Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserAura lesning

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Aura lesning

Innlegg av g.r.y »

Jeg er ganske så nyskjærrig på hva som står å lese fra auraen min, -og ikke minst på hvordan den ´ser ut`.. Da dette ikke synes å være en evne som er blitt meg til del, lurer jeg på om noen har noen tips om hvor/hvordan man kan finne seriøse utøvere innenfor dette faget?..
Antall ord: 58
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- Aura lesning

Innlegg av Thulr »

Det kan være en fordel at man har en aura hvis man skal hive seg på noe sånt.
Antall ord: 20
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Aura lesning

Innlegg av jeditrond »

g.r.y skrev:Jeg er ganske så nyskjærrig på hva som står å lese fra auraen min, -og ikke minst på hvordan den ´ser ut`.. Da dette ikke synes å være en evne som er blitt meg til del, lurer jeg på om noen har noen tips om hvor/hvordan man kan finne seriøse utøvere innenfor dette faget?..
Da tror jeg du bør bruke jungeltelegragen innenfor det alternative, jeg vet ikke om noen spesielle. På alternativmessene er det gjerne en eller to med sånne maskiner som kan fotografere/lese auraen din og så får du en tolkning basert på dette. Om disse er å regne som seriøse aner jeg ikke :)
Antall ord: 117
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- - Aura lesning

Innlegg av g.r.y »

Thulr skrev:Det kan være en fordel at man har en aura hvis man skal hive seg på noe sånt.

Hæ?..
Jeg går da ut ifra at de/det som lever har en eller annen form for energifelt/aura..
Antall ord: 42
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - Aura lesning

Innlegg av jeditrond »

g.r.y skrev:
Thulr skrev:Det kan være en fordel at man har en aura hvis man skal hive seg på noe sånt.

Hæ?..
Jeg går da ut ifra at de/det som lever har en eller annen form for energifelt/aura..
Joda, alle har aura på noe vis siden den springer utfra kroppens eget elektromagnetiske felt slik jeg har forstått det :)
Antall ord: 67
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
QueenOfSwords
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 20 Jun 2013 22:49
10
Har takket: 62 ganger
Blitt takket: 27 ganger

- Aura lesning

Innlegg av QueenOfSwords »

http://www.healingviten.com/aura.html#menu
Hva er Aura? - Og hva kan vi bruke det til?

Et informasjonsfelt
Aura er energien du radierer ut og som skaper et elektromagnetisk felt rundt kroppen din. Dette feltet reflekterer alt som er avgjørende for hvem du er; fysisk og emosjonell helse, personlighet, mental aktivitet og relasjoner. Hvem du er, er i stor grad en refleksjon av omgivelsene dine. Alt henger sammen og alle deler informasjon i dette store universelle bevissthetsfeltet. Auraen fungerer nemlig også som en antenne, som fanger opp andre frekvenser. Gjennom auraen sender vi informasjon ut og tar informasjon inn, fra dette store bevissthetsfeltet som vi alle deler.

De fleste ser ikke auraer fordi hastigheten på den "subtil-energetiske" delen av kroppen har mye høyere frekvens enn det de fysiske øynene som regel klarer å oppfatte. Hvis dette virker rart, så tenk på at noen dyr kan høre høye toner som mennesker ikke er i stand til å oppfatte. Disse tonene er også bare frekvenser utenfor vårt normale sansefelt. De gode nyhetene er at dette sansefeltet kan trenes opp for å ta inn et større spekter av frekvenser. Alle kan lære seg å se auraer, men dette krever trening.
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- - Aura lesning

Innlegg av g.r.y »

QueenOfSwords skrev:http://www.healingviten.com/aura.html#menu
Hva er Aura? - Og hva kan vi bruke det til?

Et informasjonsfelt
Aura er energien du radierer ut og som skaper et elektromagnetisk felt rundt kroppen din. Dette feltet reflekterer alt som er avgjørende for hvem du er; fysisk og emosjonell helse, personlighet, mental aktivitet og relasjoner. Hvem du er, er i stor grad en refleksjon av omgivelsene dine. Alt henger sammen og alle deler informasjon i dette store universelle bevissthetsfeltet. Auraen fungerer nemlig også som en antenne, som fanger opp andre frekvenser. Gjennom auraen sender vi informasjon ut og tar informasjon inn, fra dette store bevissthetsfeltet som vi alle deler.

De fleste ser ikke auraer fordi hastigheten på den "subtil-energetiske" delen av kroppen har mye høyere frekvens enn det de fysiske øynene som regel klarer å oppfatte. Hvis dette virker rart, så tenk på at noen dyr kan høre høye toner som mennesker ikke er i stand til å oppfatte. Disse tonene er også bare frekvenser utenfor vårt normale sansefelt. De gode nyhetene er at dette sansefeltet kan trenes opp for å ta inn et større spekter av frekvenser. Alle kan lære seg å se auraer, men dette krever trening.


Takker! Her fikk i allefall jeg fylt et par hull i min kunnskap om dette. Jeg var f.eks ikke klar over at det fanger opp ting og tang på den måten det står beskrevet her. Jeg har liksom gått ut fra at det mer eller mindre var en sånn medfødt personlighetsgreie, og at den kun ble påvirket av dramatiske hendelser i livet.. :D
Antall ord: 273
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- Aura lesning

Innlegg av Tyrell »

En elektrisk utladning er hva som vises på et Kirlian fotografi, man kan fotografere hva som helst med denne teknikken og få denne effekten, men det er klart innenfor det alternative får man alltid denne forklaringen at man har tatt bilde av auraen uten noen som helst vitenskapelig begrunnelse.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- - Aura lesning

Innlegg av g.r.y »

Tyrell skrev:En elektrisk utladning er hva som vises på et Kirlian fotografi, man kan fotografere hva som helst med denne teknikken og få denne effekten, men det er klart innenfor det alternative får man alltid denne forklaringen at man har tatt bilde av auraen uten noen som helst vitenskapelig begrunnelse.


Kult! Så dette er altså en spesiell fototeknikk, dette altså.. Jeg skal definitivt prøve ut dette her så snart anledningen byr seg. Stilig å ha et bilde av eget personlige energifelt, da! :D
Antall ord: 84
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Aura lesning

Innlegg av Asbjørn »

Teknisk :
Kirilianfotografering foretaes under et høyspent og høyfrekvent felt, hvor man legger en ledende plate, isolasjon, film, objekt som skal fotograferes, nytt lag isolasjon, og tilslutt en ledende plate for den andre polen.

Man antok tidligere at kirilianfotografering kunne vise egenskaper ved livet, ved å først ta et bilde av et helt blomsterblad.
Deretter rev man vekk endel av bladet, og tok et nytt bilde.
Man kunne da i noen tilfeller se et omriss av hele bladet selv om halve bladet var vekke.

Senere har man kommet til at dette skyldes fuktighet fra bladet da det var helt, som hadde "smittet" underlaget, slik at man hadde et slags rest-bilde .

Om nyere forsøk har vist det samme, vet jeg dog ikke.

A
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- Aura lesning

Innlegg av g.r.y »

Tusen takk for hjelpen! Dette lyder skikkelig interessant, og noe jeg kommer til å sette meg langt bedre inn i i tiden som kommer :D
Antall ord: 23
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links