Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSer samme tall?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
MissCoffee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 17 Sep 2008 13:11
15
Lokalisering: Der det passer
Har takket: 14 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Ser samme tall?

Innlegg av MissCoffee »

I det siste har jeg opplevd å titte på klokken om formiddagen(uten at det i seg selv er spesielt unormalt, det gjør vel alle), og 3 dager på rad for 2 uker siden, og hittil en gang siste uken har jeg opplevd å se samme tall, nemlig 11:11.

Første gang streifet det meg ikke spesielt, dag nr 2 var litt sånn "javel?", dag nr 3 begynte det å bli litt underlig. Jeg husker ikke hva jeg drev med de dagene bortsett fra at to av de var jeg på skolen, og de siste to gangene var jeg ute i lufta og drev med hobbyting(hest), og siste gangen måtte jeg nesten le litt for meg selv.

Jeg har lest denne artikkelen:
http://www.numerologensverden.no/ser-du-samme-tall/ - og jeg ser jo hva som står i den, men jeg forstår ikke helt hva det betyr og på hvilken måte det er relevant for akkurat meg.

Hva er det jeg skal huske??
Synspunkter, anyone? Ikke spesielt på meg, men er det fler som opplever dette? Eller som har formeninger rundt dette på generell basis?
Antall ord: 190
I morgen er viktig. Gjør forberedelser idag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Timus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 19 Mai 2013 03:19
10
Kjønn (valgfri): M
Lokalisering: Akershus
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- Ser samme tall?

Innlegg av Timus »

MissCoffee skrev:I det siste har jeg opplevd å titte på klokken om formiddagen(uten at det i seg selv er spesielt unormalt, det gjør vel alle), og 3 dager på rad for 2 uker siden, og hittil en gang siste uken har jeg opplevd å se samme tall, nemlig 11:11.

Første gang streifet det meg ikke spesielt, dag nr 2 var litt sånn "javel?", dag nr 3 begynte det å bli litt underlig. Jeg husker ikke hva jeg drev med de dagene bortsett fra at to av de var jeg på skolen, og de siste to gangene var jeg ute i lufta og drev med hobbyting(hest), og siste gangen måtte jeg nesten le litt for meg selv.

Jeg har lest denne artikkelen:
http://www.numerologensverden.no/ser-du-samme-tall/ - og jeg ser jo hva som står i den, men jeg forstår ikke helt hva det betyr og på hvilken måte det er relevant for akkurat meg.

Hva er det jeg skal huske??
Synspunkter, anyone? Ikke spesielt på meg, men er det fler som opplever dette? Eller som har formeninger rundt dette på generell basis?

Da du snakker om 11:11 tenkte jeg først på bibelen.

Men jeg har kommet over en link som beskriver 11:11
i en symbolsk spirituell betydning.

Du kan lese det.
Enten så sier det deg noe eller ikke.

Her er linken : http://www.greatdreams.com/eleven/num11.htm
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MissCoffee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 17 Sep 2008 13:11
15
Lokalisering: Der det passer
Har takket: 14 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- Ser samme tall?

Innlegg av MissCoffee »

Det gjorde det ikke så mye bedre dessverre.. Like gresk! Hehe!

Men takk for tipset :sunny
Antall ord: 15
I morgen er viktig. Gjør forberedelser idag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Ser samme tall?

Innlegg av Isan »

Det å treffe til å ofte se på klokka på nøyaktig samme tidspunkt i en kortere periode (noen uker, et par måneder eller så), er noe som fint _kan_ skje helt naturlig uten noen spesiell bakenforliggende årsak. Akkurat som at hvis du holder på lenge nok, vil du kaste 10 seksere på terningen etter hverandre.

Eller at det er noe med dine biorytmer og ubevisste, halvbevisste eller bevisste tankemønstre knyttet til dem, som kan ha fått deg til å se på klokka på omtrent samme tida, og da tilfeldigvis har truffet på klin samme tidspunkt flere ganger. (Dette siste er bare ren gjetning, ikke ta det for noe annet!)

Noen kan kanskje synes det ergerlig at jeg kommer med sånne (tilsynelatende) "kjedelige" _mulige_ forklaringer, men de kan ofte ha mye for seg.
Antall ord: 134
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links