Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppendrømmer og det skjer

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
stvn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 14 Okt 2013 02:09
10
Kjønn (valgfri): Jente
Blitt takket: 2 ganger

drømmer og det skjer

Innlegg av stvn »

Hei :)
Dette er mitt første innlegg på denne siden!
Jeg hadde min første drøm som endte med å bli virkelighet når jeg var 8 år. Jeg kan huske at jeg ble skremt men det skjedde bare en gang.

Nå er jeg 10 år eldre og det skjer oftere å ting begynner å skremme meg. En stund slet jeg med å sove pga dette. Jeg bestemte meg for å snakke med mamma om det som foregikk noe jeg ikke hadde turt siden jeg trodde det var noe feil med meg. Min mor kunne fortelle at ene kusinen hennes også har denne evnen, og at jeg burde utforske litt, så her er jeg vil finne ut mer om hva dette er!

Jeg har snakket en del med min mors kusine, hun drømmer ikke på samme måte som meg hun drømmer som at hun ser en film. Jeg drømmer bilder og en følelse eller det var hvertfall det jeg trodde i starten, det har utviklet seg til å bli flere bilder på rad med flere forskjellige følelser og nå har det begynt å bli "filmer".

ca 15 år - Før jeg fikk min første kjæreste hadde jeg en rar drøm. Jeg satt i en bil med grått intrejør og personen i førersete hadde en rød t-skjorte og jeg følte meg så trygg og at alt var bra. I etter tid fikk jeg en kjøreste han hadde en bil med samme intrejøret som jeg hadde i drømmen og yndlingsfargen hans var rød.

Men det virker ut som at jeg drømmer flest sanndrømmer de tidene jeg har det dårlig. For jeg begynte ikke å drømme orntlig igjenn før jeg var 17 år.

17 år- Jeg drømmer om at jeg står i et helt hvit rom uten møbler som nesten blender meg av hvor hvit det er. Jeg står i retningen mot en åpen dør med en soldat i, jeg har ikke sjanse til å se ansikten hans, uten for er det helt grønt som at man ser inn i den friskeste skogen. Jeg har følelsen av at jeg er på ett strand hus og en følelse av lettelse. Nå for over en månde siden møtte jeg verdens herligste person! en skikkelig gentelman noe jeg er glad for å finne. Han er i garden og vil fortsette med det.

18 år- Jeg hadde fått billappen og var på leting etter en bil sammen med min far. Jeg drømmer at jeg sitter i en rød bil hvor jeg ser en nydelig solnedgang og akuratt en del av panseret som er rødt dette ser jeg fra passasjer setet. jeg får en følelse av at alt er bra og kunne ikke vært bedre. Rett etter dette "bildet" kommer ett nytt. Jeg ligger på sykehus min bestevenninde står ved sykesengen og er sint jeg føler at en person har død at det var min feil men jeg overlevde. Dagen etter denne drømmen har min far funnet en rød bil han vil jeg skal kjøpe jeg brå nekter med hele meg for det vil jeg bare ikke. ikke hvis denne drømmen kan bli sann. Jeg finner heldig vis en annen bil! men tanken av at det der kansje kommer meg i vente skremmer meg noe helt sykt.

For en uke siden snakket jeg med min mors kusine mens jeg skulle kjøre henne til byen. Vi snakket en del om disse drømmene og på en eller annen måte kom vi på en drøm vi begger har drømt. hjemstedet vårt er oversvømt pga en sver bølge som plutselig inntreffer noe som ikke er så veldig logisk siden det er inne i en fjord. Vi begge har drømt at alle våre nermeste ikke er noe mer av lenger.

Jeg har flere små drømmer hele tiden som jeg ser igjenn senere men de jeg har fortalt nå er de som har gjort mest inntrykk på meg. Har også hatt drømmer som viser meg at jeg blir voldtatt.. en drøm som jeg nesten ikke ser noe fordi øynene mine er full av tårer, jeg føler meg helt sønderknust og at jeg er i en bakgate. Disse to drømmene har jeg heldig vis ikke opplevd enda.

Jeg lurer på om den røde bil drømmen bare var en advarsel. At jeg ikke burde kjøpe den bilden. Jeg er ikke helt sikker.

Håper jeg kan få litt respons på dette innlegget og kanskje noen av dere kan fortelle meg litt om dere opplever slikt også?
Antall ord: 799

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TereseBee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 23 Sep 2013 22:39
10
Kjønn (valgfri): Beach **;)
Lokalisering: Ateist Land (dessverre)
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- drømmer og det skjer

Innlegg av TereseBee »

Sanndrømmer hele tiden. Ta dette fra en som har GOD erfaring med forutsigelser av bilulykker; det er HELT ut av din kontroll (med mindre du kjører helt jævlig, eller er full eller no da. Sier seg jo selv at du må være forsiktig ute på veien! :hikk ). Har aldri klart å stoppe en bilulykke jeg har forutsett, men tror man ser det som en måte å "dempe" sjokket på. Man er på en måte forberedt. Hvis du skjønner hva jeg mener? ;)

Drømmer man at noen du elsker dør derimot er dette som regel et tegn på at du bryr deg, og at du er redd for å miste dem. Som regel er ikke dette sanndrøm, kun et tegn på det du frykter.

Jeg bruker ofte denne siden til drømmetydning: :zzz
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... haname=Død
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... haname=Bil
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... e=Voldtekt
Antall ord: 158
People who deny the existence of dragons are often eaten by dragons. From within.
-Ursula K. Le Guin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Snow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 17 Mar 2013 17:04
11
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Oslo, Norway
Har takket: 33 ganger
Blitt takket: 22 ganger

- drømmer og det skjer

Innlegg av Snow »

Jeg fikk et slags forvarsel i drømmen min, natten da min svigerbror døde - mamma ringte å vekket meg den morgenen og fortalte meg hva som hadde skjedd.

Ellers har jeg drømt mye om "kjærlighetslivet";
Hvis jeg drømmer at jeg ser personen jeg har følelser for, men ikke klarer å komme meg frem til personen, eller at han er på vei et sted og jeg ikke finner han så betyr det at det aldri kommer til å bli et forhold.

- det var morsomt, for en kompis av meg (som jeg har "friendzona") hadde denne drømmen om meg! det syntes jeg er ganske sykt! jeg har selv hatt denne drømmen om hvertfall 3 personer i løpet av mitt voksne liv, og det ender alltid likt.

Ellers så har jeg hatt drømmer om at jeg blir dumpa og at han er utro, så skjer det dagen etterpå og jeg finner ut at han har ny dame....
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
stvn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 14 Okt 2013 02:09
10
Kjønn (valgfri): Jente
Blitt takket: 2 ganger

- - drømmer og det skjer

Innlegg av stvn »

TereseBee skrev:Sanndrømmer hele tiden. Ta dette fra en som har GOD erfaring med forutsigelser av bilulykker; det er HELT ut av din kontroll (med mindre du kjører helt jævlig, eller er full eller no da. Sier seg jo selv at du må være forsiktig ute på veien! :hikk ). Har aldri klart å stoppe en bilulykke jeg har forutsett, men tror man ser det som en måte å "dempe" sjokket på. Man er på en måte forberedt. Hvis du skjønner hva jeg mener? ;)

Drømmer man at noen du elsker dør derimot er dette som regel et tegn på at du bryr deg, og at du er redd for å miste dem. Som regel er ikke dette sanndrøm, kun et tegn på det du frykter.

Jeg bruker ofte denne siden til drømmetydning: :zzz
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... haname=Død
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... haname=Bil
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... e=Voldtekt

Ja skjønner hva du mener :) Det har du helt rett i! Er på en måte forbrett på hva som kommet til å skje men skulle så gjerne ønske jeg fikk se hvem det var som kjørte bilen... :?
bruker den siden også en del selv, godt å ha en slik side for å finne ut hva ting betyr!
Men du som har erfaring med dette. Har dine drømmer også utviklet seg etter hvert som tiden går? :)
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
stvn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 14 Okt 2013 02:09
10
Kjønn (valgfri): Jente
Blitt takket: 2 ganger

- - drømmer og det skjer

Innlegg av stvn »

Snow skrev:Jeg fikk et slags forvarsel i drømmen min, natten da min svigerbror døde - mamma ringte å vekket meg den morgenen og fortalte meg hva som hadde skjedd.

Ellers har jeg drømt mye om "kjærlighetslivet";
Hvis jeg drømmer at jeg ser personen jeg har følelser for, men ikke klarer å komme meg frem til personen, eller at han er på vei et sted og jeg ikke finner han så betyr det at det aldri kommer til å bli et forhold.

- det var morsomt, for en kompis av meg (som jeg har "friendzona") hadde denne drømmen om meg! det syntes jeg er ganske sykt! jeg har selv hatt denne drømmen om hvertfall 3 personer i løpet av mitt voksne liv, og det ender alltid likt.

Ellers så har jeg hatt drømmer om at jeg blir dumpa og at han er utro, så skjer det dagen etterpå og jeg finner ut at han har ny dame....

huff så trist! kondolerer så mye!
Spesielt, morsomt å se at det er andre "versoner" av sanndrømming :D Ganske greit å ha slike drømmer på en måte så man forbreder seg litt som teresebee skrev, men på en annen måte så er det ganske så skummelt.
Antall ord: 209

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Snow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 17 Mar 2013 17:04
11
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Oslo, Norway
Har takket: 33 ganger
Blitt takket: 22 ganger

- - - drømmer og det skjer

Innlegg av Snow »

stvn skrev:huff så trist! kondolerer så mye!
Spesielt, morsomt å se at det er andre "versoner" av sanndrømming :D Ganske greit å ha slike drømmer på en måte så man forbreder seg litt som teresebee skrev, men på en annen måte så er det ganske så skummelt.
takk, det er synd når kjære dør altfor tidlig... han ble bare 29 <3
drømmen gikk ut på at jeg satt ved middagsbordet med min søster (kjæresten hans). Vi satt bare å pratet vanlig. Jeg drakk et glass med vann og da det var tomt satt jeg det ned på bordet å så teleporterte det over til søsteren min, å jeg visste med en gang at det var et dårlig omen. så ba henne om å gå til han med en gang.

- det er merkelig hvordan man vet hva slike tegn betyr i en drøm.

Er enig i at det kanskje er en måte å forberede seg på :) jeg har heldigvis ikke hatt sanndrømmer om bilulykker og sånne ting.
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TereseBee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 23 Sep 2013 22:39
10
Kjønn (valgfri): Beach **;)
Lokalisering: Ateist Land (dessverre)
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- - - drømmer og det skjer

Innlegg av TereseBee »

stvn skrev:
TereseBee skrev:Sanndrømmer hele tiden. Ta dette fra en som har GOD erfaring med forutsigelser av bilulykker; det er HELT ut av din kontroll (med mindre du kjører helt jævlig, eller er full eller no da. Sier seg jo selv at du må være forsiktig ute på veien! :hikk ). Har aldri klart å stoppe en bilulykke jeg har forutsett, men tror man ser det som en måte å "dempe" sjokket på. Man er på en måte forberedt. Hvis du skjønner hva jeg mener? ;)

Drømmer man at noen du elsker dør derimot er dette som regel et tegn på at du bryr deg, og at du er redd for å miste dem. Som regel er ikke dette sanndrøm, kun et tegn på det du frykter.

Jeg bruker ofte denne siden til drømmetydning: :zzz
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... haname=Død
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... haname=Bil
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... e=Voldtekt

Ja skjønner hva du mener :) Det har du helt rett i! Er på en måte forbrett på hva som kommet til å skje men skulle så gjerne ønske jeg fikk se hvem det var som kjørte bilen... :?
bruker den siden også en del selv, godt å ha en slik side for å finne ut hva ting betyr!
Men du som har erfaring med dette. Har dine drømmer også utviklet seg etter hvert som tiden går? :)
Har alltid drømt i "filmer" liksom, men hender at jeg drømmer noe av det samme om og om igjen. På den måte kan man lett se at det er et budskap i drømmen som prøver å nå fram til deg. Føler jeg får noe av det samme budskapet om og om igjen fra forskjellige "vinklinger" i drømmen. :zzz

Forhåpentligvis får du flere detaljer ettersom tiden går, og kanskje du klarer å linke noen drømmer sammen til og med? :D
Antall ord: 326
People who deny the existence of dragons are often eaten by dragons. From within.
-Ursula K. Le Guin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
stvn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 14 Okt 2013 02:09
10
Kjønn (valgfri): Jente
Blitt takket: 2 ganger

- - - - drømmer og det skjer

Innlegg av stvn »

Snow skrev:
stvn skrev:huff så trist! kondolerer så mye!
Spesielt, morsomt å se at det er andre "versoner" av sanndrømming :D Ganske greit å ha slike drømmer på en måte så man forbreder seg litt som teresebee skrev, men på en annen måte så er det ganske så skummelt.
takk, det er synd når kjære dør altfor tidlig... han ble bare 29 <3
drømmen gikk ut på at jeg satt ved middagsbordet med min søster (kjæresten hans). Vi satt bare å pratet vanlig. Jeg drakk et glass med vann og da det var tomt satt jeg det ned på bordet å så teleporterte det over til søsteren min, å jeg visste med en gang at det var et dårlig omen. så ba henne om å gå til han med en gang.

- det er merkelig hvordan man vet hva slike tegn betyr i en drøm.

Er enig i at det kanskje er en måte å forberede seg på :) jeg har heldigvis ikke hatt sanndrømmer om bilulykker og sånne ting.

Merkelig å høre hva andre sanndrømmer hvertfall når det skjer på forskjellige måter om du forstår :) Du drømmer budskap mens jeg ser direkte der jeg kommer til å se når det jeg har drømt skjer :O
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
stvn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 14 Okt 2013 02:09
10
Kjønn (valgfri): Jente
Blitt takket: 2 ganger

- - - - drømmer og det skjer

Innlegg av stvn »

TereseBee skrev:
stvn skrev:
TereseBee skrev:Sanndrømmer hele tiden. Ta dette fra en som har GOD erfaring med forutsigelser av bilulykker; det er HELT ut av din kontroll (med mindre du kjører helt jævlig, eller er full eller no da. Sier seg jo selv at du må være forsiktig ute på veien! :hikk ). Har aldri klart å stoppe en bilulykke jeg har forutsett, men tror man ser det som en måte å "dempe" sjokket på. Man er på en måte forberedt. Hvis du skjønner hva jeg mener? ;)

Drømmer man at noen du elsker dør derimot er dette som regel et tegn på at du bryr deg, og at du er redd for å miste dem. Som regel er ikke dette sanndrøm, kun et tegn på det du frykter.

Jeg bruker ofte denne siden til drømmetydning: :zzz
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... haname=Død
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... haname=Bil
http://www.droemmetydning.com/drommesym ... e=Voldtekt

Ja skjønner hva du mener :) Det har du helt rett i! Er på en måte forbrett på hva som kommet til å skje men skulle så gjerne ønske jeg fikk se hvem det var som kjørte bilen... :?
bruker den siden også en del selv, godt å ha en slik side for å finne ut hva ting betyr!
Men du som har erfaring med dette. Har dine drømmer også utviklet seg etter hvert som tiden går? :)
Har alltid drømt i "filmer" liksom, men hender at jeg drømmer noe av det samme om og om igjen. På den måte kan man lett se at det er et budskap i drømmen som prøver å nå fram til deg. Føler jeg får noe av det samme budskapet om og om igjen fra forskjellige "vinklinger" i drømmen. :zzz

Forhåpentligvis får du flere detaljer ettersom tiden går, og kanskje du klarer å linke noen drømmer sammen til og med? :D
Spennede! ja kansje det, men jeg pleier bare å få drømmen en gang men kansje dette også utvikler seg etter hvert :D
Antall ord: 349

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links