Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDyretolking

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Toone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 03 Jan 2014 22:53
10
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- Dyretolking

Innlegg av Toone »

Det vil jeg tro kommer helt an på tolkeren... Som sagt så sjekker jeg alltid mine svar først og ber noen andre snakke med dyret og spør samme spm/fortelle hva de får opp :) sånn at jeg da er sikker på at infoen jeg sender er mer riktig en om jeg bare hadde tolket selv ;) om jeg hadde bomma totalt så hadde jeg ikke hatt noe imot å gi pengene tilbake, da er det jo min feil og jeg går ut med feil info :) ang den hesten så vet jeg ikke hvorfor den var sånn, men så lenge begge bekteftelse på at det jeg har fått opp er riktig så tenker jeg ikke noe mer om hvorfor - med mindre eier vil jeg skal prøve å finne ut av mer :)
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Dyretolking

Innlegg av xyrea »

xyrea skrev: Dvs en veldig stor del av beskrivelsen av dyrene er egentlig om en selv, men det vet man ikke fordi man (stort sett) ikke har noen spesielt god ide om hvordan man selv er.
+
Toone skrev: Det viste seg at det var en veldig "vinglete" hest (som jeg vil kalle det). Han var veldig tullete og gikk ofte motsatt vei av det tøylen sa :)
Er dyrene du snakker med ofte tullete?
Toone skrev:Veterinærer liker som regel å samarbeide med dyretolker :)
Øh. NEI. De gjør faktisk ikke det..'forakte' er vel det jeg tror er mest beskrivende for de veterinærene jeg vet om. Prøv å se deres versjon av det, det er ille nok med en eier som legger seg borti og ofte tror og mener jævlig mye rart, hvis eieren i tillegg mener de har det riktige svaret fordi en dyretolk har fjernsnakka med dyret deres, gjør det ikke saken bedre. En veterinær vil finne ut hva som er feil ved å se på og kjenne på dyret og ta prøver og så videre, ikke gå etter noe som stort sett er vill gjetting.
Antall ord: 193
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links