Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenPaul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

tew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 15 Des 2007 15:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 14 ganger

Paul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Innlegg av tew »

Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Paul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Innlegg av Borte.. »

Jeg gadd faktisk å sitte gjennom hele intervjuet.

For meg blir dette litt svakt. Som det ble tatt opp også...hvis de har vært blant oss i alle år og ønsker å hjelpe oss, hvorfor ikke bare hjelpe oss? Å si at de ikke kommer til å blande seg inn uten å få en invitasjon, er jo en ganske søkt forklaring. Jeg mener...hva skjer med planeten vår her og nå liksom? Om det fantes et bra tidspunkt å hjelpe på, så ville det ha vært nå. Eller må det en verdenskrig til og noen større naturkatastrofer til, før de kan hjelpe?

Dessuten så følte jeg at det hele bare var hans måte å promotere seg og sitt. Når man spør om bevis og får anekdoter i retur, så er det ganske svakt. Å si at bevisene er der ute, men i form av et hav av bøker som man må kjøpe, blir i samme gate som alle disse som forsøker å tjene seg rik på å spre sin "sannhet". Jeg vet at hvis jeg med den slags informasjon, så hadde jeg ikke brukt år på å skrive bøker i håp om at noen kom til å kjøpe dem. Jeg hadde sprunget rundt febrilsk i forsøk på å få budskapet ut. På en annen side, så hadde vel menn i hvite frakker dukket opp og hentet meg vekk derifra.

Anyways...jeg ble ikke overbevist, selv om jeg satt med et åpent sinn. Dethele hadde jo gjort verden ti ganger mer fascinerende om noe av det skulle være tilfellet.


Jeg la merket til denne biten:

mSZKQOkHkyo

Kan noen forklare? Jeg trodde først at det var tatt fra en film eller noe. Er dette fake and gay eller real and heterosexual?
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Paul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Innlegg av jeditrond »

Vermilion Oriol skrev:J......
Jeg la merket til denne biten:

mSZKQOkHkyo

Kan noen forklare? Jeg trodde først at det var tatt fra en film eller noe. Er dette fake and gay eller real and heterosexual?
Fake. Hvorvidt personen(e) som står bak videoen er homofile eller heteroseksuelle evt. bifile aner jeg ikke, det har forsåvidt ingen innvirkning på hva jeg mener om å lage slik "skremselspropaganda" :D At det er fy altså, samme hvilken seksuell legning produsenten av videoen har :mrgreen:
Antall ord: 81
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Paul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Innlegg av Borte.. »

jeditrond skrev:
Vermilion Oriol skrev:J......
Jeg la merket til denne biten:

mSZKQOkHkyo

Kan noen forklare? Jeg trodde først at det var tatt fra en film eller noe. Er dette fake and gay eller real and heterosexual?
Fake. Hvorvidt personen(e) som står bak videoen er homofile eller heteroseksuelle evt. bifile aner jeg ikke, det har forsåvidt ingen innvirkning på hva jeg mener om å lage slik "skremselspropaganda" :D At det er fy altså, samme hvilken seksuell legning produsenten av videoen har :mrgreen:
Hvis du skal snakke flytende internett så holder det ikke med å si at noe er fake, man må liksom legge til gay også. Jeg vet ikke hvorfor, men det bare er sånn. Så derfor tenkte jeg at det motsatte av det måtte være real og heterosexual :lol:

Anyways...jeg tenkte selv at det ikke var så veldig troverdig. Nyhetskanalen valgt likevel å inkludere det klippet. Jeg skjønte liksom ikke helt hva det var et forsøk på. Man har liksom en sak som skal dreie seg om "snille romvesener "som vil hjelpe oss dumme mennesker og så velger de å inkludere et klipp med skrikende mennesker og lys fra en "ufo". :dontknow
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Paul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Innlegg av jeditrond »

Tror jeg er for gammel til å gidde å snakke flytende (amerikansk) internett. Men utfra det at noe liksom skal være fake og gay, er det logisk å anta som du skrev at det motsatte da må være real og heterosexual. Sånn on-topic: det gjør ikke så mye for seriøsiteten til en nyhetskanal å inkludere noe slikt, det vitner om dårlig kildesjekk :)
Antall ord: 65
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Paul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Innlegg av Isan »

Med mindre det er tatt med for indirekte å si at nyhetskanalen ikke tar budskapet så altfor seriøst. Men det er kanskje igjen avhengig av hvaslags nyhetskanal dette er. Det fins vel hundrevis av dem i USA, og alle har garantert ikke samme tyngde.
Antall ord: 44
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- Paul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Innlegg av Tyrell »

Ja det er klart når en tidligere forsvarsminister forteller historier om kontakt med utenomjordiske og teleportering til en av Saturns måner så må man jo tro på hva han sier :)
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- Paul Hellyer: ETs Want To Help Mankind 2013

Innlegg av Tyrell »

Paul Hellyer nevner i intervjuet at vi har fått teknologi fra utenomjordiske som microchips, men integrerte kretser som mikrochips har en historie og en utvikling som vi kan følge fra tidligere løsninger som rørteknologi og frem til transistorteknologien som kom i 1947, det er ikke slik at vi plutselig fikk denne teknologien.

Så enten er fyr`n svært godtroende eller så vet han ikke hva han prater om.
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links