Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenEn ekkel opplevelse.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

fabas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Mai 2013 02:38
11

En ekkel opplevelse.

Innlegg av fabas »

Igjen trenger jeg hjelp til å forstå hva som skjedde rundt meg.
Moderator er velkommen til å flytte tråden til ett passende fora, dersom dette havner feil.

Uansett, hadde møtt en dame, og ble med henne hjem, og som seg hør og bør, jeg var til oppetter ørene og enda lenger forelsket i denne personen.
Av merkelige årsaker endte kvelden slik at man kom inn på dette med den alternative verden og, ble fortalt at det skulle spøke i dette huset.
Som den skeptikeren jeg er, tror jeg ikke på dette helt umiddelbart, fordi mye kan forklares gjennom psykologiske fenomener. Litt som placebo på en måte.

Det som nå hender satte en alvorlig støkk i meg, vi lå i samme seng, hun med ryggen til og jeg holdt rundt henne.
Hvorvidt jeg var våken eller sovnet vet jeg ikke, men jeg fikk ett syn for meg om at jeg hadde drept denne damen og lå i en blodpøl, så jeg rykker til, lettere sjokkert og oppdager at det er rolig rundt meg.
Likevel fikk jeg fornemmelse av at det var noen som slo hånden til hånden min, sånn klapp på skulderen slåing, og hang over sengen og gliste.

For min del ble det bare med denne hendelsen, og denne damen sa det selv også at etter den kvelden ble det rolig i huset.

Så mitt spørsmål da, blir, hva iallverden var det jeg ble utsatt for skråstrek, opplevde?
Antall ord: 252

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- En ekkel opplevelse.

Innlegg av Arven »

Tja...ikke godt å si, men jeg kan gi deg min tanker.
Jeg tror drømmen/synet ditt om drept dame og blodpøl kan forklares med drøm evt søvnparalyse. Hjernen kan lage mange rare drømmer når det siste man snakker om er gjenferd og død.
MEN jeg tror på det paranormale og har ingen grunn til å tvile på at stedet denne jenta bor på er hjemsøkt.
Kanskje uroen i huset har vært en avdød kjære, som har vært der en stund for å se etter at hun har det bra. Kanskje den avdøde nå har fått bekreftet at hun greier seg fint.
Kanskje du bidro til å få det rolig fordi du tok med forelskelsen og de gode følelsene dine inn i hjemmet hennes.
Hos meg ble det i hvert fall roligere etter at jeg fikk livet på bena igjen, selv om jeg får besøk i perioder :D
Koselig det !
Antall ord: 162
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fabas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Mai 2013 02:38
11

- - En ekkel opplevelse.

Innlegg av fabas »

Arven skrev:Tja...ikke godt å si, men jeg kan gi deg min tanker.
Jeg tror drømmen/synet ditt om drept dame og blodpøl kan forklares med drøm evt søvnparalyse.
Har som sagt aldri opplevd dette hverken før eller senere, eller ihvertfall hittil.

Så dersom man utelukker alt hva det kan være, og heller oss imot motparten min sitt ønske ovenfor gjengangerene om å gi meg ett tegn slik at de skulle bevise ovenfor meg at de faktisk var der, hva er dette isåfall ett tegn på?

Det finnes jo andre måter å gjøre det på enn dette... For dette var alt annet enn drøm...
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- En ekkel opplevelse.

Innlegg av galaxy - sluttet »

Hvis det ikke var en drøm så kan det jo virke som om du fikk se hva som har skjedd engang og grunnen til at damen gikk igjen og at hun som gikk igjen ble tatt over til den andre siden da dette skjedde. Om det skjede pga deg (evner du har ubevisst) eller noe annet / noen andre vet jeg jo ikke.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fabas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Mai 2013 02:38
11

- - En ekkel opplevelse.

Innlegg av fabas »

galaxy skrev:Hvis det ikke var en drøm så kan det jo virke som om du fikk se hva som har skjedd engang og grunnen til at damen gikk igjen og at hun som gikk igjen ble tatt over til den andre siden da dette skjedde. Om det skjede pga deg (evner du har ubevisst) eller noe annet / noen andre vet jeg jo ikke.
Pussig du nevner kjønn, men jeg skrev aldri hvilket kjønn dette dreide seg om, men en av personene jeg følte der mener jeg bestemt var en dame.. Og hun døde av alderdom, dersom indisiene på ene personen stemmer, noe det ikke finnes grunn til å tvile på.
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links