Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerFor en forunderlig verden!

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

For en forunderlig verden!

Innlegg av Mystical »

Jeg har alltid hatt en temmelige sterk interesse for det uvanlige, okkulte og for verdens mysterier.
Det siste året har jeg utvidet reportaret og har lest alt fra konspirasjonsteorier til historier med religiøse tema.
Selv så vil jeg gjerne tro på at det finnes en skaper selv om jeg synes det er vanskelig å leve opp til å være en kristen.
Jeg har interesser som astrologi, numerologi, fargeterapi, healing, spådomskunst, klarsynthet. Ja det er vel kanskje lettere å finne okkulte vitenskaper som ikke er interessante!
Alt slik skal nå visst faktisk være synd i den kristne tro. Vet ikke om folk har hørt om hva Kristus sier om lykkeamuletter, f.eks. ; Det å benytte slike ting kan være å be om assistanse fra, hold dere fast, djevelen!
For et års tid siden så var jeg veldig interessert i "Akopalypsen" som er beskrevet i Bibelen.
Rundt om i verden så diskuterer man eventuelle tegn som er spådd i Bibelen.

Interessant synes jeg det også er at Aliens kan være omhandlet i Bibelen som Fallen Angels.
Videre mener mange at disse Fallen Angels er Shapeshifters. Kanskje en forklaring på at Ufoer/ Aliens kan fordufte på et blunk?

Og folkens! Har dere sette bilder av kjempeskjelettene som skal være gravd fra rundt om i verden. Disse skjelettene skal være opp mot 36 fot.
Første gang jeg så disse bildene så ble jeg bare sittende som et spørsmåltegn.
Det er en som "kåserer" på YouTube som kaller seg Shieldofthesun som mener han har sannheter om både det ene og det andre og blant annet også om kjempeskjelettene som skal ha tilhørt onde "Fallen Angels". Interessant er det i alle fall.
Antall ord: 287

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- For en forunderlig verden!

Innlegg av Chimera »

Ja, jeg har sett kjemper, iallefall personer som er unormalt høye. Hvor, hva hvem? Jo på sykehuset. Jeg har observert flere leger som må bøye seg ned for å passere rimelig høye døråpninger. Dette var noe jeg beit med merke i da jeg jobba der i løpet av noen år. Tviler på om de er fallne engler.

Og hva med hun turnuskandidaten som skreiv meg ut da jeg var innlagt ei helg i fjor, hun hadde omtrent samme øyenfargen som smilyene har.... Angra nesten på at jeg ikke spurte hvilken planet/solsystem hun kom fra (fant en oversikt over det utdanningsstedene til årets turnuskandidater, men hennes var blankt....).
Men var hun en fallen engel? Neppe heller tvert i mot.

Gi slipp på kristendommen. Har selv vokst opp som kristen og har muligens opplevd den mer ekstreme utgaven enn du har med tungetale og vekkelsesmøter, men følte meg alltid fremmed og fikk en følelse at det var noe ..... med det hele. Registerete rask at poenget med vekkelsesmøtene var å bygge opp en en apokalyptisk stemning med taler og musikk, det er spesielle sanger som blir brukt, føltes rimelig falskt. Hvem er alle de som blir frelst på vekkelsesmøtene?, jo de fleste er jo de kristne som allerede er der men som føler at de må gjøre opp for sine siste synder-- :666 Eventuelt en eller annen rusmisbruker som har blitt dratt inn, og har et håp om at det skal redde ham.

:hikk :badgrin:
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- - For en forunderlig verden!

Innlegg av Mystical »

Chimera skrev:Ja, jeg har sett kjemper, iallefall personer som er unormalt høye. Hvor, hva hvem? Jo på sykehuset. Jeg har observert flere leger som må bøye seg ned for å passere rimelig høye døråpninger. Dette var noe jeg beit med merke i da jeg jobba der i løpet av noen år. Tviler på om de er fallne engler.

Og hva med hun turnuskandidaten som skreiv meg ut da jeg var innlagt ei helg i fjor, hun hadde omtrent samme øyenfargen som smilyene har.... Angra nesten på at jeg ikke spurte hvilken planet/solsystem hun kom fra (fant en oversikt over det utdanningsstedene til årets turnuskandidater, men hennes var blankt....).
Men var hun en fallen engel? Neppe heller tvert i mot.

Gi slipp på kristendommen. Har selv vokst opp som kristen og har muligens opplevd den mer ekstreme utgaven enn du har med tungetale og vekkelsesmøter, men følte meg alltid fremmed og fikk en følelse at det var noe ..... med det hele. Registerete rask at poenget med vekkelsesmøtene var å bygge opp en en apokalyptisk stemning med taler og musikk, det er spesielle sanger som blir brukt, føltes rimelig falskt. Hvem er alle de som blir frelst på vekkelsesmøtene?, jo de fleste er jo de kristne som allerede er der men som føler at de må gjøre opp for sine siste synder-- :666 Eventuelt en eller annen rusmisbruker som har blitt dratt inn, og har et håp om at det skal redde ham.

:hikk :badgrin:
Selv om jeg er "grønn" og nybegynner her på paranormal.no så betyr det ikke at jeg ikke har erfaring og mine meningers mot. Om jeg bestemmer meg for å gi slipp på kristendommen så vil det ikke komme etter oppfordring fra deg!
Jeg går selv ikke på vekkelsesmøter eller er medlem i noe spesielt kristent samfunn men jeg gjør meg opp mine meninger. I det store og hele så lar jeg meg ikke påvirke noe synderlig av andre brukere på forumet heller.
Kjenner meg absolutt ikke igjen i dine fabuleringer.
Antall ord: 350

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- For en forunderlig verden!

Innlegg av Lilja »

Mystical skrev:Selv om jeg er "grønn" og nybegynner her på paranormal.no så betyr det ikke at jeg ikke har erfaring og mine meningers mot. Om jeg bestemmer meg for å gi slipp på kristendommen så vil det ikke komme etter oppfordring fra deg!
Jeg går selv ikke på vekkelsesmøter eller er medlem i noe spesielt kristent samfunn men jeg gjør meg opp mine meninger. I det store og hele så lar jeg meg ikke påvirke noe synderlig av andre brukere på forumet heller.
Kjenner meg absolutt ikke igjen i dine fabuleringer.
Hvorfor gå i forsvarsposisjon med alle piggene ute? Chimeras meninger er ikke mer "fabulering" enn dine eller mine.

Du skriver jo selv at du syns det er vanskelig å leve opp til å være en kristen, så jeg forstår ikke helt hvorfor du på død og liv skal presse deg inn i en bås som tilsynelatende er for trang for deg?

Du kan tro på Gud uten å bekjenne deg til kristendommen, vet du. Du trenger ikke å ha kirken som mellomledd hvis du egentlig ikke ønsker det.
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

- For en forunderlig verden!

Innlegg av Slettet_Fighteren »

fallen aliens eller hva friskus mener om lykkeomeletter gir jeg faen i
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links