Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserBle spådd...

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Hvitsnørose
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 29 Des 2013 00:34
10
Kjønn (valgfri): Jente

Ble spådd...

Innlegg av Hvitsnørose »

Hei - engang for ca 18 år siden ble jeg spådd. Jeg ringte til 2 (eller var det 3?) forskjellige. Den ene sa meg egentlig ingenting. Fikk ikke ut noe av den spådommen hun gjorde.. Den andre fortalte meg konkrete ting som kom til å skje - og de skjedde.. Men dette var jo ikke noe jeg kunne vite på det tidspunkt. Så kontaktinfo til den mannen som spådde meg ble ikke tatt vare på dessverre :-/
Er det noen som kan sende meg tips og råd (som (pm) personlig melding) om seriøse aktører?
Blir veldig glad for hjelp :notworthy:
Hilsen meg :vink
Sist redigert av Hvitsnørose på 29 Des 2013 23:50, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Ble spådd...

Innlegg av jeditrond »

Velkommen hit :) Hva trenger du råd om?
Antall ord: 8
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Ble spådd...

Innlegg av Lilja »

Det avhenger jo litt av hva du ønsker å oppnå.
Vil du at noen skal fortelle deg hvilken retning du skal gå i? Har du spørsmål du trenger svar på? Eller ønsker du rett og slett den bekreftelsen på at det faktisk er noe i dette, som du føler når spådommene "går i oppfyllelse" ?

Det finnes utrolig mange aktører der ute som gjerne forteller deg det du ønsker å høre, mot et grovt innhugg på kontoen din til gjengjeld. Og hvis du kun gjør dette for spenningens skyld, kan du like gjerne bruke Teletorg om du har råd ;)


Jeg for min del ville nok ha benyttet jungeltelegrafen. Forhør deg litt rundtom der du bor, så dukker det nok ganske raskt opp en anbefaling eller tre.



Eller, hvis du er villig til å legge litt mer arbeid i det: Begynn å søke i deg selv. Svarene ligger der ;)
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hvitsnørose
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 29 Des 2013 00:34
10
Kjønn (valgfri): Jente

- Ble spådd...

Innlegg av Hvitsnørose »

Hei - takk for svar :-) Jeg ønsker ikke at noen forteller meg det jeg VIL høre, og betale dyrt for masse "surr" som ikke betyr noe. Den gangen jeg gjorde dette sist, da var jeg 18 år, og var nok mest nyskjerrig. Akkurat nå er jeg i en ganske fastlåst situasjon, og trengte nok mest råd om hvordan jeg skal forholde meg, og om det er noen håp om løsning på problemet..
Hilsen Hvitsnørose
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Ble spådd...

Innlegg av jeditrond »

Hvitsnørose skrev:Hei - takk for svar :-) Jeg ønsker ikke at noen forteller meg det jeg VIL høre, og betale dyrt for masse "surr" som ikke betyr noe. Den gangen jeg gjorde dette sist, da var jeg 18 år, og var nok mest nyskjerrig. Akkurat nå er jeg i en ganske fastlåst situasjon, og trengte nok mest råd om hvordan jeg skal forholde meg, og om det er noen håp om løsning på problemet..
Hilsen Hvitsnørose
Ok, den typen ting må du sjekke med folk utenfor forumet da spå-innlegg og sånn ikke er lovlige her inne. Personlig vet jeg ikke om noen gode spåfolk, teletorg eller ei. Men lykke til med søkingen! :)
Antall ord: 122
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - Ble spådd...

Innlegg av Borte.. »

Hvitsnørose skrev:Akkurat nå er jeg i en ganske fastlåst situasjon, og trengte nok mest råd om hvordan jeg skal forholde meg, og om det er noen håp om løsning på problemet..
På det grunnlaget vil jeg anbefale deg å ikke bruke spåtjenester i det hele tatt. Hva enn råd du trenger, så er jeg ganske sikker på at du kan få det gratis en eller annen plass. Der det finnes et problem, finnes det en løsning, så det håpet kan du bare ta vare på. Du har ikke folk i kretsen din som eventuelt har en grei evne til å sette seg inn i situasjoner og som kan komme med råd ut i fra det? Eventuelt så kan du jo bare lufte det ut her. Er mange "hobbypsykologer" her inne :lol:
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Ble spådd...

Innlegg av xyrea »

Skriv ned problemene som om du forklarte dem til noen som ikke kjenner deg, så detaljert og ærlig som mulig. Les gjennom det du har skrevet og gjem det. Skriv ned drømmene dine i noen dager, og se om noe gjentar seg. Etter ei uke kan du lese det du skrev, tenker du annerledes om noe nå? Du vet allerede hva du egentlig vil gjøre, men problemet er å få gravd det frem.
Antall ord: 74
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links