Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserVet ikke hva jeg skal tro (forrige liv)

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

hjer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 06 Des 2012 21:36
11

Vet ikke hva jeg skal tro (forrige liv)

Innlegg av hjer »

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, føler at det jeg skriver blir "dumt" - men prøver likevel. Har lenge gått å tenkt på tidligere liv og hva jeg kan ha vært. Har lest litt rundt på nettet, og ser at det er mange som gjetter både det ene og det andre, og det er tydelig mange delte meninger om hvor vidt dette er troverdig eller ikke. Håper noen tar seg tid til å lese dette og kanskje komme med noen innvendinger, evt. klare å få frem ett eller annet ut ifra det jeg forteller.

Helt siden jeg var liten jente har jeg vært veldig aktiv og søkende etter ulike ting. Var vi høyt på fjellet, sto jeg ofte å holdt hendene ut og kjente at jeg virkelig levde! Føltes enormt befriende med en gang vi kom ut i naturen. Jeg har også alltid vært enormt knyttet til dyr, men spesielt til hest. Mormoren min satte meg på hesteryggen for første gang når jeg var liten baby, og siden har jeg alltid søkt tilbake dit. Ridde inn min første hest som 11-åring og siden da fulgte hesten meg som et lam. Ble deretter konkurranserytter i sprangridning og har aldri kommet over at jeg av ulike grunner valgte å slutte med min store lidenskap. Søker alltid tilbake til hest og dyr, og får en veldig spesiell kontakt med de fleste dyr jeg er sammen med. En annen ting er at jeg er veldig opptatt av indianere. Føler en stor tilknytning til dem. Husker at jeg begynte å gråte da jeg leste min første indianerbok. Følte at det var sånn jeg burde leve - i takt med naturen og først og fremst hestene!

Nå skal ikke jeg komme å påstå at jeg har vært indianer i mitt forrige liv, men jeg er veldig nysgjerrig - det må jeg si. Mange opplevelser som jeg ikke finner noe forklaring på, som at jeg noen ganger bare ut i naturen, føler denne tilknytningen til hester og den ville vesten, samtidig som jeg får gåsehud av enkelte steder og musikk som jeg føler meg veldig "truffet" av.

Anbefales reinkarnasjon? Er det bare sånn jeg er som menneske? Eller kan det være innfall av mitt forrige liv?
Antall ord: 394

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1384 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Vet ikke hva jeg skal tro (forrige liv)

Innlegg av Asbjørn »

Å anbefale reinkarnasjon er vel kansje litt vanskelig, men jeg TROR på reinkarnasjon.

Så :
Reaksjonen på det med indianere, kan være en indikasjon på at du kansje har levet som en indianer i et tidligere liv, - men kan også være en følelsesmessig reaksjon på at "dette er et liv jeg kunne levet"...

Det med hest, - her har du fått en binding allerede som et lite barn ( baby) , og den "bindingen" du har der , kan kansje forklares av "tidlig krøkes" - at du på en måte har fått enslags "forbindelse med hesten".

Dette er den mest "trolige" forklaring, men avviser ikke at du kan ha levet som indianer med hest i et tidligere liv.
Eller et tilsvarende naturlig ( eller flere ).

Det er mange faktorer i oppvekst og livet ellers som gjør at man blir den man er, - og har de følelser / drømmer man har.
Man er et resultat av miljø og oppvekst.

Men som sagt, det i seg selv er EN mulig forklaring på den dragningen du har.
Siden jeg tror på reinkarnasjon, og selv har opplevelser jeg ikke kan forklare logisk, så tror jeg det er "mer der ute".

Før gjerne en dagbok når du føler ting som liksom ikke er "standard" -
det kan kansje gi deg et bedre syn på saken etterhvert

mvh Asbjørn
Antall ord: 227

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links