Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserNy på dette..

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
faith903
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 04 Okt 2013 16:39
10
Kjønn (valgfri): Gluint
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 9 ganger

Ny på dette..

Innlegg av faith903 »

Hei alle sammen! Må få begynne med å takke for en utrolig flott side, her har jeg brukt en del timer på å studere og lese. Nå er jeg kommet til et punkt hvor jeg er usikker på hvor jeg skal gå videre. Min tro og min tankegang kan ingen ta fra meg, men jeg må alikevel få spørre om noen råd. Jeg ringte for eksempel til en klarsynt dame som fortalte meg at det skjedde noe spesielt i livet mitt når jeg var 6 år, men jeg klarer ikke å få frem minnet fra den tiden. Er det noen av dere som kan si meg hvordan man kan utvikle dette området slik at man kan reise tilbake i tid? Jeg har hørt at dette er mulig, og at du også kan se dine tidligere liv osv. Setter stor pris på ærlige og positive svar, takk! :notworthy:
Antall ord: 148
"Thousands of candles can be lighted from a single candle, and the life of the candle will not be shortened. Happiness never decreases by being shared." -Buddha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss_sunset
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 03 Okt 2013 19:16
10
Kjønn (valgfri): ung kvinnne
Lokalisering: Vestfold, der jeg trives.
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 33 ganger

- Ny på dette..

Innlegg av miss_sunset »

Hva som har skjedd og ikke vet jeg ikke, men jeg har råd eller to. For det første så klarer en del å fiske frem ting og hendelser gjennom meditasjon. Andre forsøker hypnose. Gå inn i deg selv og still deg følgende spørsmål: Vil det gavne deg å finne ut hva det er? dvs... hvis det har skjedd noe da. Det er en mulighet at personen du har snakket med tar feil og at det ikke har skjedd noe overhodet. Hvem vet? Lykke til!!!!!!!!!!!!!!! :sunny
Antall ord: 88
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
faith903
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 04 Okt 2013 16:39
10
Kjønn (valgfri): Gluint
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- Ny på dette..

Innlegg av faith903 »

Takk for raskt svar miss_sunset! Jeg har begynt med meditering, og føler at det fungerer bra. Alikevel så har jeg problem med å huske drømmene mine, og jeg tror kanskje jeg kan få mange svar der. Når du sier at vedkommende tar feil, så har jeg alltid hatt en tro om at alt skjer av en grunn, og ingenting er tilfeldig. Dette har jeg fått bekreftet på mange områder. Jeg skal prøve å stille meg selv noen større og mer utdypende spørsmål før jeg går inn i meg selv, så får jeg kanskje noe mer ut av det.. Takk igjen :-)
Antall ord: 111
"Thousands of candles can be lighted from a single candle, and the life of the candle will not be shortened. Happiness never decreases by being shared." -Buddha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

- Ny på dette..

Innlegg av Asbjørn »

Det er flere typer "klarsynte" ,
De som faktisk ser endel,
de som ser litt, og forsøker å gjøre seg bedre enn de er, -
de som ser litt, og vet at fantasien også vil bidra,
de som fra tid til annen får glimt av tin g som skal skje.

Å kalle seg klarsynt kan alle gjøre, og også å skaffe seg et telefonnr som man kan ringe.
Mange av disse falske holder på ei stund, og faller så av lasset, så kommer andre inn og vil prøve...

Derfor skal man ikke stole på en som kaller seg klarsynt, før man har fått (helst flere) bevis.

Det er desverre altfor mange som er i dette feltet ene og alene for penger, - fordi de skal tjene seg rike....

Merk og at selv blant de som virkelig kan, - skjer det og feiltolkninger.

Kombinasjonen her gjør at det er vanskelig å få bevist noe, for alle "wannabees" har intet å fare med, og blir dermed stemplet som "ikke ekte" tester.

De som virkelig kan, holder seg somregel i bakgrunnen....
De trenger iallfall ikke reklamere.

Så om det skjedde noe når du var s6 år ? Tja, hvis du ikke husker det, - er det ikke viktig nok, om det var noe i det heletatt.
Er det noen av dere som kan si meg hvordan man kan utvikle dette området slik at man kan reise tilbake i tid? Jeg har hørt at dette er mulig, og at du også kan se dine tidligere liv osv.
Meditasjon er veldig viktig for å få til dette, - noe jeg forstår du allerede driver med.
Men det krever trening i å komme seg til det stadiet at man kan forflytte seg bakover i tid / se tidligere liv.
Så i første omgang, ville jeg bare tatt noen "stille stunder", og se hva som dukker opp. Kan hende det er andre ting du skal innom før det å reise bakover i tid...
Ofte kan en "guidet meditasjon" - dvs en som veileder kunne hjelpe også.


Hypnose ( regresjonsterapi ) er en måte, - da har man en (somregel psykolog eller på annen måte medisinsk kyndig ) som har lovens tillatelse til å kjøre denslags regresjoner.

Straffelovens §364 (1902) vil antagelig bli opphevet når den nye straffeloven av 2005 blir "aktivert".
Dette er dog utsatt og utsatt igjen, da politiets datasystemer ikke kan oppgraderes til den nye straffeloven enda :
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10114788

Kansje i 2014, men kansje først i 2021 vil den nye straffeloven tre ikraft, og siden loven fra 1902 fremdeles er den gjeldende, - begår man lovbrudd ved å bruke hypnose, dersom man ikke er medisinsk personell. Iallfall foreløpig...

A
Antall ord: 448

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
faith903
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 04 Okt 2013 16:39
10
Kjønn (valgfri): Gluint
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- Ny på dette..

Innlegg av faith903 »

Takk for et veldig langt og utdypende svar Asbjørn! Jeg forstår ting fra et litt annet perspektiv nå :-) Til syvende og sist så er det jo i grunn opp til MEG hva jeg vil tro på, men av og til må jeg stille meg selv spørsmål om livet mitt er en drøm eller om det er virkelighet. På flere områder så får jeg inn informasjon om fremtiden, og jeg kan med hånden på hjertet si at alt jeg har opplevd i livet mitt som har formet meg til den jeg er i dag, kan jeg huske uten problem. Jeg vet ikke hva det er, men det er en fantastisk gave jeg har fått! Tidligere hadde jeg ingen egen mening om hvordan ting skal være, men nå forstår jeg det store bildet på en HELT annen måte. Jeg ba til meg selv at jeg ville finne ut hvem jeg var, hva jeg skulle gjøre i livet og hvor jeg var på vei. Jeg satt ute under månen på en stjerneklar kveld, og spurte rett og slett universet om hjelp. Jeg følte at jeg fikk noen fantastiske svar, og nå er jeg i grunn ikke urolig for hvor jeg går eller hva andre tenker om meg. Min selvsikkerhet har skutt i været, og jeg har blitt et såpass positivt menneske at folk rundt meg blir nesten litt skremt. Alikevel så føler jeg at det bare skal et lite dytt i ryggen til for at jeg skal komme meg til det målet jeg er på tur til, så det er da derfor jeg stiller spørsmål bak det hele..

Jeg skal absolutt videreutvikle meg selv gjennom meditasjon. Det har jeg drevet med over en lengre periode nå, og det har hjulpet meg mye. Takk igjen Asbjørn, for at du tar deg tid til å skrive et så detaljert svar :notworthy: Ha en flott lørdagskveld! ;)
Antall ord: 332
"Thousands of candles can be lighted from a single candle, and the life of the candle will not be shortened. Happiness never decreases by being shared." -Buddha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links