Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserMistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Carousel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 14 Aug 2013 12:38
10

Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Carousel »

Noen som kan se hvor den sorte bankbrikken min ligger? Må betale semesteravgift!
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Borte.. »

Jeg bruker alltid å ha min i nærheten av macen. Den er stasjonær da. Så hvis du har en bærbar pc så er det vel kanskje verre. Jeg bruker ofte å ha den i en skuff hvor jeg har "kontor" ting liggende. Hvor bruker du å ha din til vanlig? Når du finner den igjen, så ville jeg ha latt den ligge på en og samme plass, sånn at ikke du står der igjen. Er ganske kjipt å ikke få betale regninger i tide. Det har jeg fått erfare smertefullt et par ganger. ;)
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Svartepus »

Den ligger halvveis bak kommoden der du satte fra deg posen med dopapir du kjøpte her om dagen.
Antall ord: 19
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Svartepus »

Har du funnet dingsen eller?
Du kan ikke bare slenge ut et spørsmål for så å forlate åstedet uten å fortelle om du fant dingsen og fikk betalt semesteravgiften. Du må innrapportere resultatet til oss ellers sender vi de onde gnomene våre etter deg for å gi deg prikkedøden med søkepinner.
Antall ord: 53
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Borte.. »

Kanskje hun mistet seg selv i jakten på kodebrikken. Kanskje vi burde spørre de andre her om noen kan finne henne også? :dontknow
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

- Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Slettet_Fighteren »

det her er klassisk.
folk tror vi er en gjeng med synske jævler som bare sitter foran pcen med en kaffekopp i hånda og venter på hverdagsproblemene til andre.

*rører skjeen rundt og rundt, jeg ser en kodebrikke i kaffekoppen min*
men det var visst bare min egen, nå må jeg bestille ny faan :(
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Borte.. »

Jeg var i det minste snill og saklig for en gangs skyld og da måtte jo dere komme etterpå og skrive det jeg egentlig tenkte. :roll: :lol:
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Svartepus »

Vermilion Oriol skrev:Jeg var i det minste snill og saklig for en gangs skyld og da måtte jo dere komme etterpå og skrive det jeg egentlig tenkte. :roll: :lol:
Hva??? Så du også posen med dopapir ved kommoden??? 8-[ Wow!

Men jo jeg er litt lei av nye medlemmer som kommer innom kun for å be om hjelp til å finne en eller annen ting eller til nød et kjæledyr, for så å aldri mer dukke opp. Vi får jo aldri vite om noen av tipsene førte til at vedkommende fant igjen det tapte. Dessuten tror jeg det er litt testing på gang, spesielt i denne tråden. Litt sånn "høhøhø, nå skal vi ha det gøy med disse alternative folkene og teste evnene deres!" Så kan de le av oss etterpå på ett eller annet skeptikerforum og konkludere med at synske evner ikke finnes. Fordi vi svarte useriøst (fordi vi er lei av sånne spørsmål) :lol:
Antall ord: 164
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Borte.. »

Svartepus skrev:Hva??? Så du også posen med dopapir ved kommoden??? 8-[ Wow!
Of course! :coffe2
Svartepus skrev:Men jo jeg er litt lei av nye medlemmer som kommer innom kun for å be om hjelp til å finne en eller annen ting eller til nød et kjæledyr, for så å aldri mer dukke opp. Vi får jo aldri vite om noen av tipsene førte til at vedkommende fant igjen det tapte. Dessuten tror jeg det er litt testing på gang, spesielt i denne tråden. Litt sånn "høhøhø, nå skal vi ha det gøy med disse alternative folkene og teste evnene deres!" Så kan de le av oss etterpå på ett eller annet skeptikerforum og konkludere med at synske evner ikke finnes. Fordi vi svarte useriøst (fordi vi er lei av sånne spørsmål) :lol:
Er helt enig! Jeg har holdt litt tilbake, fordi det er en del her som har klaget på hvor fæle brukerene er er mot de nye som kommer innom. Noe som egentlig er latterlig for ingen av dem er særlig aktive her selv. De stikker innom årlig eller en gang i halvåret for å påminne oss om at vi er fæle og så stikker dem igjen. Att på til så er det jo sånn at fåtallet av de nye som stikker innom, engasjerer seg noe særlig uansett. Det er lite givende å være seriøs i sånne tilfeller. Så jeg er enig med dere alle.

Gud...jeg kom nettopp på den spå-meg perioden. Folk tok jo helt av :lol:

Så da gjenstår det å se om trådstarter har funnet denne dingsen sin da eller om denne tråden faller inn i havet av ubesvarte tråder....
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - - Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Borte.. »

Vermilion Oriol skrev:Så da gjenstår det å se om trådstarter har funnet denne dingsen sin da eller om denne tråden faller inn i havet av ubesvarte tråder....

Vel....? Ble kodebrikken funnet og semesteravgiften betalt i tide?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - - - - Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Lilja »

Vermilion Oriol skrev:
Vermilion Oriol skrev:Så da gjenstår det å se om trådstarter har funnet denne dingsen sin da eller om denne tråden faller inn i havet av ubesvarte tråder....

Vel....? Ble kodebrikken funnet og semesteravgiften betalt i tide?
Kan se sånn ut! :dontknow

Ingen semesteravgift = ingen skole = mer tid til internett.

Haaaar vi sett vedkommende de siste dagene, kanskje?
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Borte.. »

Du har et poeng!


Virker som om vedkommende forsvant minutter etter at denne tråden ble laget. Så kanskje hun fant kodebrikken en eller annen plass som var ganske obvious og at det var noe som ble for pinlig til å fortelle oss andre om. Kanskje hun til og med satt på kodebrikken uten å være klar over det eller noe?


Vi får vel aldri vite hva som skjedde. Jeg vet heller ikke hvorfor jeg omtaler trådstarter som hun... :dontknow
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

- - Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Slettet_Fighteren »

Vermilion Oriol skrev: Jeg vet heller ikke hvorfor jeg omtaler trådstarter som hun... :dontknow
jeg vet.

alt jeg kan si er at du er en gris!
stol på meg, jeg har lest freud og sånt.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Borte.. »

Fighteren skrev:
Vermilion Oriol skrev: Jeg vet heller ikke hvorfor jeg omtaler trådstarter som hun... :dontknow
jeg vet.

alt jeg kan si er at du er en gris!
stol på meg, jeg har lest freud og sånt.

Jeg stoler på at du har lest freud, men alt annet ble totalt skivebom [-( :lol:
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

- - - - Mistet kodebrikke til nettbank - kan noen finne?

Innlegg av Slettet_Fighteren »

Vermilion Oriol skrev: Jeg stoler på at du har lest freud, men alt annet ble totalt skivebom [-( :lol:
takk for at du bekrefter freuds teori.
benektelse er visst første tegn!
oink oink!


haaha neida, jeg bare fleiper. :666
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links