Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenLiv på andre planeter?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Slettet_Fighteren

- Liv på andre planeter?

Innlegg av Slettet_Fighteren »

moltepia skrev:Helt utrolig og fasinerende å tenke på vi er på ei lita jordklode i verdensrommet. og tenker på alt som svever i rundt oss der ute. Helt utrolig å tenke på. Og veldig spennede
helt enig
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - - - Liv på andre planeter?

Innlegg av UFO »

Bearchild skrev:
jeditrond skrev:
Bearchild skrev:Enten verdensrommet har en ende eller ikke kan man jo bli sprø av tanken.. gitt at det er en ende; hva er utenfor? Hva skjer med det på utsiden etterhvert som verdensrommet ekspanderer..? :dontknow
...
Multiverset er på utsiden iflg. enkelte teorier :)
Jo.. men utenfor der da? :oops:
Kanskje vi kan sammenligne "ingen ende" / "evigheten" ved å sette to speil mot hverandre.
Da blir det speil i speil i speil til evig tid. Altså INGEN ende.

Det er kanskje meningen at vi ikke skal forstå hva "ingen ende" er. vår hjerne er ikke
"programmert til å forstå det rett og slett. Mulig vi kanskje vil forstå det "på den andre siden" ;-)
Antall ord: 113
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- - - - - Liv på andre planeter?

Innlegg av moltepia »

ufo skrev:
Bearchild skrev:
jeditrond skrev: Multiverset er på utsiden iflg. enkelte teorier :)
Jo.. men utenfor der da? :oops:
Kanskje vi kan sammenligne "ingen ende" / "evigheten" ved å sette to speil mot hverandre.
Da blir det speil i speil i speil til evig tid. Altså INGEN ende.

Det er kanskje meningen at vi ikke skal forstå hva "ingen ende" er. vår hjerne er ikke
"programmert til å forstå det rett og slett. Mulig vi kanskje vil forstå det "på den andre siden" ;-)
Vi har nok ikke en hjerne som greier å forstå dette med ingen ende. Alt har en ende, og det er alltid no bak den enden..det vi er vant med. Men der ute er bare et mysterium. Så nysgjerrig som jeg er som person, så skulle jeg gjerne vist hvordan ting er satt sammen der ute. Hvordan det fungerer. Bare det å se på stjernehimmelen og tenke over hva de egentlig er.
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - - - - - Liv på andre planeter?

Innlegg av UFO »

moltepia skrev:
ufo skrev:
Bearchild skrev:
Jo.. men utenfor der da? :oops:
Kanskje vi kan sammenligne "ingen ende" / "evigheten" ved å sette to speil mot hverandre.
Da blir det speil i speil i speil til evig tid. Altså INGEN ende.

Det er kanskje meningen at vi ikke skal forstå hva "ingen ende" er. vår hjerne er ikke
"programmert til å forstå det rett og slett. Mulig vi kanskje vil forstå det "på den andre siden" ;-)
Vi har nok ikke en hjerne som greier å forstå dette med ingen ende. Alt har en ende, og det er alltid no bak den enden..det vi er vant med. Men der ute er bare et mysterium. Så nysgjerrig som jeg er som person, så skulle jeg gjerne vist hvordan ting er satt sammen der ute. Hvordan det fungerer. Bare det å se på stjernehimmelen og tenke over hva de egentlig er.

Det er både interessaant og frustrerende å filosofere om hva "ALT" er. Og ofte tenker jeg på at "Om det ikke fantes noenting, hva hadde det vært da" ? :mozilla_innocent: Hva er ingenting. Et svart tomt rom er jo også noe. Jeg har nå en viss tro på teorien om mange dimensjoner.

Sammenligner dimesjoner litt som at det finnes mange frekvenser - vi er på en, og noe annet på utallige andre "frekvenser". Av og til interfererer "frekvensene" med hverandre og de ekte klarsynte kan kommunisere. Tja.. hvem vet.

Mange teorier ute å går, så man får bare lukke opp kanalene og være åpen for absolutt alt moltepia.
Antall ord: 252
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- - - - - - - Liv på andre planeter?

Innlegg av moltepia »

ufo skrev:
moltepia skrev:
ufo skrev:
Kanskje vi kan sammenligne "ingen ende" / "evigheten" ved å sette to speil mot hverandre.
Da blir det speil i speil i speil til evig tid. Altså INGEN ende.

Det er kanskje meningen at vi ikke skal forstå hva "ingen ende" er. vår hjerne er ikke
"programmert til å forstå det rett og slett. Mulig vi kanskje vil forstå det "på den andre siden" ;-)
Vi har nok ikke en hjerne som greier å forstå dette med ingen ende. Alt har en ende, og det er alltid no bak den enden..det vi er vant med. Men der ute er bare et mysterium. Så nysgjerrig som jeg er som person, så skulle jeg gjerne vist hvordan ting er satt sammen der ute. Hvordan det fungerer. Bare det å se på stjernehimmelen og tenke over hva de egentlig er.

Det er både interessaant og frustrerende å filosofere om hva "ALT" er. Og ofte tenker jeg på at "Om det ikke fantes noenting, hva hadde det vært da" ? :mozilla_innocent: Hva er ingenting. Et svart tomt rom er jo også noe. Jeg har nå en viss tro på teorien om mange dimensjoner.

Sammenligner dimesjoner litt som at det finnes mange frekvenser - vi er på en, og noe annet på utallige andre "frekvenser". Av og til interfererer "frekvensene" med hverandre og de ekte klarsynte kan kommunisere. Tja.. hvem vet.

Mange teorier ute å går, så man får bare lukke opp kanalene og være åpen for absolutt alt moltepia.
Ja trur man må bare lukke opp kanalene og være åpen for alt som kan finnes :) Og det er sikkert mye rart.
Antall ord: 270

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links