Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKan noen hjelpe?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Kan noen hjelpe?

Innlegg av Høretil »

Hei, jeg legger ut en liten tråd her.. Jeg skal prøve å forklare best mulig, slik at jeg gjerne kan få det beste svaret eller hjelpen jeg trenger.

I 2011 kjøpte jeg et hus, det er en vertikaltdelt tomannsbolig bygd på 1950-1960 tallet. Jeg vet at det tidligere har bodd to familier her. Da je var på visning var det noe som trakk meg veldig til huset, som om det var en stemme inn meg som sa: "Dette skal du ha".. Jeg vant budrunden og her sitter jeg.

Etter som årene har gått har jeg pusset opp ganske mye, revet på vegger, tapetsert, totalrenovert kjøkken samt andre rom i huset. Eneste som står i sin orginal nå er badet og små deler av kjelleren samt kryploft.

På de årene jeg har bodd her har jeg hatt tre forskjellige menn som samboere (døm meg gjerne, men mitt forhold til disse menna er en annen historie). Jeg føler rett og slett at det er mange forskjellige dårlige energier som flyter rundt her, som jeg ikke klarer å rense bort på egenhånd....

Noe av det første jeg merket var en følelse av å bli observert og overvåket. Følte at en mann sto å så på meg med sengekanten når jeg skulle sove osv. Noen av romma er også kaldere en andre, og jeg får en helt spesiell magefølelse fra tid til annen i de forskjellige romma i huset. Min trygge base er stua, her føler jeg meg "hjemme".

Jeg har hatt reikiutrensng her, men jeg føler enda at det er ting som ikke er helt som det skal.

Sissnstemningen min er helt spesiell når jeg er mye hjemme, jeg prøver å være minst mulig hjemme for å unngå bland annet hodeverk, depresive tanker og tretthet. Dette merket også min siste samboer, og mange unødige diskusjoner og krangler oss i mellom har oppstått i huset.

Detber gått så langt at jeg ikke tør å kalle huset for "mitt" lenger, jeg benevner det alltid bare som "huset"...

Legger også til at strømmen går titt og ofte, og jeg har hatt 3 vaskemaskiner som er blitt ødelagt her. Fikk her en dagen inn nummer 4, krysser fingrer for at den får stå i fred. Det er ikke noe galt med det elektriske anlegget, har sjekket dette og oppgradert for å si det slik.

Jeg tar i mot alle tips og ideer for å bedre tilværelsen i huset! Håper noen har lignende erfaringer, som gjerne kan være til hjelp for meg i denne ubehagelige situasjonen min....

Jeg legger også til at jeg mediterer en time hver dag (minst) og prøver å skifte litt på rommene jeg mediterer for å gjerne spre min "gode" enerig rundt om. Min tidligere samboer har også vært en aktiv meditatør i forskjellige deler av huset. Vet ikke om det har noe å si, men ville bare nevne det.

Tusen takk for at dere tar dere tid til å lese min historie :)
Antall ord: 512
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Metatron1985
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 92
Startet: 02 Jun 2013 16:14
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo / Narnia
Har takket: 41 ganger
Blitt takket: 55 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Metatron1985 »

Ikke for å være usensitiv, men finn noen som renser hus for ånder ASAP, end of story.

Det er selfølgelig spennende å diskutere hva dette kan være, og hva du kan lære av det, men jeg tror at diskusjonen uansett vil ende opp på den samme konklusjonen.

Du kan jo prøve gjør-det-selv metodene, men det høres veldig ut som du trenger en avklaring i nær fremtid for å kunne komme deg videre med livet ditt. Men for alle del, den første åndeutdrivelsen jeg forsøkte på fungerte helt fint, uten at jeg helt vet hvorfor... Så det kan jo hende du klarer dette selv.

Ellers er det veldig flott at du ser sammenheng mellom det som gjemmer seg i de mørke krokene og det som skjer i privatlivet ditt. Det er det nemlig ikke alle som gjør.
Antall ord: 147
"Occupy you imagination, or someone else will... "

"A Wizard is never late, nor is he ever early, he arrives precisely when he intends to!" -Gandalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Høretil »

Hehe, jeg tar meg ikke nær av at folk er ærlige, så takker for svar :)

Har hatt utrensing, men funket ikke. Er fortsatt rester igjen. Gjerne det hadde hjulpet med salvie utrensing, som jeg gjerne kunne ha utført selv? Jeg er ikke så erfaren med å kontakte mennesker som driver med utrensing. Har og hørt at det gjerne går an å pendle skisser av huset? Som sakt, veldig ny på akkurat dette her :)

Men ja, tror nok mye henger i sammen med hvor man er i livet, og hva man selv er åpen for å drar med seg... Trenger nok en god dose beskyttelse av meg selv og her, noe som lett går i glemmeboka i en ellers travel hverdag :)

Takk igjen for svar :)
Antall ord: 126
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metatron1985
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 92
Startet: 02 Jun 2013 16:14
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo / Narnia
Har takket: 41 ganger
Blitt takket: 55 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Metatron1985 »

Du er ikke den første som har husrenser på besøk og ikke får renset. Ikke alle renser likt og ikke alle metoder virker å fungere på alt. Uten at jeg klarer å uttale meg mindre diffust enn som så, simpelthen fordi jeg mangler tilstrekkelig praktisk erfaringsgrunnlag. Det er bare en tendens jeg har notert meg bak øret.

I andre diskusjoner på dette forumet har det blitt tatt opp at ikke alt kan "sendes gjennom en portal av lys" (eller hva enn av metode som ble brukt) og dermed vil ikke slike fremgangsmåter løse hele problemet. Visse av energiene må kanskje angripes annerledes.

Enkelte sverger til salvie, og det kan forsåvidt hjelp det. Hva som funker vet man jo ikke før man prøver. Kanskje burde du tilkalle prest for alt jeg vet.

Du kan prøve dette ritualet http://www.detgyldnedaggry.com/dlpr.htm uten at jeg garanterer at det vil gjøre noe. Det er også anbefalt å utføre ritualet innenfor en sirkel av salt. Noen jeg kjenner glemte dette en gang og ble fysisk dårlig i flere dager. I utgangspunktet er jeg forholdsvis i mot ritualer. Men jeg mener samtidig at det ligger en forsterkende effekt i at mange tror at det fungerer, og dermed vil deres troskraft gi deg drahjelp i ditt forsøk.



Og så kommer det sikkert inn flere etterhvert med flere meninger.
Antall ord: 234
"Occupy you imagination, or someone else will... "

"A Wizard is never late, nor is he ever early, he arrives precisely when he intends to!" -Gandalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Høretil »

I rekiutrensing lager de tegn i hvert et hjørne i huset, og sitter i ring for å føre det som eventuelt måtte være i huset over på den andre siden gjennom et såkaldt lys som du beskriver.

Tror jeg skal ta meg en runde med salvien, for personlig er jeg heller ikke så stor fan av ritualer, eller ord/settninger som skal gjentas...

Funker ikke det så får de vel heller bare være her da... Jeg flytter ut til høsten, såååå det vil ikke bli det problemet for meg lenger. Med mindre de finner ut at de vil flytte med da ;) hihi
Antall ord: 109
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Asbjørn »

Har sett gode resultater, men salvie røkelse alene kan bli litt "tynt" , du kan risikere at uønskede ting kommer tilbake etter en tid.

Jeg har fått gode tilbakemeldinger på å be Gud om å få "låne" Erkeenglene, Michael, Uriel, Gabriel, og Raphael, for å hjelpe videre de som henger igjen, samt rense vekk det som er negativt.
( Dette har ingenting med Jesus, eller Muhammed å gjøre.. )
Kombinert med hvit salvie, for å rense vekk rester, samt Mariegras ( Sweetgrass ) for å tiltrekke gode energier etterpå.

Noen ganger må det inn litt / annerledes metoder, har og ei tromme, som jeg noen ganger føler må taes med og brukes.

Og litt rosenkvarts kan plasseres i rommenes 4 hjørner, / langs yttervegger for å virke mot at nye negative energier kommer inn.
Trenger ikke være store bitene. Rosenkvartsbitene kan skylles / renses i rennende vann ( springen) en gang i blant, og kan gjerne få ligge i sola (evt månelys) for ladning.

Om du må få ekstern hjelp, så vær obs på at mange tar store summer for å hjelpe, + reisekostnader.
Andre er billigere / gjør det gratis , evt mot å få dekket reise.

Men jeg vil tro det er mange i nærheten av der du bor som også kan hjelpe deg, om du ikke vil prøve selv.

Asbjørn

Ps ; Denne siden forteller om engler og erkeenglene.
http://www.feelings.no/vistema_side.asp ... 11&Side=72
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av jeditrond »

Det høres ut som det trengs en husrens til hos deg, ja. Det er ikke sikkert det er så mange ånder igjen, men det kan være negative energier fra tidligere beboere som fortsatt henger igjen i veggene. Slikt får man ikke sendt noe sted, den må renses/balanseres istedenfor :)

Jeg bruker heller ikke noen spesifikke ritualer når jeg renser. Så jeg hiver meg på Asbjørns anbefalinger her om å sjekke om det er noen på forumet eller som bor i nærheten av deg som kan tenke seg å ta en rens for deg uten å være ute etter å få et sugerør inn på kontoen din :D
Antall ord: 110
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Høretil »

Tusen takk for gode svar. Dette er nok noe jegvtrenger litt hjelp til, men vil veldig gjerne være med for å kunne gjøre det på egenhånd hvis det skulle være nødvendig ved en annen anledning :)

Jeg bor på vestlandet om noen skulle melde seg :)))
Antall ord: 48
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metatron1985
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 92
Startet: 02 Jun 2013 16:14
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo / Narnia
Har takket: 41 ganger
Blitt takket: 55 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Metatron1985 »

Jeg husker en gang jeg kom på besøk til en healer og merket med en gang at det ikke fantes en eneste flik av energi fra tidligere beboere der. Jeg lurte på hva han hadde gjort og han sa noe i retning av at han hadde utførst healing på huset. I tillegg gjorde han det samme med alle brukt-gjenstander han kjøpte.

Ironisk nok var denne healeren selv så full av negative energier at det ikke hjalp det helt store :D


Min tante merket det samme fenomenet på et hotell rom i Bangkok. På tross av at det var gogo-bar på andre siden av gaten så var det fryktelig rolig og fredelig stemning i selve rommet. Når hun spurte nede i resepsjonen så viste det seg at eieren var dypt opptatt av Buddhisme og "renset" alle rommene jevnlig.
Antall ord: 142
"Occupy you imagination, or someone else will... "

"A Wizard is never late, nor is he ever early, he arrives precisely when he intends to!" -Gandalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Høretil »

Hehe det er sant... Har selv vært omringet av negativ energi i det siste, så detvgjør jo ikke saken bedre kan man si.. Åsså er det mye som er skjedd i dette huset etter at jeg kjøpte det og, så det ligger nok mye i det at man drar med seg... Men jeg har ett par gode metoder for å beskytte meg selv, må bare bli flinkere til å bruke de :)

Bruker jo selv vipassana teknikken som er buddhas lære. Enkel meditasjon, som sprer kjærlighet og godhet :)
Antall ord: 90
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metatron1985
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 92
Startet: 02 Jun 2013 16:14
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo / Narnia
Har takket: 41 ganger
Blitt takket: 55 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Metatron1985 »

Siden du nevner homeopati i en annen tråd: Under behandling kan faktisk "auraen" din destabilisere seg grunnet restruktureringsprosessen og slikt kan trekke inn all verdens slags vesener. Det er noe jeg fant ut på den vanskelige måten. Altså vesener som er sultne på energiene man avgir.
Antall ord: 48
"Occupy you imagination, or someone else will... "

"A Wizard is never late, nor is he ever early, he arrives precisely when he intends to!" -Gandalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Kan noen hjelpe?

Innlegg av Høretil »

Hmmm, gjerne det er ekstra viktig nå som jegbfortsatt er under behandling å bruke beskyttelsesøvelser... Takk for info, det viste jeg ikke :)
Antall ord: 22
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links