Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerOpplevelser jeg hadde i et eldre hus

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

Opplevelser jeg hadde i et eldre hus

Innlegg av moltepia »

Jeg har bodd i et hus(leilighet) der jeg hadde mange rare mareritt, så der følte jeg var dårlig energi.

Men noen år senere med ny samboer så leide vi et gammelt hus. Der leide vi hele huset.
Han kjente godt sønnen til de vi leide hos, og da besteforeldra som hadde bodd i dette huset.

Nesten hver kveld i 8-9 tiden så hørte jeg noe oppe. Noen ganger gikk jeg opp for trudde kanskje ungene ikke hadde sovnet enda, men de lå godt og sov. De helgene de var med pappan (de var fra et tidligere forhold) så kunne jeg høre noen som gikk der oppe da også.
Jeg sa det til min samboer, som da er veldig skeptisk. Det er bare besteforeldra til (navne på sønnen til de som leide ut) og de var veldig snille. Og sa han hadde hørt noe i den gamle delen av huset(litt overrasket over han som er skeptisk sa noe sånt)

En gang så støttet jeg meg til en kjøkkenstol med ene handa, og den sklei fint på plass inn til bordet. Jeg stusset, og dro ut stolen for å prøve å dytte den inn. Den stod på et teppe, så da jeg prøvde så skeli den bare hakkete inn, vist dere skjønner. Og var umulig å få den til å skli inn som den gjorde først.

Og en annen gang hadde han som leid ut huset, vært inne på loftet for å gå inn i sikringskapet. Vi hadde to sikringskap der. han brukte en del av kjelleren som hobbyrom, og sikringa hadde gått.
Da kom han ned og sa han ahdde mistet nøkkelen, og fant den ikke igenn. Der oppe var det litt skap og litt krinkler og kroker.
Vi hadde satt en gammel tv ute i gangen oppe, for vi skulle kaste den. Og få dager etter på lå denne nøkkelen til sikringskapet fint oppe på tvn, synlig så jeg skulle se den.
Spurte ungene om de hadde funnet nøkklene og lagt den der, og det hadde de ikke.
Så jeg lurer nesten på det var noen andre som satte stolen på plass da jeg la en hand på den(og ikke sånn at jeg skyvde den med hensikt iallfall) og at noen fant denne nøkklen og la den synelig så jeg kunne finne den.
Hadde aldri noe dårlig energi i dette huset, så var det de som gikk igjenn, så var de isåfall snille. I leiligheta jeg bodde opplevde jeg heller dårlig energi. Oppleveler dereifra har jeg skrevet under drømmer.
Antall ord: 443

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- Opplevelser jeg hadde i et eldre hus

Innlegg av moltepia »

Kom gjerne med deres opplevelser om mystiske hendelser dere har opplevd :) Synes sånt er interesant å lese om :)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Opplevelser jeg hadde i et eldre hus

Innlegg av jeditrond »

moltepia skrev:Kom gjerne med deres opplevelser om mystiske hendelser dere har opplevd :) Synes sånt er interesant å lese om :)
Noe spesielt du er ute etter? Eller kun spøkelser? Har opplevd mye rart, slik de fleste på para'n har, men orker ikke skrive noe om det nå, men har gravd frem et par tråder jeg har "gående" om ting som hender meg ifm. boka mi og ifm. en kommende kjæreste;

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =7&t=25207

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 16&t=24488
Antall ord: 95
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links