Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetLille meg

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

The Blind

Lille meg

Innlegg av The Blind »

Jeg lurer på hva det er som skjer med meg. Jeg tar noen i handa. Og det er akkurat som om at jeg kan kopiere dem. holder jeg henda på hodet deres, kan jeg se sjela deres og hva som skjer i livet deres, i bilder ord og lyd.holder jeg henda på jorda ser jeg den sprenge. er det en knekt fot legger jeg henda på såret og det gror.

Hva er det som skjer?! jeg vet det ikke er skummelt, men jeg kjenner ingen som jeg kan identifisere meg med. og jeg føler meg så liten og forlatt... vet ikke om det hører hjemme her i forumet, men jeg må bare prøve.
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: Lille meg

Innlegg av ToneG »

The Blind skrev:Jeg lurer på hva det er som skjer med meg. Jeg tar noen i handa. Og det er akkurat som om at jeg kan kopiere dem. holder jeg henda på hodet deres, kan jeg se sjela deres og hva som skjer i livet deres, i bilder ord og lyd.holder jeg henda på jorda ser jeg den sprenge. er det en knekt fot legger jeg henda på såret og det gror.

Hva er det som skjer?! jeg vet det ikke er skummelt, men jeg kjenner ingen som jeg kan identifisere meg med. og jeg føler meg så liten og forlatt... vet ikke om det hører hjemme her i forumet, men jeg må bare prøve.
Det er klart dette hører hjemme her i forumet..
Det høres jo ut som du er veldig klarsynt og har evner til å heale..
Syns du bør vurdere å ta et eller flere kurser for å lære deg å bruke evnene riktig.. silva ultramind er et godt kurs å begynne med tror jeg? Kanskje andre har et bedre tips til deg:-

Lykke til iallefall
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
The Blind

Innlegg av The Blind »

Tusen takk javascript:emoticon(':D')

Godt å høre. kanskje hele historien bør bli fortalt i håp om at noen kan si meg noe, og kanskje hjelpe meg. Kanskje tilogmed noen som er i samme situasjon som meg vil kjenne seg igjen i denne historien...

Jeg er -og har alltid vært- litt rar. Jeg satt alltid i lotus stilling på barne skolen, og var den som rare ting som ingen av barna forstod. og det var jo greit. jeg trivdes, og hadde en ellers fin oppvekst. Så for sånn ca 2 år siden begynte ting å ta form. En vennine av meg viste meg den "andre siden".på en god måte. Jeg så plutselig masse lys fly rundt om kring. og noe som lignet mennesker, men var ikke helt her, svakt gjennomsiktig, og heller grotesk. skulle tro de nettopp hadde død... Men det gikk greit. Det skumle var: Hendene mine lyste. og når jeg lukket øynene mine. var det masse rart der. Jeg så rommet selvom. Enkelte ting lyste rart. og hendene mine var som et fyrtårn i mørket. Vennina mi smilte og sa, velkommen til min verden. Siden da har det hele bare tatt av. Og hendene mine skremmer meg. Det går i perioder. av og til er det greit. men noen ganger -som nå- blir jeg litt redd, og føler meg helt alene. Jeg lurer på hva det er som skjer med meg. Jeg tar noen i handa. Og det er akkurat som om at jeg kan kopiere dem. Jeg leser hele dem, all kunnskapen deres (på en måte). holder jeg henda på hodet deres, kan jeg se sjela deres og hva som skjer i livet deres, i bilder ord og lyd.holder jeg henda på jorda ser jeg den sprenges. er det en knekt fot legger jeg henda på såret og det gror. Ting flytter på seg for pokker!!! Jeg kan se gjennom øyenene til andre, og kan se meg selv i tredje person uten å bli det minste svett.

Er jeg heeelt klin mongo?

Jeg kjenner bare ikke noen som er slik....

Kan noen være så snill å hjelpe meg?
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Kjenner meg igjen i historien din:-) Kanskje ikke fullt så kraftige inntrykk, men det hjelper seg...
Nei du er ikke helt mongo.. hehe jeg er ganske sikker på at det er mange som har slikt i seg.. Du får bare henge deg med her inne å dele opplevelser med oss å lese om andre i samme situasjon...

Spennende
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
The Blind

Innlegg av The Blind »

Dette lover ialle fall godt!

Takk igjen :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: Lille meg

Innlegg av Lone »

The Blind skrev:Jeg lurer på hva det er som skjer med meg. Jeg tar noen i handa. Og det er akkurat som om at jeg kan kopiere dem. holder jeg henda på hodet deres, kan jeg se sjela deres og hva som skjer i livet deres, i bilder ord og lyd.holder jeg henda på jorda ser jeg den sprenge. er det en knekt fot legger jeg henda på såret og det gror.

Hva er det som skjer?! jeg vet det ikke er skummelt, men jeg kjenner ingen som jeg kan identifisere meg med. og jeg føler meg så liten og forlatt... vet ikke om det hører hjemme her i forumet, men jeg må bare prøve.
For meg kan det virke som om du leser energienes språk. Du vet at alt av info om en person ligger i enerifeltet. Man kan lese alt.. dyr mennesker el gjenstander. Artig det der å ikke noe skummelt med det. Mange mennesker som praktiserer det :wink:
Antall ord: 166
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Det er fryktelig å sitte med de evnene du har og føle seg, som di sier, "helt mongo" :) :?
Jeg har bare vært inne på dette forumet en kort stundt, men jeg tror du vil finne mange likesinnede. Mange som er som deg, her inne.
Kanskje du kan opprette private kontakter med personer som kan hjelpe deg på vei slik at du ikke føler deg "utenfor". Du er nemlig ikke utenfor her. :D

Lykke til videre i livet ditt - du har mye å gi andre.
Antall ord: 84
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
nicolai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 18 Mai 2009 14:25
14
Kjønn (valgfri): kar
Lokalisering: oslo

Re: Lille meg

Innlegg av nicolai »

Hei! :P Det du har er en STOR gave. Med den hviler en velsignelse,så vel som ansvar.
Omfavn gaven du har. Bruk den godt,for den viser at du er sterk.
Aksepter den,og gi den kjærlighet... :notworthy:

Jeg kjenner meg litt igjen i det du beskriver...men ikke i nærheten av klarheten og styrken,og personlig håper jeg at får tryggheten til å nå dit du er. Gratulerer..
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !