Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale saker"Tvillinger"

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

"Tvillinger"

Innlegg av Liana »

Jeg har ei venninne som jeg har veldig god kontakt med. Det som er spesielt er at vi er såpass like at man kan tro vi er tvillinger. Utseendemessig ligner vi ikke mye men har blitt tatt for å være søstre. Vi sier ofte ting samtidig, ofte i kor, noe som gjør at folk reagerer :P

Ellers klarer vi å kommunisere via tankekraft og dersom en av oss er lei seg og sliter, merker den andre det veldig godt. Vi fanger opp hverandres tanker og følelser. Ja, akkurat slik tvillinger gjør. Vi ha også følelse av å ha vært søstre i tidligere liv, muligens tvillinger.

I tillegg er vi svært samkjørte - når en ting skjer den ene, tar det ikke lang tid før den andre opplever noe tilsvarende. Begge er i kontakt med det åndelige. Muligens er vi også i slekt langt tilbake da det er flere ting som tyder på dette.

I tillegg har jeg opplevd å motta tegn på at jeg skulle finne henne da jeg var ca 10 år da jeg fikk inn hennes navn. Men det tok 13 år etter dette før vi møttes.

Er det noen andre som har opplevd dette? Hva er dette for noe?
Sist redigert av Liana på 15 Sep 2013 17:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- "Tvillinger"

Innlegg av Lilja »

Det høres ut som om du har vært så heldig å finne din sjelevenn!

Ta godt vare på henne :)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- "Tvillinger"

Innlegg av moltepia »

Sånn har jeg det med han jeg bor ilag med.
Da vi møttes, så snakket vi mye på chat, fordi han jobbe vekke i flere uker, og gjør det enda.
Da kunne jeg sitte å skrive noe og så poste og se han har postet noe tilsvarende. Var helt syk hvor likt vi tenkte, og hvor ofte vi skrev det samme.
Det skjer nå også, at jeg kan sitte å tenke på noe jeg skal si, og så sier han det :o
Det er veldig ofte han sier det jeg akkurat tenkte, og motsatt. Helt merkelig. Skulle tru den ene var tankeleser :D
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- "Tvillinger"

Innlegg av jeditrond »

Liana skrev:Jeg har ei venninne som jeg har veldig god kontakt med. Det som er spesielt er at vi er såpass like at man kan tro vi er tvillinger. Utseendemessig ligner vi ikke mye men har blitt tatt for å være søstre. Vi sier ofte ting samtidig, ofte i kor, noe som gjør at folk reagerer :P

Ellers klarer vi å kommunisere via tankekraft og dersom en av oss er lei seg og sliter, merker den andre det veldig godt. Vi fanger opp hverandres tanker og følelser. Ja, akkurat slik tvillinger gjør. Vi ha også følelse av å ha vært søstre i tidligere liv, muligens tvillinger.

I tillegg er vi svært samkjørte - når en ting skjer den ene, tar det ikke lang tid før den nedre opplever noe tilsvarende. Begge er i kontakt med det åndelige. Muligens er vi også i slekt langt tilbake da det er flere ting som tyder på dette.

I tillegg har jeg opplevd å motta tegn på at jeg skulle finne henne da jeg var ca 10 år da jeg fikk inn hennes navn. Men det tok 13 år etter dette før vi møttes.

Er det noen andre som har opplevd dette? Hva er dette for noe?
Jeg opplever dette nå ifm. en kommende kjæreste :) Jeg får hint, bilder og ofte besøk av hennes hovedhjelper, men vi har ikke funnet hverandre ennå. Men det nærmer seg ifølge tegnene :D
Antall ord: 249
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

- - "Tvillinger"

Innlegg av Liana »

jeditrond skrev: Jeg opplever dette nå ifm. en kommende kjæreste :) Jeg får hint, bilder og ofte besøk av hennes hovedhjelper, men vi har ikke funnet hverandre ennå. Men det nærmer seg ifølge tegnene :D
Jøss så spennende, lykke til!

Forresten så opplever vi også hverandres tilstedeværelse selv om vi er på hver vår kant i landet. Det var også felles skjebne som gjorde at vi møttes.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- - "Tvillinger"

Innlegg av moltepia »

jeditrond skrev:
Liana skrev:Jeg har ei venninne som jeg har veldig god kontakt med. Det som er spesielt er at vi er såpass like at man kan tro vi er tvillinger. Utseendemessig ligner vi ikke mye men har blitt tatt for å være søstre. Vi sier ofte ting samtidig, ofte i kor, noe som gjør at folk reagerer :P

Ellers klarer vi å kommunisere via tankekraft og dersom en av oss er lei seg og sliter, merker den andre det veldig godt. Vi fanger opp hverandres tanker og følelser. Ja, akkurat slik tvillinger gjør. Vi ha også følelse av å ha vært søstre i tidligere liv, muligens tvillinger.

I tillegg er vi svært samkjørte - når en ting skjer den ene, tar det ikke lang tid før den nedre opplever noe tilsvarende. Begge er i kontakt med det åndelige. Muligens er vi også i slekt langt tilbake da det er flere ting som tyder på dette.

I tillegg har jeg opplevd å motta tegn på at jeg skulle finne henne da jeg var ca 10 år da jeg fikk inn hennes navn. Men det tok 13 år etter dette før vi møttes.

Er det noen andre som har opplevd dette? Hva er dette for noe?
Jeg opplever dette nå ifm. en kommende kjæreste :) Jeg får hint, bilder og ofte besøk av hennes hovedhjelper, men vi har ikke funnet hverandre ennå. Men det nærmer seg ifølge tegnene :D
Leste litt av tråden om den kommende kjæresten din:) Spennende :)
Antall ord: 263

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links