Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerMennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Empathica
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 410
Startet: 14 Feb 2013 14:38
11
Kjønn (valgfri): (Y)
Lokalisering: Havgapet
Har takket: 277 ganger
Blitt takket: 148 ganger

Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Empathica »

http://www.learning-mind.com/ecologist- ... rom-earth/

Nok en teori ute og går. :mozilla_wink:

Synes den var noe tynn jeg da.
Antall ord: 24

Forvillet meg inn på en buddhiststrand en gang.
Sliter fortsatt med zenvirkninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

- Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Regn »

Vi kommer fra og lever i universet, akkurat som jorden gjør :)
Antall ord: 12
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Bearchild »

Silver adds that another proof of the fact that people are not from Earth is their susceptibility to sunburn. According to the scientist, no other species on the planet suffers from it. For example, the lizard can sunbathe without harm to the health even all day long and during the whole year, while a human can only afford a few weeks at most.

Bullshit. Enkelt og greit. Jeg kommer faktisk ikke på et eneste varmblodig dyr som ikke blir/ kan bli solbrent. Å dra sammenligning mellom vekselvarme dyr og mennesker blir bare tåpelig.. :roll:
Antall ord: 93
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

- Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Diablesse »

Silver notes that humanity is suffering from an abnormal number of chronic diseases, which are not peculiar to any other living being on Earth.
Dette stemmer vel ikke helt..? Vet at hvertfall hunder kan få både svulster og astma, og er sikker på at dette like godt kan gjelde andre dyr.


In addition, Silver thinks that it is strange that the newborn babies have a very big head, which can lead to the difficulties at birth and even death of the child or the mother. According to him, no other species on the planet has these problems.
Kanskje har han rett i at ingen annen art på jorden har problemer med at hodet er stort når et barn skal fødes, men hos nesten alle arter har nyfødte stort hode. (Funfact: det er visstnok derfor man syns valper og kattunger og babyer er så søte, fordi hodet er større enn normalt i forhold til resten av kroppen..!) Og hvis jeg ikke husker feil, kan fødsler være ganske vondt for andre dyrearter også, eksempelvis for hyener. (Ja!)

However, the ecologist does not have the explanation to why humanity migrated to the Earth. He suggests that our planet is likely to be a kind of prison in which we are kept because of our innate cruelty…
:lol:


Empathica skrev:Synes den var noe tynn jeg da.
Enig ;)
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Bearchild »

Diablesse skrev:
Silver notes that humanity is suffering from an abnormal number of chronic diseases, which are not peculiar to any other living being on Earth.
Dette stemmer vel ikke helt..? Vet at hvertfall hunder kan få både svulster og astma, og er sikker på at dette like godt kan gjelde andre dyr.
Så godt som alle dyr. I hovedsak de domestiserte og det er ingen hemmelighet at mye skyldes ukritisk avl.. og akkurat sistnevnte er vel ikke forbeholdt dyra. :lol:


In addition, Silver thinks that it is strange that the newborn babies have a very big head, which can lead to the difficulties at birth and even death of the child or the mother. According to him, no other species on the planet has these problems.
Kanskje har han rett i at ingen annen art på jorden har problemer med at hodet er stort når et barn skal fødes, men hos nesten alle arter har nyfødte stort hode. (Funfact: det er visstnok derfor man syns valper og kattunger og babyer er så søte, fordi hodet er større enn normalt i forhold til resten av kroppen..!) Og hvis jeg ikke husker feil, kan fødsler være ganske vondt for andre dyrearter også, eksempelvis for hyener. (Ja!)
"Funfact"; noen tiår tilbake ble det avlet bevisst på sauer med stort hode på vestlandet i håp om å produsere "storhodesau". Vestlendingene har jo tradisjonen med smalahove og det var ønskelig med mest mulig mat på saueskallene. Resultatet ble sauer som revnet, måtte avlives/ utføres keisersnitt på og også lammedød. Selv om prosjektet ble stanset finnes det fortsatt dyr igjen av denne "monsterstammen" og det dukker tidvis opp monsterhodelam.
Igjen- ukritisk/ ugjennomtenkt avl. Fortsatt ikke forbeholdt dyreriket.

However, the ecologist does not have the explanation to why humanity migrated to the Earth. He suggests that our planet is likely to be a kind of prison in which we are kept because of our innate cruelty…
:lol:
Akkurat den kunne jeg faktisk kjøpt.. om ikke nødvendigvis ondskap så ihvertfall dumskap. :bandit


Empathica skrev:Synes den var noe tynn jeg da.
Enig ;)
Absolutt! :D
Antall ord: 357
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

- - - Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ..

Innlegg av Diablesse »

Bearchild skrev:
In addition, Silver thinks that it is strange that the newborn babies have a very big head, which can lead to the difficulties at birth and even death of the child or the mother. According to him, no other species on the planet has these problems.
Kanskje har han rett i at ingen annen art på jorden har problemer med at hodet er stort når et barn skal fødes, men hos nesten alle arter har nyfødte stort hode. (Funfact: det er visstnok derfor man syns valper og kattunger og babyer er så søte, fordi hodet er større enn normalt i forhold til resten av kroppen..!) Og hvis jeg ikke husker feil, kan fødsler være ganske vondt for andre dyrearter også, eksempelvis for hyener. (Ja!)
"Funfact"; noen tiår tilbake ble det avlet bevisst på sauer med stort hode på vestlandet i håp om å produsere "storhodesau". Vestlendingene har jo tradisjonen med smalahove og det var ønskelig med mest mulig mat på saueskallene. Resultatet ble sauer som revnet, måtte avlives/ utføres keisersnitt på og også lammedød. Selv om prosjektet ble stanset finnes det fortsatt dyr igjen av denne "monsterstammen" og det dukker tidvis opp monsterhodelam.
Igjen- ukritisk/ ugjennomtenkt avl. Fortsatt ikke forbeholdt dyreriket.

(Eeeuuwww, så kvalmt...!! :( )
Antall ord: 217

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ..

Innlegg av Borte.. »

Bearchild skrev:
Diablesse skrev:
However, the ecologist does not have the explanation to why humanity migrated to the Earth. He suggests that our planet is likely to be a kind of prison in which we are kept because of our innate cruelty…
:lol:
Akkurat den kunne jeg faktisk kjøpt.. om ikke nødvendigvis ondskap så ihvertfall dumskap. :bandit

Fengsel ja. Det høres riktig ut! :lol:

Kanskje vi alle er syndere og planeten vår faktisk er helvete? :shock:
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Bearchild »

Du er vel ikke den første til å tenke den tanken! :lol:
Dessuten trodde jeg det var reptilene som kom fra andre planeter jeg? :dontknow Eller kanskje den omtalte økologen er en av Dem! Snart så forumet må bytte navn til (eventuelt få et eget underforum med navnet) Paranoid.no.
Antall ord: 48
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Borte.. »

OMG! lol @ paranoid.no :lol: Genialt!

Gud, jeg har vært så involvert med nefilimene, at jeg har helt glemt reptilene. :shock:
Hvordan skal det gå med oss etterhvert? :dontknow

Tror vi bør få eksperten vår inn på banen her, når hun kommer tilbake fra bærturen sin of course. :ooom
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

- - Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Diablesse »

Bearchild skrev:Snart så forumet må bytte navn til (eventuelt få et eget underforum med navnet) Paranoid.no.

Hahaha! Paranoid.no!



Forresten...:
In addition, Silver thinks that it is strange that the newborn babies have a very big head, which can lead to the difficulties at birth and even death of the child or the mother. According to him, no other species on the planet has these problems.
Jeg måtte nesten ta den her igjen, fordi... er det at nyfødte har store hoder (som for øvrig faktisk gjelder de fleste pattedyr på jorda), et bevis på at mennesker er mistilpasset livet på jorda?? Jeg tenker at er det måten vi er skapt på som gjør at vi ikke passer til å bo her sånn egentlig, men et annet sted, så hadde vi vel hatt like store hoder som nyfødte på dette andre stedet? Hadde ikke det vært akkurat det samme? Syns dette var et toppen-av-kransekaka-dårlig argument... :loool


Tror dere kanskje denne Silver kanskje er en psykisk utviklingshemma fyr, som man bare jatter med og publiserer artiklene til for å gjøre ham fornøyd? Ser for meg at han sitter og forsker og leter etter bevis i "Barnas store leksikon", og begynner å grine og slå hvis noen ikke tror på teorien han legger frem. Hadde ikke det vært litt søtt :mrgreen:
Antall ord: 230

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - - Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ..

Innlegg av Bearchild »

Diablesse skrev:Tror dere kanskje denne Silver kanskje er en psykisk utviklingshemma fyr, som man bare jatter med og publiserer artiklene til for å gjøre ham fornøyd? Ser for meg at han sitter og forsker og leter etter bevis i "Barnas store leksikon", og begynner å grine og slå hvis noen ikke tror på teorien han legger frem. Hadde ikke det vært litt søtt :mrgreen:
:lol: *Bilder i hodet*
Det er jo alikavel ganske fascinerende på sitt vis. At det sitter mennesker rundtomkring og tenker sånne tanker og atpåtil mener tanken er så revolusjonerende at verden bør opplyses! "Jeg har bevis"! :vismann

Men det sier jo også noe om viktigheten av å dobbeltsjekke kilden til påstander og at titler ikke behøver å være mer verdt enn papiret det er skrevet på.
Antall ord: 134
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av xyrea »

Bearchild skrev:Du er vel ikke den første til å tenke den tanken! :lol:
Dessuten trodde jeg det var reptilene som kom fra andre planeter jeg? :dontknow Eller kanskje den omtalte økologen er en av Dem! Snart så forumet må bytte navn til (eventuelt få et eget underforum med navnet) Paranoid.no.
Jeg lurer stadig på hvorfor reptiler = onde. Man ser ikke ut til å trenge å vite noe som helst mer om dem enn at de er intelligente og reptiler for å komme til den konklusjonen, da holder det i massevis for å gi dem skylda for absolutt alt.

Se for dere denne, plutselig dukker det opp snille aliens for å redde oss fra alt mulig faenskap vi har greid å stelle istand.. men de er reptiler!!! Krise!! De blir straks angrepet av paranoide gærninger og utsletter så menneskeheten som en tjeneste til alle andre. Bare synd det ikke hadde vært igjen noen til å le av ironien i det hele.
Antall ord: 155
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ..

Innlegg av Borte.. »

xyrea skrev:Bare synd det ikke hadde vært igjen noen til å le av ironien i det hele.
J-Diva hadde jo soleklart overlevd. Hun har jo tross alt hatt kontakt med dem fra før av. Om det var reptiler, vet jeg ikke, men noen var det i alle fall. Så hun hadde jo fått gleden av å le.
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Mennesker ikke fra jorden. Økolog hevder å ha bevis ...

Innlegg av Isan »

Jeg kan ikke skjønne at denne økologen er noen virkelig fagperson. For med økologi menes jo læren om sammenhengen i naturen, og en økolog skal da være fagutdannet ekspert på sammenhengen i naturen. Nå har ikke jeg studert den innledende linken, men utifra de sitatene flere av dere har gitt, virker det ikke akkurat som at denne fyren er særlig til ekspert.
Antall ord: 66
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links