Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler"Om ikke så lenge kommer det en bil"

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

tinti
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 17 Okt 2013 01:24
10
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 2 ganger

"Om ikke så lenge kommer det en bil"

Innlegg av tinti »

Jeg hadde en litt merkelig opplevelse igår. Jeg hadde mobilitetstrening (det er når blinde/svaksynte skal lære seg å gå fra punkt a til punkt b) og jeg skulle gå et lite stykke over en fortauløs vei og så over den. Jeg har gjort det mange ganger, og jeg har kanskje sett 2 biler på 2 mnd på den veien. Men rett etter at jeg hadde begynt å gå på den veien fikk jeg et veldig klart og tydelig "se opp, om ikke så lenge kommer det en bil" følelse eller tanke. Det var klart ikke meg for jeg tenker alltid "ingen fare, her er det aldri biler" når jeg går der. Og et minutt kom det en bil, på andre siden av den ikke spesielt brede veien der jeg gikk. "det var merkelig" tenkte jeg, lo litt av det med mobilitetslæreren min og gikk videre. Jeg nådde punkt b, busstoppet, i hel og fin form, og begynte å gå tilbake. Jeg gikk ut på veien og hadde gått halvveis på den da jeg igjen fikk den tanken "Se opp, nå kommer det en bil". Og ikke mer en 10 sekunder senere ser jeg en bil suse forbi i ganske høy fart. Jeg var ganske sjokka fordi 1 det går aldri biler der og 2 jeg har aldri forutsett noe i mitt liv, bortsett fra sånne tilfeldige ting alle gjør "å, nå kommer xxx tl å ringe meg snart" type ting. Jeg ble fortalt da jeg var på alternativmessen i 2010 at jeg hadde annlegg til å bli klarsynt, men jeg har aldri tenkt noe særlig eller trodd på det. Men dette var definitivt en tanke/følelse jeg fikk. Nå hadde jeg en tigerøye stein i lomma for første gang, var hos hun som har www.kalimera.no og fikk meg noen krystaller for første gang på onsdag. Så kan det være den jeg fikk disse tankene av? Jeg har aldri hatt en krystall i hele mitt liv så jeg er ikke vandt med hvordan de fungerer.

Hva tror dere dette var? Akkurat når det skjedde var det bare artig men nå når jeg tenker over det er det litt småcreapy.

Og beklager om jeg la denne i feil forum, det kunne jo både være en åpen forutsigelse og en krystallrelatert post, så flytt i vei om den bør flyttes.
Antall ord: 410

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- "Om ikke så lenge kommer det en bil"

Innlegg av jeditrond »

Høres ut som om evnene dine våkner til liv, om krystallen har noe med saken å gjøre vet jeg ikke. Det er ikke noe jeg har greie på :)
Antall ord: 30
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tinti
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 17 Okt 2013 01:24
10
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- "Om ikke så lenge kommer det en bil"

Innlegg av tinti »

Så spennende :) Takk for svar!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- "Om ikke så lenge kommer det en bil"

Innlegg av moltepia »

Eller kanskje det var hjelperen din?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tinti
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 17 Okt 2013 01:24
10
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- "Om ikke så lenge kommer det en bil"

Innlegg av tinti »

Ja, det tenkte jeg også på, det hørtes ut som noe en hjelper kunne tenkes å si, om jeg har forstått det hele riktig.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links