Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg sitter med en følelse....

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av storms »

Jeg sitter med en følelse av det er noe jeg bør se, som jeg ikke ser...

Det er som om noen banker på døren, men jeg får ikke åpnet...

Det er som om jeg skimter noe i tåkehavet, noe stort er i emning....

Jeg vet dere elsker de mystiske trådene om fremtidens hendelser. Lengselsen og spenningen før det skal skje, og dommen når det ikke skjer...

Vi søker kaos for å finne orden...

Jeg kan bare underholde dere med vage beskrivelser og formeninger. Akkurat passe vage til at de kan passe til alt. Hvem ønsker vel bli tatt med buksene nede?

Men så er det, at jeg sitter med en følelse...

Jeg speider opp mot himmelen... jeg venter på noe...

Jeg ser bort mot trærne og venter på noe, og det er som trærne i all sin stillhet gjør det samme...

Kanskje fornemmer jeg at noe skal skje i min nære omkrets, men det kjennes ikke slik. Dette er større....

Det finnes nok dommedagsprofetier, og dette er ikke en av dem. Trolig er det bare rabel fra ende til annen...

Er det nå katla skal våkne? Er mørket askeskyen? Eller er det bare gråværet utenfor vinduet?

Vi elsker alle spådommer... det enkleste av alle magiske triks i boka.

Til latter og hån skal en spikres på veggen når eggene er kokte uten å sprekke slik det ble lovet...

Men jeg sitter med en følelse at innen uken er omme, ja kanskje allerede før helgen er omme, vil noe stort skje, eller begynnelse på noe større...

Jeg undres selvsagt på om det er fyrstikken i midtøsten som tennes. At hatet mot jødene skal finne sitt utløp og at svaret vil bli massivt... er opptøyene i Istanbul bare forhistorien til hordenes marsj over stredet?

Er søylen av vann eller røyk, eller begge deler?

Fuglene kvitrer så fint utenfor vinduet, det ryker av kaffen...

Det støyer svak fra viftene i de 2 pc'ene og bladene på tærne utenfor vinduet bugner av våte grønne blader....

Snart skal jeg glemme at jeg satt her, og heller bruke tiden fornuftig på å rydde litt i garasjen...

Men jeg gav dere noe minutter med spennende lesning... noe ekstra...

Kanskje er jeg bare en underholder, en klovn med tastatur....

Men så er det at jeg føler noe, og jeg kan ikke dele alle bildene jeg ser.... men et kan jeg røpe... Det er bilde av en digital klokke som viser 21:36:42 og som teller ned....

Og til de unge av dere... dette er lettbent underholdning og skriblerier...
Antall ord: 456

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Lilja »

Jeg har hatt magevondt siden torsdag, sånn litt-redd-vondt ...
Men aner ikke hva det dreier seg om :ooom
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av jeditrond »

Mye og gruglede seg til fremover, ja, jeg har heller ingen konkrete hendelser og videreformidle, bare den samme følelsen om at både gode og også kaotiske ting er i gjære :)
Antall ord: 33
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Svartepus »

Spennende fornemmelser og syner, Storms! Vi får se hva som skjer, men noe er det sikkert.
Antall ord: 17
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Borte.. »

Bare det ikke blir noe tredje verdenskrig eller noe. Jeg har ting jeg må få gjort unna først!
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Seeking
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 01 Mai 2013 11:16
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Seeking »

Følger spent med.
Sitter ofte med en rar følelse selv, og når det først skjer skjønner jeg det gjerne ikke før etter ett lite øyeblikk eller to :oops:
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Chimera »

storms skrev:Jeg sitter med en følelse av det er noe jeg bør se, som jeg ikke ser...

Det er som om noen banker på døren, men jeg får ikke åpnet...

Det er som om jeg skimter noe i tåkehavet, noe stort er i emning....

Jeg vet dere elsker de mystiske trådene om fremtidens hendelser. Lengselsen og spenningen før det skal skje, og dommen når det ikke skjer...

Vi søker kaos for å finne orden...

Jeg kan bare underholde dere med vage beskrivelser og formeninger. Akkurat passe vage til at de kan passe til alt. Hvem ønsker vel bli tatt med buksene nede?

Men så er det, at jeg sitter med en følelse...

Jeg speider opp mot himmelen... jeg venter på noe...

Jeg ser bort mot trærne og venter på noe, og det er som trærne i all sin stillhet gjør det samme...

Kanskje fornemmer jeg at noe skal skje i min nære omkrets, men det kjennes ikke slik. Dette er større....

Det finnes nok dommedagsprofetier, og dette er ikke en av dem. Trolig er det bare rabel fra ende til annen...

Er det nå katla skal våkne? Er mørket askeskyen? Eller er det bare gråværet utenfor vinduet?

Vi elsker alle spådommer... det enkleste av alle magiske triks i boka.

Til latter og hån skal en spikres på veggen når eggene er kokte uten å sprekke slik det ble lovet...

Men jeg sitter med en følelse at innen uken er omme, ja kanskje allerede før helgen er omme, vil noe stort skje, eller begynnelse på noe større...

Jeg undres selvsagt på om det er fyrstikken i midtøsten som tennes. At hatet mot jødene skal finne sitt utløp og at svaret vil bli massivt... er opptøyene i Istanbul bare forhistorien til hordenes marsj over stredet?

Er søylen av vann eller røyk, eller begge deler?

Fuglene kvitrer så fint utenfor vinduet, det ryker av kaffen...

Det støyer svak fra viftene i de 2 pc'ene og bladene på tærne utenfor vinduet bugner av våte grønne blader....

Snart skal jeg glemme at jeg satt her, og heller bruke tiden fornuftig på å rydde litt i garasjen...

Men jeg gav dere noe minutter med spennende lesning... noe ekstra...

Kanskje er jeg bare en underholder, en klovn med tastatur....

Men så er det at jeg føler noe, og jeg kan ikke dele alle bildene jeg ser.... men et kan jeg røpe... Det er bilde av en digital klokke som viser 21:36:42 og som teller ned....

Og til de unge av dere... dette er lettbent underholdning og skriblerier...
Freaky
Antall ord: 459

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- - Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Chimera »

Chimera skrev:
storms skrev:Jeg sitter med en følelse av det er noe jeg bør se, som jeg ikke ser...



Men så er det at jeg føler noe, og jeg kan ikke dele alle bildene jeg ser.... men et kan jeg røpe... Det er bilde av en digital klokke som viser 21:36:42 og som teller ned.....
Freaky

Det var det omtrent på det tidspunktet jeg las innlegget ditt. Helt tilfeldig da jeg begynner på bunnen av uleste innlegg.

Vel, vi får bare følge begivenhetenes gang med spenning.....
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av galaxy - sluttet »

1. juni er faktisk en dato som er satt der noe skal lanseres visst nok, sette mennesker fri, iallefall fri i fra en sak som er meget tyngende for mange. Er meningen i hver fall i forhold til hva jeg har lest.. Om det går smertefritt for seg og uten motstand er kanskje en annen sak kan jeg tenke meg til om dette er seriøst da sånn i det hele tatt .. er litt usikker da det høres litt voldsomt ut og veldig far out ift slik vi lever idag. Ellers er det jo spådd en mega tsunami senere i år november i fra canari islands .. la palma .. om han som drømmer sanne drømmer får rett på denne drømmen ..
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Arven »

Jeg håper det skjer noe stort !
Noe som ryster menneskene helt inn til beinet.
Noe som får oss til å se hvor små og hvor store vi faktisk er !
Noe som en gang for alle viser oss at vi er en del av noe større, ikke bare små øyer for oss selv,- spredt ut over åpent hav
Antall ord: 59
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Isan »

storms skrev:Jeg sitter med en følelse av det er noe jeg bør se, som jeg ikke ser...

Det er som om noen banker på døren, men jeg får ikke åpnet...
Ja, jeg leste selvfølgelig resten av innlegget også :) , men allikevel har jeg lyst til å komme med følgende innspill:

Kanskje du kan ha nytte av å forholde deg til dette på samme måte som vi er nødt til når vi skal prøve å huske mest mulig av drømmene våre? Da hjelper det ikke å presse på for å huske, drømmen flykter bare av det. Vi må være avslappet og gjennomstrømmet oppriktig glad og takknemlig for det bitte knøttet vi evt. husker (hender jo vi husker mer, men tar dette som utgangspunkt). Da kan det hende drømmen slipper fri flere biter til oss.

Derfor kan det sikkert være lurt å gjøre som du nevnte, gjøre andre ting mens fornemmelsen får lov til å bare rote rundt der i det ubevisste. Mens du kjenner at det er en del av deg, og at du har en selvfølgelig kontakt med alt rundt deg, som du jo er en del av.
Antall ord: 203
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Borte.. »

galaxy skrev:1. juni er faktisk en dato som er satt der noe skal lanseres visst nok, sette mennesker fri, iallefall fri i fra en sak som er meget tyngende for mange. Er meningen i hver fall i forhold til hva jeg har lest.. Om det går smertefritt for seg og uten motstand er kanskje en annen sak kan jeg tenke meg til om dette er seriøst da sånn i det hele tatt .. er litt usikker da det høres litt voldsomt ut og veldig far out ift slik vi lever idag. Ellers er det jo spådd en mega tsunami senere i år november i fra canari islands .. la palma .. om han som drømmer sanne drømmer får rett på denne drømmen ..

Hva skulle lanseres? Første juni for oss eller amerikanerene? For nå er jo vår halvdel av verden ferdig med 1 juni. Google sa ingenting...
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - - Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av galaxy - sluttet »

Vermilion Oriol skrev:

Hva skulle lanseres? Første juni for oss eller amerikanerene? For nå er jo vår halvdel av verden ferdig med 1 juni. Google sa ingenting...
Det var snakk om et nytt verdi- eller pengesystem som jeg tilfeldigvis dumpet over på nettet som skulle så smått gå online, prosjekt 13, kan ikke se det har kommet i gang enda og vet ikke om det = helt seriøst . . .
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av Arven »

aha...dette lukter En verden og en regjering ! De skulle jo introdusere en valuta for alle som et ledd i overtagelsen
Antall ord: 21
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - Jeg sitter med en følelse....

Innlegg av galaxy - sluttet »

Arven skrev:aha...dette lukter En verden og en regjering ! De skulle jo introdusere en valuta for alle som et ledd i overtagelsen

Tenker du på det skumle som står her ? :?

http://www.innsyn.com/artikler/ny-verde ... rdensorden

Var ikke tanken bak Euro og EU begynnelsen på en del av det du kanskje tenker på . .

Er i utgangspunktet ikke snakk om valuta og slike ting det er ikke noen spes fremgang i verden å endre til en felles valuta eller ha diverse valuta i seg selv..
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links