Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppendrømte at jeg gikk i søvne

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

miiinaaaaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jan 2014 22:15
10
Har takket: 1 gang

drømte at jeg gikk i søvne

Innlegg av miiinaaaaa »

I natt så drømte jeg at jeg gikk i søvne, at jeg stod foran broren min å stirret på han og alle som sov. Akkurat som jeg hadde en demon inni meg.
Hva kan dette bety?
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- drømte at jeg gikk i søvne

Innlegg av Kiara »

Vet ikke, men kanskje du på en måte forlot kroppen din, og sto der å så på dem, og at det derfor føltes som en drøm.

Jeg har av og til i det siste drømt at jeg møter noen av mine avdøde dyr. Og jeg vet i drømmen at di er døde..
Jeg tror at en i drømmer kan ha en slags annen oppkobling, og da er du samtidig klar over at du drømmer. Når du drømmer på vanlig måte, så er du ikke klar over at det er en drøm, så allt føles helt virkelig!
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- drømte at jeg gikk i søvne

Innlegg av Arven »

Hjernen har mange inntrykk å rydde opp i etter en lang dag. Jeg tror ikke du skal lese mer inn i denne drømmen enn akkurat det
Antall ord: 26
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- drømte at jeg gikk i søvne

Innlegg av Svartepus »

Jeg har så mange rare og til tider helt syke drømmer at skulle jeg ha lett etter dypere meninger i dem hadde jeg nok blitt sprø. De fleste drømmer er tankesøppel fra det våkne livet, bearbeidelse av alle tankene og følelsene du bærer på om dagene. Du burde kanskje heller prøve å tenke etter hvorfor du føler at det var som om du hadde en demon inni deg. Hvis det var stemningen i drømmen eller måten du så på de sovende på, så bør du finne ut hvilke følelser som ligger bak drømmen. Er du redd for å gjøre noe galt som opprører familien din? Føler du deg litt "utenfor" familien, litt som familiens sorte får? Bare noen tanker ;)
Antall ord: 134
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- - drømte at jeg gikk i søvne

Innlegg av Kiara »

Svartepus skrev:Jeg har så mange rare og til tider helt syke drømmer at skulle jeg ha lett etter dypere meninger i dem hadde jeg nok blitt sprø. De fleste drømmer er tankesøppel fra det våkne livet, bearbeidelse av alle tankene og følelsene du bærer på om dagene. Du burde kanskje heller prøve å tenke etter hvorfor du føler at det var som om du hadde en demon inni deg. Hvis det var stemningen i drømmen eller måten du så på de sovende på, så bør du finne ut hvilke følelser som ligger bak drømmen. Er du redd for å gjøre noe galt som opprører familien din? Føler du deg litt "utenfor" familien, litt som familiens sorte får? Bare noen tanker ;)
Sant det Svartepus! Jeg overså det med følelsen av å ha en demon inni seg. Det tyder iallefall på at det bare var en rar drøm, som er vanlig for alle. Jeg pleier ikke bry meg særlig om de fleste drømmene jeg har, men noen av dem gjentar seg om og om igjen, så disse antar jeg har en eller annen betydning.. Ellers er jeg ikke opptatt av drømmetydning. Kun opptatt av de som virker som de prøver å gi meg en tydelig beskjed!
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- drømte at jeg gikk i søvne

Innlegg av xyrea »

miiinaaaaa skrev:I natt så drømte jeg at jeg gikk i søvne, at jeg stod foran broren min å stirret på han og alle som sov. Akkurat som jeg hadde en demon inni meg.
Hva kan dette bety?
Du har ikke tilfeldigvis sett Paranormal Activity-etelleranna i det siste?
Antall ord: 50
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- drømte at jeg gikk i søvne

Innlegg av galaxy - sluttet »

Som nevnt over så kan drømmen ha med å gjøre at at du ikke ikke gir uttrykk for din kraft og styrke eksempelvis sinne, temperament ( og alltid husk at en energi har både et positivt og negativ uttrykk og motstykke som .... kjærlighet - hat) fordi du da er redd for å bli avvist av din familie, så dermed føler du at du går i søvne som zombi fordi at du holde tilbake disse energiene som du tror ikke blir akseptert av din familie. Det trenger dog ikke å være et kjempestort tema i ditt liv, men et lite tilsnitt av hva du føler av alt det du føler som blir jobbet med under søvnen. Det er jo veldig vanlig at man jobber med å bli godkjent enten det er i familie gruppen eller annen gruppe, men man må passe på at man ikke går på akkord med seg selv ... en person som eksempelvis aldri fikk nok omsorg og godkjennelse som barn vil gjerne alltid ha disse konfliktene i seg med å søke etter aksept og kjærlighet siden det aldri falt naturlig på det tidspunktet som det skulle legges en solid plattform i livet.
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links