Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserFikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

Fikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Innlegg av Arven »

Jeg har fortalt tidligere at jeg har blitt kjent med ei flott dame som etter kort tid ble min nærmeste venninne. Jeg "kjente" henne i samme øyeblikk som jeg så henne og visste at vi bærer bånd som går utover dette livet.
Vi har vært i flere liv sammen og alltid stått hverandre veldig nær.
Jeg har noen flere i min krets som jeg har delt historie med, men hun er spesiell.
Hun var med meg til en av mine utallige legebesøk og på venterommet kom en dame bort og spurte om vi er søstre. Venninnen min bare himlet med øynene for vi er som salt og pepper utseendemessig. Da sa damen at hun så at vi ikke egentlig er så like, men "jeg fikk det for meg at dere var søstre likevel"

Jeg føler en kjærlighet til henne som går dypere enn vanlig og nei,- jeg er ikke lesbisk. Samtidig uroer hun meg. Hun vekker noe dypt.
Jeg har tenkt og meditert over dette en stund og jeg får opp " voldsom død". Jeg er ganske sikker på at hun har vært der når jeg har dødd tidligere,

Når jeg skriver nå, så ser jeg setninger i hodet som forteller meg at hun kommer til meg i de livene som jeg skal forlate voldsomt. Ulykker og dramatikk.
Forrige dagen "så" jeg meg selv bli båret ut fra hjemmet mitt av ambulansefolk og kjørt bort. Da var hun med.
For en stund siden drømte jeg at jeg var i min egen begravelse. Svært detaljert og jeg så hvem som var der og hørte presten. Jeg så også navnet mitt og en dato på støtta. Dvs årstall og mnd,- ikke eksakt dato, men det vet jeg fra før. 27 har vært i fokus i livet mitt lenge nå.

Jeg har ikke fortalt henne så mye om dette, fordi jeg tror hun vil bli veldig skremt. Hun er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra og sier ofte at hun ikke vil miste meg. En natt drømte hun at hun lot være å redde meg og jeg døde og hun gikk i grus av skyld.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette. Fikk bare beskjed om å skrive tankene mine her.
Hvis jeg skal forlate verden snart og voldsomt så er jo ikke det noe moro for noen, men da er det en grunn til at jeg skal det og jeg ser et større bilde enn dette ene livet.

Det er nesten så jeg tenker at hun er en slags hjelper. Eller at hun skal lære noe hun ikke ennå har skjønt.

Dette gjør meg ikke redd altså, bare tankefull og nysgjerrig.
Det er en spennende reise vi er på !
Antall ord: 483
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Fikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Innlegg av jeditrond »

Kjenner til den opplevelse av å møte noen som det bare sier klikk med, det føles som om man har kjent hverandre siden barndommen. Men jeg møtte ikke personen før for litt over et år siden. Drømmer om begravelser er ikke nødvendigvis dødsvarsler, det kan være ting i livet ditt som nå er moden for utskiftning som skal begraves. Utenom det er det en spennende reise, ja :)
Antall ord: 74
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Fikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Innlegg av Lilja »

Jeg har ikke så mye å bidra med, Arven, men ville bare takke deg for at du delte! :kosepus
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Fikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Innlegg av Asbjørn »

Både varsler og slikt i drømme kan antyde forandringer, som Jetitrond sier.

Ambulanse kan bety at noe må fikses / forandres,
men hva kan man kansje huske fra andre elementer i drømmen....

Som for eksempel dette kortet :

Bilde

Dette er en gravhaug, men merk at stenen er fjernet....
Altså det har skjedd en forvandling, - tenk på en sommerfugllarve . .
Den "dør" og går inn i en puppe, og ut kommer en sommerfugl....

Med andre ord, ting kan tyde på forandringer ;)
Det at ting virker "voldsomt" kan indikere at det er en forandring som medfører at du bytter syn på saker og ting,
dvs at noe du idag IKKE vil være med på, plutselig blir aktivitet #1 ..... ;)

Men - det er bare tanker ;)

A
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metatron1985
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 92
Startet: 02 Jun 2013 16:14
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo / Narnia
Har takket: 41 ganger
Blitt takket: 55 ganger

- Fikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Innlegg av Metatron1985 »

Hmmm, jeg har også vikingkort, og de er faktisk veldig lyse og fine i energiene sine. Hele kortstokken er basert rundt utøvelsen av fri vilje, noe som er en sunn avveksling fra de tidvis veldig påståelige tarotkortene.

I første omgang må jeg henge meg på JediTrond og legge til: Hjernen er et merkelig sted å være. Alle disse tankene som dukker opp kan helt fint være i symbolformat. Selv har jeg mottatt plenty beskjeder om at jeg eller noen jeg kjenner skal dø på et eller annet horribelt vis, men vi har det likevel fint år etter år. Det er altså ikke alt du tar inn du skal ta like seriøst. På den andre siden: Når min bror fikk kreft visste jeg dette på forhånd og kunne dermed gjøre forsøk på å endre utfallet. Jeg så for meg noen få runder med cellegift, helt til fremgangen raskt stagnerte, og deretter rett over på kirurgi. Dette var også hva som senere skjedde og behandlingen ble ansett å være en stor suksess. Men ikke på noe som helst tidspunkt var det angst eller "forsikringer" om at han kom til å dø med i bildet... For øvrig har jeg veldig liten tro på skjebnen og "god works his mysterious way".
Antall ord: 215
"Occupy you imagination, or someone else will... "

"A Wizard is never late, nor is he ever early, he arrives precisely when he intends to!" -Gandalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
QueenOfSwords
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 20 Jun 2013 22:49
10
Har takket: 62 ganger
Blitt takket: 27 ganger

- Fikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Innlegg av QueenOfSwords »

Interessant!
Forrige dagen "så" jeg meg selv bli båret ut fra hjemmet mitt av ambulansefolk og kjørt bort. Da var hun med.
For en stund siden drømte jeg at jeg var i min egen begravelse. Svært detaljert og jeg så hvem som var der og hørte presten. Jeg så også navnet mitt og en dato på støtta. Dvs årstall og mnd,- ikke eksakt dato, men det vet jeg fra før. 27 har vært i fokus i livet mitt lenge nå.
Slike syner kan ha med avslutning å gjøre. Jeg har hatt slike syner, når ting blir borte, eller noen drar i fra meg. Da vet jeg at jeg kommer å miste de.

Begravelse kan ha med noe du ønsker å gravlegge. Slik JediTrond er inne på. Tallet 27 er jo 2+7=9:
9 tilhører det kreative tall. Og handler om å uttrykke seg fritt uten grenser.
Tallet 9 = Den medfølende. Sympatisk, generøs, medfølende, ærlig, filantropisk, kunstnerisk, inspirerende, intuitiv, kreativ, veldedig. Tallet for universell kjærlighet & nestekjærlighet. Prøver alltid å hjelpe andre og forbedre verden. Kan komme i snakk med alle mennesker. Besitter alle andre talls kvaliteter og kan være kunstnerisk, uavhengig og effektiv.
Det andre tallene kan du jo sette sammen, å se hva slags tall som kommer ut av det, fasitten finner du her: http://www.numerologensverden.no/tolkning-av-tall/

Man har jo også noe som heter "Karmisk-gjeld-tall i Numerologi er kun de sammensatte tallene 13/4, 14/5, 16/7 og 19/1". http://www.numerologensverden.no/karmisk-gjeld-tall/

Skjebnetall bruker datoer: http://www.numerologensverden.no/kalkuler-dine-tall/

Kanskje dere har vært partnere i tidligere liv? Som mann og kone?

Siden tallene er viktige i dine drømmer og syner, kan det være lurt å se på de. De har nok noe å fortelle deg.
Antall ord: 314

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Fikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Innlegg av Isan »

Jeg trodde jeg hadde formuleringen, men nå finner jeg ikke helt de ordene, som føles riktige å skrive. Litt dramatisk å lese dette, ja.
Arven skrev:Det er nesten så jeg tenker at hun er en slags hjelper. Eller at hun skal lære noe hun ikke ennå har skjønt.
Da fikk jeg svar på spørsmålet før jeg stilte det.
Dette gjør meg ikke redd altså, bare tankefull og nysgjerrig.
Blir ganske så tankefull, ja.
Antall ord: 79
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Fikk beskjed om å skrive ned tankene mine

Innlegg av Arven »

Etter jeg hadde skrevet dette i går, dro jeg som vanlig til legen.
Drosjemannen kjenner meg godt etter hvert og lurte på om jeg ville høre en fin sang. Han visste ikke hva sangen het for ellers skulle jeg lagt den inn her, men teksten fikk meg til å smile
Raskt oversatt i hodet vil det bli noe sånt som " døden er ikke slutten. Sjelen og kjærligheten lever videre. Jeg ville bare fortelle deg det før jeg går "

Nei hva alt dette betyr vet jeg ikke. Vet ikke om jeg skal tolke dette på kryss og tvers heller.
Det jeg "vet" er at dette involverer tung og sterk energi, så noe skal slutte og noe skal begynne.
Videre vet jeg at min venninne og vårt bånd er sentralt på en eller annen måte.
Jeg er ikke engstelig, men føler at alt blir tatt hånd om.
Utover det føler jeg at min rolle, inntil "further notis" er å holde kanalene åpne og vente :)
Antall ord: 173
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links