Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Kansje du skal dele tankene dine med noen rundt deg som du er trygg på?CrazyMy skrev:hey, jeg er ei jente på 15 år. siden jeg var 7 har jeg drømt om tinger før de skjer. i begynneslsen var jeg redd, men så begynte d å gå over, men det siste åre så drømmer jeg mye mer.d siste jeg drømte var at mormora til en kompis kresjet å døde litt utenfor tr.heim. 2 dager etterpå skjedde d...
nå har jeg ikke sovet orntli på flere netter, jeg er redd for å se lignedes igjen... det er ikke arti å se mormoren til kompisen min dø, hun vi ofte var med å fikk boller og brus og satt der etter skolen å gjor lekser. hva skal jeg gjøre?
jeg er så lei...!
Hide post links |
Hide post links |
Hva med foreldrene dine da?CrazyMy skrev:tusen takk for alle de gode rådenejeg skal prøve det med teposen å lappen under puta, å hive den på sjøen som jeg bor med etterpå
å jeg skal dele tenkene mine med anre, bare de ikke blir redde
Hide post links |
dem frike heit utLone skrev:Hva med foreldrene dine da?CrazyMy skrev:tusen takk for alle de gode rådenejeg skal prøve det med teposen å lappen under puta, å hive den på sjøen som jeg bor med etterpå
å jeg skal dele tenkene mine med anre, bare de ikke blir redde
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
tusen takk =) dette hjelper utroli mye, jeg var redd at jeg var snart den eneste først, å de andre hadde bare "forsvunnet" som de i familien minTutta skrev:Jeg ble også sendt til CT-undersøkelse når jeg var liten, for jeg fikk inn bilder i hodet...de kom fram til at jeg var frisk da!Jeg husker i begynnelsen når "det alternative" virkelig begynte å skje rundt meg. Jeg var kjempe forvirret og det var vanskelig å finne noen å snakke med. Men ikke gi opp! Jeg kom faktisk fram til at en kamerat av meg har det på samme måten,det hadde jeg ikke visst om jeg ikke hadde "fisket"litt om temaet. Om ikke de nærmeste rundt deg som forstår, så er det andre! som feks her.
Tro meg, du er ikke alene om å ha de opplevelsene!
Hide post links |
dOnT wØrYBoosteR skrev:Men ikke gjør nå dumt væffal
Hide post links |
Hide post links |
På denne siden froklarer de hva det er og hvordan den foregår.Nysgjerrige meg;) skrev:Hva er CT-undersøkelse?![]()
Hide post links |