Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHva tror du på og hva tror du IKKE på?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- Hva tror du på og hva tror du IKKE på?

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Jeg tror på livet før døden.

Livet har gitt meg så mange gode grunner for at jeg pr.dags dato hyller livet til det fulle.
Jeg takker for livets gave.
Jeg er blitt sjenket 3 barn, og til nå 2 barnebarn.. (Et barnebarn kom seilende inn i familien som en medgift til min sønn ekteskap, og den andre ble født i 18 september med min sønn som far.)

Jeg har møtt mye motstand opp igjennom mitt liv fra barnsben, med mye mobbing grunnet min litt uten-om-det-vanlige-synet på det som de normale iblandt oss ikke kan se, føle, høre eller oppleve.. Jeg trodde selvfølgelig at alle rundt meg hadde de samme syn. Mobbingen varte igjennom et helt skoleliv, men føler alikevel at det ikke har vært et hinder for meg og mitt liv som voksen.
Jeg har hatt litt småhell med Lotto, Flax, Extra, Tipping, og arv.. Ikke slik at jeg er blitt RIK, men det har kommet godt til nytte. :)
Jeg hadde den 6. august 29års jubileum som trykker i samme bedrift som jeg startet å jobbe for som lærling i 1984. Jeg er i dag produksjonssjef, og skiftleder.
Jeg har ALDRI hatt problemer med å finne en livsledsager, eller noe å fikle med i helgene, så her føler jeg meg veldig heldig..
Som skrevet over.: JEG TROR PÅ LIVET FØR DØDEN.

Jeg tror også på livet etter døden.
Jeg har opplevd veldig mye spennende som kan vinkles til det paranormale.
Mange av mine opplevelser er nedskrevet i dette fora tidligere. (Så dere som vil lete opp mine gamle "slægere", er det bare å søke meg opp i arkivet.)

Happe...
Antall ord: 290
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links