Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale saker[Aliens og Jesus]

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

[Aliens og Jesus]

Innlegg av lighteren »

Bilde

nei, denne tråden handler ikke om utenomjordiske vesener og jesus, men om alternativ historie.

i denne tråden kan man dele hva enn man ønsker som angår vår fortid, det gjelder både det som er 'dokumentert' og det som er en påstand,teori,spekulasjon, whatever. (som sikkert kan inkludere enten aliens og jesus på en eller annen måte!)

jeg er sikkert ikke den eneste som leser absurde ting om vår fortid og ofte får man lyst til dele, men samtidig orker man ikke å lage en tråd ut av alt man leser, så da tenkte jeg å lage en tråd hvor man kan dele slikt.

det kan være langt eller kort, et bilde eller en bok, del hva du vil.


det jeg har å dele nå handler handler om et legendarisk kontintent som het "Mu/Lemuria",symbolikken og hovedreligionen.
(bare litt av boken altså)
Bilde

bok:
The Sacred Symbols of Mu
by James Churchward
[1933]


Mu's RELIGION.--It is fairly well established that all religions have a common origin. Let us see what that source was.

The first records of religion are more than 70,000 years old. They tell us that a body of trained masters from Mu, called Naacals, were carrying to her various colonies and colonial empires copies of the Motherland's Sacred Inspired Religion. These Naacals formed in each country colleges for the teaching of the priestcraft religion, and the sciences. The priesthoods that were formed in these colleges in turn taught the people. There is a very interesting ancient writing about the Chaldis, as the colleges were called in Babylonia. It says: "Everyone was welcome, be he prince or slave. Directly they passed into the temple, they were equal, for they stood in the presence of the Heavenly Father, the Father of them all, and here they became brothers in fact. No payment was charged; all was free."

Throughout the colonies and colonial empires these teachings were known as the Sacred Mysteries, a name that has persisted down to the present. In the Orient they were also called the Books of the Golden Age. In later times, I find among Maya and Egyptian writings that the Sacred Mysteries were only entrusted to the high priesthood and the heir apparent to the throne.

Clement of Alexandria wrote: "The Sacred Mysteries are only entrusted to high priests and the heir apparent to the throne." This I find was not exactly true. Many of the Greek Philosophers who went to Egypt were entrusted with the Sacred Mysteries, among them being Solon, Plato, Pythagoras and Thales.

From various Naacal writings, sometimes called Neferit, and translations of the Sacred Inspired Writings, I shall try to outline the First Religion and show how it was taught to primitive man.

Religion started at a very early period in man's history; evidently when he could not understand anything that was abstrusely expressed. Apparently it was found necessary for explanation to use object lessons, symbols, where sight would supply the absence of words. I find the earliest symbols were of an elementary character, plain lines and simple geometrical figures. I refer to a date prior to 70,000 years ago, for according to the records man was so far advanced at that time that he was mastering the most intricate vignettes, tableaux, et cetera, which today puzzle our great scientists.

Evidently religion was originally taught in stages.

First: Man was taught that there was a Supreme Being, Infinite and All Powerful. That it was the Creator who created all things above and below. That man was created by this Almighty Being and having been created by Him, was his son-that this Almighty was man's Heavenly Father.

Second: When man was created the Creator placed within the body of man a spirit or soul which never died but continued on through eternity.

Third: When man was created it was ordained that his material body should return to the earth from which it was taken. When this material body died it released the soul which went into the world beyond, there to wait until it was called upon to occupy another material body.

Apparently, as soon as his primitive mind could grasp the facts, he was taught that his soul was given a task. This task was for the soul to rule the material body by overcoming material desires. When this was accomplished his soul would be called back to the Great Source, and forever afterwards live in perfect joy and happiness.

He was taught that one material life was so short that the soul could not overcome all of the material desires, so it was ordained that his soul should come into many bodies until the task was accomplished; that these reincarnations were the salvation of his soul.

Fourth: It was thoroughly instilled into his mind that the Heavenly Father was The Great Love and that this great love ruled the Universe and never died.
He was taught that the love of the Heavenly Father was far greater than the love of his earthly father, who was only a reflection of his Heavenly Father. Therefore he should always approach his Heavenly Father without fear or dread and in perfect confidence and love, knowing that loving hands were being held out to receive him when he came.

Fifth: He was taught that all mankind were created by the same Heavenly Father; therefore all mankind were his brothers and sisters, and should be treated as such in all his dealings with them.

Sixth: Finally he was taught his duties on earth, how he should live to prepare himself to become fit to pass into the world beyond when he was called. He was especially reminded that he must follow the paths of Truth, Love, Charity, Chastity, with perfect love and confidence in his Heavenly Father.

From this short and inadequate sketch it is shown that the fundamental principles of the first religion of man were: The Fatherhood of God and the Brotherhood of Man.

Judging from the various religious teachings of the Sacred Inspired Writings, the phrase "Brotherhood of Man" is not meant to convey the idea that all men are to, look upon each other as blood brothers. It would seem to me that this phrasing is symbolical or used as an example for explanation. I think our modern example better explains the meaning to the mind of present man, namely, "Do unto others as you would have them
do unto you." This seems to be confirmed by the forty-two questions in the Osirian Ritual. If we all followed this "Golden Rule" no discord could arise among mankind and the world would be in a virtual bond of brotherhood.

Again, I think the meaning of the word "charity" is not fully comprehended today. It refers to the soul rather than to the material part of man. Not only material charitable actions, such as feeding the hungry and clothing the naked, but it includes good and charitable thoughts of others. We should think ill of no one but try to help them overcome their failings. The great Master, Jesus, gave us an example of this.


og litt ekstra snacks om jesus:


On one occasion the old Rishi informed me that temple legends stated: "Jesus, during his sojourn in the Himalayan monastery, studied the contents of the Sacred Inspired Writings, the language, the writing and the Cosmic Forces of the Motherland."

That Jesus was a Master of the Cosmic Forces, with a perfect knowledge of the Original Religion, is manifest in the Books of the New Testament; but it is not there shown that he understood the language of Mu. His acquaintance with it is proved by his last words when nailed to the Cross: "Eli, Eli, lama sabac tha ni."

This is not Hebrew nor any tongue that was spoken in Asia Minor during the life of Jesus. It is the pure tongue of the Motherland, badly pronounced and spelt in the New Testament. It should have been spelt, read and pronounced: "Hele, hele, lamat zabac ta ni."

Hele--I faint. Hele--I faint; lamat zabac ta ni--darkness is coming over my face.

-------

He told me that one of the cardinal themes of the Great Master, Jesus, was re-incarnation, something almost entirely omitted in our Biblical account of Him, also in our religious services.

He told me many legends about Jesus that permeated Oriental lore, one of which he said was universal and told everywhere. The scene is laid in Lahore where Jesus was staying with one, Ajainin, who was one of Jesus' pupils.

One day Jesus and Ajainin were sitting in the porch of the temple and while sitting there a band of wandering minstrels entered the court and began to play. Their music was very rich and delicate, and Jesus remarked:

"Among the highest of the land we have no sweeter music than that which these uncouth children of the jungles bring to us."

Ajainin asked: "Whence do they get this talent? In one short life they surely could not acquire such perfection of voice and such knowledge of harmony and time."

Jesus answered: "Men call them prodigies. They are no prodigies; all things result from natural laws. These people are not young; a thousand years would not suffice to give them such divine expressions and such purity of voice. Ten thousand years ago these people had mastered harmony. In days of old they trod the busy thoroughfares of life and caught the melody of the voices of nature. They have come again to learn still other lessons from the varied notes of nature."



jeg vet,
dette er lesestoff for oss som svever :whee, men det var det jeg hadde å dele i kveld.
Antall ord: 1631
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av jeditrond »

David Hatcher Childress og Christopher Dunn om pyramider og sånn :)

qaHONFBXV-0
Antall ord: 13
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av lighteren »

Bilde
Bilde
Antall ord: 0
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av lighteren »

Bilde


THE FAR-TRAVELING EGYPTIANS

Statues:
In 1914, archaeologist M.A. Gonzales was excavating some Mayan ruins in the city of Acajutla, Mexico when he was surprised by the discovery of two statuettes that were clearly Egyptian. One male and one female, the carvings bore ancient Egyptian dress and cartouches. They are thought to depict Osiris and Isis.

Inscriptions:
Ancient Egyptian hieroglyphs have been found in New South Wales, Australia. Located on a rock cliff in the National Park forest of the Hunter Valley, north of Sydney, the enigmatic carvings have been known since the early 1900s. There are more than 250 carvings of familiar Egyptian gods and symbols, including a life-sized engraving of the god Anubis. The hieroglyphs tell the story of explorers who were shipwrecked in a strange and hostile land, and the untimely death of their royal leader, "Lord Djes-eb." From this information, scholars have been able to date the voyage to somewhere between 1779 and 2748 BC.

Fossils:
In 1982, archaeologists digging at Fayum, near the Siwa Oasis in Egypt uncovered fossils of kangaroos and other Australian marsupials.

Language:
There are striking similarities between the languages of ancient Egypt and those of the Native Americans that inhabited the areas around Louisiana about the time of Christ. B. Fell, of the Epigraphic Society, has stated that the language of the Atakapas, and to a lesser extent those of the Tunica and Chitimacha tribes, have affinities with Nile Valley languages involving just those words one would associate with Egyptian trading communities of 2,000 years ago.

Artifacts:
Near the Neapean River outside Penrith, New South Wales, a scarab beetle - a familair Egyptian symbol - carved from onyx was unearthed. Another was found in Queensland, Australia.

Tombs:
The April 5, 1909 edition of The Phoenix Gazette carried a front-page article about the discovery and excavation of an Egyptian tomb in the Grand Canyon by none other that the Smithsonian. The Smithsonian has since denied knowledge of any such discovery.
Antall ord: 331
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av jeditrond »

Presisjonsstenarbeid i Peru;

JpNwXFkNWJM

Minner om steinene fra Puma Punku og Egypt for den sakens skyld. Dette er ikke gjort med hammer og meisel :D
Antall ord: 24
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av jeditrond »

Revelation of the pyramids, denne dokumentaren er konge, de sier dog kun at alt peker mot en avansert sivilisasjon før oss som bygde i stein over hele kloden. A-ordet kommer aldri opp :)

E7_SShsZM2E
Antall ord: 36
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av lighteren »

kult!
skal se den nå etterpå!
Antall ord: 6
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av Arven »

Jeg må ta den som nattmat i morgen jeg tenker jeg. Ser spennende ut !
Antall ord: 14
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av Asbjørn »

Har sett endel av den, - begynnelsen var ganske treg, så jeg hoppet litt, og endte opp rundt midten, før jeg så resten..

Interesanne oppdagelser, - men jeg tror "dommedagsteorien" ikke er den rette.
Det som heller ikke kom frem (eller at jeg missa det) var når sfinxen's øyne igjen var rettet mot løvens hjerte, - altså år ( og evt måned / dato ;) )....

Det kunne vært litt artig å vite, - kan det hende det vil indikere NÅR vi igjen får besøk, f.ex av de som var med å lage pyramidene ( jeg tenker litt " alien" her, da ), - eller skal vi "høyere opp" , siden noen av figurene tydelig hadde vinger / engler ?? )

Uansett var det mange merkverdigheter når det gjelder matematikken bak dette, - ser ikke vekk fra flere sammenhenger som enda ikke er blitt avslørt....

A
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av jeditrond »

Enig med deg i at dommedagsteorien nok er litt feil. For min del lukter det ikke så mye aliens av dette, Atlantis var jo en mer eller mindre verdensomspennende sivilisasjon frem til de utslettet seg selv. Men at vi har hatt besøk utenfra fra tid til annen, både av aliens og "engler" ser jeg på som en stor sannsynlighet :)

Men jeg står kanskje i fare for å bli som denne karen, bare bytt ut aliens med Atlantis? :mrgreen:

Image
Antall ord: 79
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av Asbjørn »

Tror nok det er en dypere sammenheng, hvor både engler og aliens er involvert...

Aliens som en form for oppdragstagere for englene / det åndelige kansje....
Eller at aliens har visst mer om det åndelige, og forsøkt å lære videre her....

Ikke minst når en ser på gamle "naturreligioner", som opprinnelig sjamanisme, den er jo global....

Men uansett hvordan vi ser på det, vil vi se at matematikk, og matematiske system finnes igjen i alt. En slags matematisk orden.
Musikk er jo i praksis matematikk, basert på frekvenser og tid,
lys er jo også matematisk basert, og går vi ned i atomer, er disse matematisk basert.
Jeg regner med at når vi når dypt nok i materien, vil vi finne at det er matematikken som kontrollerer selv de minste av de minste detaljer...
Og tilslutt vil vi se at det må være noe mer bakom, som har brukt matematikken til å opprette sammenhengen....

Og når vi kommer så langt i kunnskapen, - da.....

A
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - [Aliens og Jesus]

Innlegg av jeditrond »

Asbjørn skrev:Tror nok det er en dypere sammenheng, hvor både engler og aliens er involvert...

Aliens som en form for oppdragstagere for englene / det åndelige kansje....
Eller at aliens har visst mer om det åndelige, og forsøkt å lære videre her....

Ikke minst når en ser på gamle "naturreligioner", som opprinnelig sjamanisme, den er jo global....

Men uansett hvordan vi ser på det, vil vi se at matematikk, og matematiske system finnes igjen i alt. En slags matematisk orden.
Musikk er jo i praksis matematikk, basert på frekvenser og tid,
lys er jo også matematisk basert, og går vi ned i atomer, er disse matematisk basert.
Jeg regner med at når vi når dypt nok i materien, vil vi finne at det er matematikken som kontrollerer selv de minste av de minste detaljer...
Og tilslutt vil vi se at det må være noe mer bakom, som har brukt matematikken til å opprette sammenhengen....

Og når vi kommer så langt i kunnskapen, - da.....

A
Det gyldne snitt går jo igjen over hele fjøla, så det at de gamle grekerne oppdaget dette er på jordet :) Ang. aliens så er enkelte myter jeg har kommet over enig med deg; Lemuria ble kolonisert av folk utenfra som på åndesiden hadde sagt ja til oppdraget med å hjelpe planeten og dyrelivet her. Teknisk sett var vel de som "terraformet" planeten til å passe disse nye livsformene også aliens, men fra mye høyere dimensjoner, engler om du vil. Etter Lemuria holdt disse bare oppsikt med oss, når Lemuria sank flyttet mange derfra til Atlantis og fortsatte og lære bort sin avanserte viten om både åndelige og vitenskapelige spørsmål. Se på oldtidens Egypt, det var ikke noe skille mellom det åndelige og vitenskap der, dette er arven fra Lemuria/ Atlantis. Det og hvordan bruke lyd til ymse formål, antigravitasjon m.m., men den viktigste læren var dette med harmoni/ balanse, som man glemte opp mot vår tid, altså omtrent da Egypt iflg. egyptologene oppsto :)

Når vi gjenoppdager kunnskapen om matematikk osv. helt ned til det minste nivå, da vil vi kunne skape og ordne slik vi selv vil. Materien blir som legoklosser for oss :D
Antall ord: 376
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av Svartepus »

Kunstneren i meg må bare hoppe inn og kommentere dette med det gylne snitt: det er jo egentlig ingen som har direkte oppdaget det, verken grekerne eller andre intelligente vesener. Eller noen "oppdaget" det og satte ord og en matematisk formel på det, men det har jo eksistert så lenge det har vært kunstverk av noe slag. Kanskje med unntak av helleristninger som jo er veldig store og ofte uten tydelige avgrensninger mellom hvert kunstverk.

Det vi kaller "det gylne snitt" er vel egentlig et resultat av at hjernen vår liker en viss form for balanse i det vi ser. Mennesker liker best bilder der det viktigste i kunstverket er plassert høvelig i det gylne snitt. Ikke fordi noen har fortalt dem at det er finest eller best kunst, men fordi hjernen vår føler en fin blanding av balanse og spenning når vi betrakter et kunstverk der det gylne snitt er brukt. Det er ofte også sånn at folk som aldri har lært noe om kunst og regler gjerne plasserer viktige ting i det gylne snitt uten å vite at de gjør det. Fordi det føles riktig, rett og slett. Spørsmålet er vel heller hvem som har "funnet opp" hjernen vår :mozilla_wink:

Hvis noen skjønner hva jeg mener ;) Bare en liten betraktning en regntung lørdag.
Antall ord: 230
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - [Aliens og Jesus]

Innlegg av jeditrond »

Svartepus skrev:Kunstneren i meg må bare hoppe inn og kommentere dette med det gylne snitt: det er jo egentlig ingen som har direkte oppdaget det, verken grekerne eller andre intelligente vesener. Eller noen "oppdaget" det og satte ord og en matematisk formel på det, men det har jo eksistert så lenge det har vært kunstverk av noe slag. Kanskje med unntak av helleristninger som jo er veldig store og ofte uten tydelige avgrensninger mellom hvert kunstverk.

Det vi kaller "det gylne snitt" er vel egentlig et resultat av at hjernen vår liker en viss form for balanse i det vi ser. Mennesker liker best bilder der det viktigste i kunstverket er plassert høvelig i det gylne snitt. Ikke fordi noen har fortalt dem at det er finest eller best kunst, men fordi hjernen vår føler en fin blanding av balanse og spenning når vi betrakter et kunstverk der det gylne snitt er brukt. Det er ofte også sånn at folk som aldri har lært noe om kunst og regler gjerne plasserer viktige ting i det gylne snitt uten å vite at de gjør det. Fordi det føles riktig, rett og slett. Spørsmålet er vel heller hvem som har "funnet opp" hjernen vår :mozilla_wink:

Hvis noen skjønner hva jeg mener ;) Bare en liten betraktning en regntung lørdag.
Skjønner hva du mener, det gylne snitt går jo igjen i naturen hele veien, så du har helt rett i at det overhodet ikke er funnet opp av noen og strengt tatt ikke oppdaget heller. Hvorfor hjernen vår liker det gyldne snitt er jo et interessant spørsmål, har vi blitt sånn pga. evolusjonen eller har gudene/aliens podet det inn i oss eller er det noe vi tar med oss fra den andre siden når vi inkarnerer eller noe helt annet? :)
Antall ord: 320
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- [Aliens og Jesus]

Innlegg av jeditrond »

Bosniapyramidene, pseudovitenskap sier noen: http://www.dagbladet.no/2014/02/01/nyhe ... /31554720/
Antall ord: 13
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links