Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale saker2013

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Anonymius
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 06 Apr 2012 12:56
12
Kjønn (valgfri): ukjent
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 28 ganger

2013

Innlegg av Anonymius »

Dette er bare noen tanker som jeg har gjort meg i det siste en magefølelse eller en slags følelse som jeg pleier å få noen ganger uten at jeg kan sette noe ord på det. Det er derfor jeg trenger litt hjelp. Det er sikkert allerede blitt mye snakket om og jeg vet ikke om jeg har postet emne tidligere. Men det er noe med 2013 som er nytt. Noe er i forandring, noe har startet, noe startet 12.21.12. Ikke at jeg fikk noen følelse av forandring da. Men jeg merker forandringer og ting blir tydeligere. Jeg føler meg mer komfortabel og mer splittet. At kontrastene mine blir tydeligere og omgivelsene forandrer seg og bytter plass (ikke gjenstander og sånt), men mer som det står i bibelen de første skal bli de siste og de siste skal bli de første. Det er en følelse av at vi er alle på veg til noe, og selvsagt er vi det psykologisk, men det er noe mer hver enkelt er på veg til. Jeg vet jeg må bruke hue å jeg skal selvsagt lese for å tilegne mer kunnskap, men kanskje noen kunne tilføre noen impulser utenfra med hva dette virrvarret av tanker kan være. Jeg finner det nok ut selv men uansett fint med hjelp. Til de som kanskje skjønner hva jeg snakker om. Jeg er ikke sikker på hva jeg selv spør om.
Antall ord: 244
Bilde
Ingenting er umulig, det må bare trenes på

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- 2013

Innlegg av jeditrond »

Jeg skjønner hva du mener :) Det blåser bokstavelig talt en forandringens vind om dagen, det merkes ikke så godt i media ennå, men noe er i siget. I det store og hele er det gode ting på gang, men veien dit kan nok bli lett kaotisk. Merker selv at jeg møter fler og fler mennesker rent "tilfeldig" som har evner av ymse slag f.eks. Meget merkmystisk, men også litt sånn gruglede seg til hva som er i gjære :) Så det at du merker kontrastene tydeligere er ingen tilfeldighet, du er i ferd med å "våkne", du ser det gamle livsmønsteret og føler det ikke gir deg så mye lenger? Og du undres litt på hvordan andre fortsatt kan trives med karrierejag, tidsklemme og penger, penger og atter penger i fokus?
Antall ord: 138
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- 2013

Innlegg av Asbjørn »

Vi har passert skillet mellom fiskenes tidsalder og vannmannens tidsalder.

Det vil medføre mange forandringer.

Men på samme måte som dag blir til natt, har man en overgangsfase,
så også fra natt til dag.

Nå er vi i denne "blåtimen" som barnetv snakker om ,
dvs den tiden som er selve skillet. ( men det tar noen år før denne "timen" er over da... )

A
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- 2013

Innlegg av galaxy - sluttet »

Et nytt pengesystem er visst også på bane, så venter i spenning for tror ikke på det før jeg får se det .. :mrgreen:
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- 2013

Innlegg av galaxy - sluttet »

Har nylig begynt å kikke på disse kanaliseringene, syns det er litt spennende lesning til tider.
Så jeg vet ikke akkurat hvorvidt er sant eller om kanalen oppfatter alt riktig av budskap som kommer igjennom eller om avsender er riktig.
http://galacticchannelings.com/
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - 2013

Innlegg av galaxy - sluttet »

galaxy skrev:Har nylig begynt å kikke på disse kanaliseringene, syns det er litt spennende lesning til tider.
Så jeg vet ikke akkurat hvorvidt er sant eller om kanalen oppfatter alt riktig av budskap som kommer igjennom eller om avsender er riktig.
http://galacticchannelings.com/
Nidle 28. mai på norsk;

http://galacticchannelings.com/norske/s ... 05-13.html
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- 2013

Innlegg av Nephandi »

Vel jeg føler iallefall en forandring i livet mitt, jegog gubben har det bedere sammen, mitt åndelige liv ser ut til å gå fremover. Jeg er positiv til fremtiden. Jeg tror at mye spennende vil skje i år og i årene fremover. Jeg vet ikke om dette har med 2012 og Vannemannens tidslader å gjøre, men jeg tror det er godt mulig at det har en invirkning, om ikke annet så tror jeg at det at så mange mennesker som tror på denne forandringen som vil skje nå i forbindelse med Vannemannens Tidsalder vil skape en forandring i seg selv, tross alt vi skaper vår egen virkelighet.
Antall ord: 108
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- 2013

Innlegg av Isan »

Ja, den siste setningen der er viktig! :like
Antall ord: 8
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- - 2013

Innlegg av lighteren »

Nephandi skrev:tross alt vi skaper vår egen virkelighet.
damn straight.
Antall ord: 12
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- 2013

Innlegg av Nephandi »

damn straight.
:like
Antall ord: 3
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links