Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHva hadde de syntes om meg?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

Hva hadde de syntes om meg?

Innlegg av xyrea »

Dette er noe mange burde spørre seg om litt oftere før de sprer konspirasjonsteorier og rykter helt ukritisk.. tydeligvis er det populært å grave frem ting som støtter fordommene sine og så komme drassende med bevis på at 'se, jeg har hatt rett hele tiden!!'.

For eksempel, hvis noen sier at folk med xxxxx religion gjør sånn og slik, bør man sjekke hva de faktisk mener med xxxxx, siden det kan bety ting så forskjellige som 'alle hedninger' eller 'alle som ikke er kristne', eller 'alle som ikke er Jehovas Vitner' eller 'alle jeg ikke liker trynet på'.

Det ser bare pinlig ut om man forsvarer konspirasjoner som faktisk omfatter en sjøl.
Antall ord: 119
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Hva hadde de syntes om meg?

Innlegg av lighteren »

har du noen mer spesifikke eksempler for jeg er litt usikker på om jeg skjønte helt riktig.
Antall ord: 18
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Hva hadde de syntes om meg?

Innlegg av Jeppski »

Det er litt som med meg og realfag. Jeg er jo veldig glad i realfag, og prater ofte varmt om det. Derfor er jeg inhabil og er faktisk en del av den massive konspirasjonen realfag egentlig er. Tyngdekraft liksom? Har dere hørt slikt tull?
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - Hva hadde de syntes om meg?

Innlegg av xyrea »

lighteren skrev:har du noen mer spesifikke eksempler for jeg er litt usikker på om jeg skjønte helt riktig.
Ok.. den siste jeg så var en selvutnevnt heks som brukte en fanatisk kristen nettside som "bevis" på at frimurere er slemme mennesker som spiser små barn. Eller ofra dem, var det vel. Hvis hun hadde lest hva de sa om hekser hadde hun funnet ut at de samme folka mente hun tilba Satan og spiste babyer.
Antall ord: 77
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links