Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenøyeblikket alt endrer seg.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- øyeblikket alt endrer seg.

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Ikke fortell meg hva jeg har opplevd..

Tror dere ikke at jeg på Fem&førr vet, og ser forskjell på RC-leke, og noe jeg ALDRI før har sett?

Og sitte her å peke verbalt på detaljer gidder jeg ikke å gjøre med protestantiske bedrevitere!
Go' hæLj.!
Antall ord: 49
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

- - øyeblikket alt endrer seg.

Innlegg av Asbjørn »

HappeTittenTooYouNow skrev:Ikke fortell meg hva jeg har opplevd..

Tror dere ikke at jeg på Fem&førr vet, og ser forskjell på RC-leke, og noe jeg ALDRI før har sett?

Og sitte her å peke verbalt på detaljer gidder jeg ikke å gjøre med protestantiske bedrevitere!
Go' hæLj.!
Hva DU Happe og mange andre har opplevet, - er det umulig å si noe om for oss som ikke var tilstede.
Man kan ha teorier, - men HVA det var, - når dere selv ikke vet, -
er umulig.

Personlig er jeg 100% overbevist om at det finnes noe mer der ute, som vi "på grasrota" ikke får vite / ha greie på, men samtidig virker det som "aliens" eller "ufo" har en tendens til å pirre folk flest med å vise seg på de merkeligste måter.

Totalt sett i all ufo-prat og påstander som jeg har kommet over, - viser meg at det er noe der ute som vi pr idag ikke har forklaring på.
Om det er vesener som bor inne i jorda, - eller om de kommer via ormehull fra vår eller andre galakser - skal jeg ikke påstå noe om, - men NOE er det.

Jeg viste noen videoer av IFO ( Identifisert Flyvende Objekt) - min Parrot Ar Drone, - og også ledlys som kan monteres på.

Rett og slett fordi at om noen ser "ufo" - bør man vite at slike finnes, slik at man kan enten si det er en slik, eller avkrefte.

Saker på størrelse på minst 3 meter eller større, da begynner de små modellene å bli for små.

At de er her - men ikke offentlig, er jeg sikker på.
Og myndighetene forsøker å skjule at de er her, kansje fordi de vil ha teknologi til krigføring etc ?

( Da er det bra aty atomraketter ble deaktivert fra "ufo".... ;)

A
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
påtide
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 21 Jun 2013 12:55
10
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 1 gang

- - øyeblikket alt endrer seg.

Innlegg av påtide »

HappeTittenTooYouNow skrev:Ikke fortell meg hva jeg har opplevd..

Tror dere ikke at jeg på Fem&førr vet, og ser forskjell på RC-leke, og noe jeg ALDRI før har sett?

Og sitte her å peke verbalt på detaljer gidder jeg ikke å gjøre med protestantiske bedrevitere!
Go' hæLj.!
Du tuter som ei lita jente.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- øyeblikket alt endrer seg.

Innlegg av Borte.. »

Lenge leve sakligheten :lol:
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
FagerKveldssol
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 04 Okt 2007 21:38
16
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- øyeblikket alt endrer seg.

Innlegg av FagerKveldssol »

Om man sjekker opp "the Drake equation" ville det jo vært rart om det IKKE skulle finnes noen andre enn oss. Fermi-paradokset ødelegger jo kjapt denne poitiviteten, men likvel.. Hva vet vi? For noen hundre år siden var jorden flat. Er heller ikke rart om de IKKE tar kontakt, så fientlige som mennesker er.

Boken "Conversations with God" gir også mange nye interessante tanker om dette, i likhet med vitenskapen og ulike teorier om hvordan verdensrommet er dukket opp, former seg, og eksisterer.

Det eneste jeg kan si sikkert, er at jeg ikke vet noe sikkert.
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- øyeblikket alt endrer seg.

Innlegg av Mystical »

Jeg må bare si "Gratulerer så meget!".
Jeg har selv ikke opplevd det - men det minner meg litt om fortellinger fra andre observanter. Det må være en merkelig følelse å plutselig observere noe som i de flestes bevisshet mest "mest sannsynligvis" bare er fantasi.
Selv så hadde jeg ikke hatt noe imot å se et slik romskip bare jeg var på betryggende avstand selv. Det er jo ikke mange bortføringshistorier man kan karakterisere som ren fornøyelse. Folk som har opplevd det har de fleste en eller annen grad av traume.

Den eneste gangen jeg selv har tenkt at noe kan ha hatt med utenomjordisk aktivitet er en natt for 5 eller mer år siden da jeg våknet opp sent på natten og hørte en merkelig lyd ute i fra omverdenen et sted. Lyden lignet ikke på noe annet jeg har opplevd men jeg sammenlignet den litt med lyd ifm invasjon fra rommet i en eller annen science fiction film/ horror film. (Er det Independence Day den heter?).

Det sies jo at Aliens ofte er mest aktive om natten. Eller er det noe jeg innbiller meg at jeg har hørt?
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- - øyeblikket alt endrer seg.

Innlegg av Mystical »

Mystical skrev:Jeg må bare si "Gratulerer så meget!".
Jeg har selv ikke opplevd det - men det minner meg litt om fortellinger fra andre observanter. Det må være en merkelig følelse å plutselig observere noe som i de flestes bevisshet mest "mest sannsynligvis" bare er fantasi.
Selv så hadde jeg ikke hatt noe imot å se et slik romskip bare jeg var på betryggende avstand selv. Det er jo ikke mange bortføringshistorier man kan karakterisere som ren fornøyelse. Folk som har opplevd det har de fleste en eller annen grad av traume.

Den eneste gangen jeg selv har tenkt at noe kan ha hatt med utenomjordisk aktivitet er en natt for 5 eller mer år siden da jeg våknet opp sent på natten og hørte en merkelig lyd ute i fra omverdenen et sted. Lyden lignet ikke på noe annet jeg har opplevd men jeg sammenlignet den litt med lyd ifm invasjon fra rommet i en eller annen science fiction film/ horror film. (Er det Independence Day den heter?).

Det sies jo at Aliens ofte er mest aktive om natten. Eller er det noe jeg innbiller meg at jeg har hørt?


Det jeg mener med dette er "at det med at Aliens opererer om natten" er noen jeg innbiller meg jeg har hørt om.
(Jeg vet at jeg ikke innbilte meg den merkelig lyden som dessuten var ganske høy)
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- øyeblikket alt endrer seg.

Innlegg av Isan »

Mystical skrev:Det sies jo at Aliens ofte er mest aktive om natten.
Det gjør det nok. Og det _kan_ utmerket godt tenkes at det fins høyst vanlige årsaker til at det sies :mozilla_sealed:
Antall ord: 35
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links