - akkurat som i gresk mytologi - Hercules er sagt til å være en kjempe, Afrodite også.. så å si alle!
Alle de gamle krigerne er også forestillt som kjemper. Sånn som i David og Goliath
- Altså, jeg har funnet at det er SÅ MYE med disse Nephilim som er så spennende! I en youtube video kom det fram at Hitler under 2.verdenskrig lette etter gravene til disse kjempene, og at de var den rasen som Hitler ville finne fram til igjen.
Uansett om dette er noe dere kan tro på eller ikke vil jeg råde dere å se dokumentarene som ligger på Youtube. Det er så mye jeg gjerne skulle ha skrevet her om dem, men jeg har rett og slett ikke tid eller plass til å få skrevet alt!
Å jeg vil gjerne vite deres synspunkter

Konspirasjonsteori eller ikke? Holder "verdenslederne" å holde dette fra oss, i håp om å beholde roen og ikke minst at folk ikke går ifra sin relgion - når disse motbeviser veldig mye av historiene vi har blitt foret med i hundrevis av år....
- Snow