Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenFly-mysteriet

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

- - Fly-mysteriet

Innlegg av camillah »

Bearchild skrev: Man kan knapt slippe en fjert i sivilisasjonen uten at det blir registrert av "noe
:haha :haha Ikke lest resten av tråden fordi jeg dauer av denne setningen.. Det er så sant :loool

Jada, dårlig humor på onsdags formiddagen :roll:
Antall ord: 40
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

- Fly-mysteriet

Innlegg av camillah »

Nå leste jeg at det er en del personer ved Maldivene som sier de har sett et stort fly, fly over øyene deres, og det lignet på en jumbojet type med de samme fargene som flyet som er savnet.
Samt at de har funnet hjemme hos han ene piloten en simulator med flere forkjellige landingsbaner på vann i de områdene.. :dontknow
jeg håper og tror det er landet et sted og alle har det etter forholdene bra..
Antall ord: 78
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edguy1974
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 17 Mar 2014 18:33
10
Kjønn (valgfri): Snill gutt...
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 2 ganger

- Fly-mysteriet

Innlegg av Edguy1974 »

camillah skrev:Nå leste jeg at det er en del personer ved Maldivene som sier de har sett et stort fly, fly over øyene deres, og det lignet på en jumbojet type med de samme fargene som flyet som er savnet.
Samt at de har funnet hjemme hos han ene piloten en simulator med flere forkjellige landingsbaner på vann i de områdene.. :dontknow
jeg håper og tror det er landet et sted og alle har det etter forholdene bra..
Hvor leste du dette? Kilde? :)
Antall ord: 85
Vær kildekritisk. Sunn skepsis er en fin ting. Ta imot all informasjon, behold det som passer inn i din tro og "puslespill", deretter forkast resten. Vær åpen for andres meninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

- - Fly-mysteriet

Innlegg av camillah »

Edguy1974 skrev:
camillah skrev:Nå leste jeg at det er en del personer ved Maldivene som sier de har sett et stort fly, fly over øyene deres, og det lignet på en jumbojet type med de samme fargene som flyet som er savnet.
Samt at de har funnet hjemme hos han ene piloten en simulator med flere forkjellige landingsbaner på vann i de områdene.. :dontknow
jeg håper og tror det er landet et sted og alle har det etter forholdene bra..
Hvor leste du dette? Kilde? :)
her:

http://www.dagbladet.no/2014/03/19/nyhe ... /32378685/
Antall ord: 97
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edguy1974
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 17 Mar 2014 18:33
10
Kjønn (valgfri): Snill gutt...
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 2 ganger

- - - Fly-mysteriet

Innlegg av Edguy1974 »

camillah skrev:
Edguy1974 skrev:
camillah skrev:Nå leste jeg at det er en del personer ved Maldivene som sier de har sett et stort fly, fly over øyene deres, og det lignet på en jumbojet type med de samme fargene som flyet som er savnet.
Samt at de har funnet hjemme hos han ene piloten en simulator med flere forkjellige landingsbaner på vann i de områdene.. :dontknow
jeg håper og tror det er landet et sted og alle har det etter forholdene bra..
Hvor leste du dette? Kilde? :)
her:

http://www.dagbladet.no/2014/03/19/nyhe ... /32378685/
Takk skal du ha.

Interessant lesning. Ikke nødvendigvis at en pilot har bygget en simulator hjemme, men all informasjonen han tydeligvis har samlet.
De konkluderer med at flyet forsvant som følge av en bevisst handling. Hvem stikker "til sjøs" med 239 personer? :?

Hvis dette er planlagt som det kan se ut som, så vil vi mest sannsynlig få høre noe fra den eller de som står bak forsvinningen...?
Jeg har ikke fulgt så nøye med denne saken tidligere, men nå vil jeg prøve å få med meg mer av det som sies og skrives.

Håper for guds skyld at passasjerene fremdeles er i live. Kan man håpe på det etter så lang tid? :?
Antall ord: 220
Vær kildekritisk. Sunn skepsis er en fin ting. Ta imot all informasjon, behold det som passer inn i din tro og "puslespill", deretter forkast resten. Vær åpen for andres meninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

- Fly-mysteriet

Innlegg av camillah »

Men tenk hvis alle er i live, og de ikke har gått sammen om dette, men ene piloten faktisk har landet flyet et sted. Da er det ganske bra gjort at ingen av de andre, 238, på flyet har klart å gi ut noe form for kommunikasjon.... En må jo ha klart å skru på telf og ringe hjem før den evt ble konfiskert?
Antall ord: 64
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edguy1974
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 17 Mar 2014 18:33
10
Kjønn (valgfri): Snill gutt...
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 2 ganger

- - Fly-mysteriet

Innlegg av Edguy1974 »

camillah skrev:Men tenk hvis alle er i live, og de ikke har gått sammen om dette, men ene piloten faktisk har landet flyet et sted. Da er det ganske bra gjort at ingen av de andre, 238, på flyet har klart å gi ut noe form for kommunikasjon.... En må jo ha klart å skru på telf og ringe hjem før den evt ble konfiskert?
Godt poeng. Hva om flyet landet et sted uten at passasjerene ombord forsto at kursen var endret og noen jammet mobiltelefonene etter landing? :dontknow
Men det er far fetched tanke egentlig, for ut av 239 passasjerer så bør det være noen som reagerer på flyets retning? Jeg mener...som du sier så må det være vanskelig å bortføre så mange mennesker uten at et pip kommer ut. Folk flest har jo mobiltelefoner, bærbare datamaskiner, nettbrett osv. Masse utstyr for kommunikasjon.

Jeg vet ikke hvor jeg får dette fra, men; jeg har en følelse av at myndighetene der nede faktisk vet litt mer om dette enn hva de deler. Kanskje mer et håp enn en reell følelse.

Blir bare spekulasjoner dette, men det er vel det vi bruker forumet til anyway... :p
Antall ord: 203
Vær kildekritisk. Sunn skepsis er en fin ting. Ta imot all informasjon, behold det som passer inn i din tro og "puslespill", deretter forkast resten. Vær åpen for andres meninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Fly-mysteriet

Innlegg av Bearchild »

.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet. :lol:
Selvsagt bare bløff og det advares også mot "virusbærende lenker" hos disse som legger ut bilder av det angivelig oppdagede flyet.
Antall ord: 38
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edguy1974
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 17 Mar 2014 18:33
10
Kjønn (valgfri): Snill gutt...
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 2 ganger

- - Fly-mysteriet

Innlegg av Edguy1974 »

Bearchild skrev:.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet. :lol:
Selvsagt bare bløff og det advares også mot "virusbærende lenker" hos disse som legger ut bilder av det angivelig oppdagede flyet.
Fatter ikke at det aldri tar slutt med dette tullet på nettet. Nevner i samme slengen at Spybot Search & Destroy (http://www.safer-networking.org) er et meget bra (og gratis) program for fjerning av malware og spyware. Og jeg går ut ifra at de fleste har installert virusprogram for beskyttelse mot virus. Selv om jeg i min tid som pc-reparatør kom over flere kunder uten noen av disse installert.
Antall ord: 113
Vær kildekritisk. Sunn skepsis er en fin ting. Ta imot all informasjon, behold det som passer inn i din tro og "puslespill", deretter forkast resten. Vær åpen for andres meninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sataci
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 09 Jul 2005 01:19
18
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 41 ganger

- Fly-mysteriet

Innlegg av Sataci »

Jeg tror heller flyet har kræsjet.
Hvis det har landet i havet, og landet dypt, så vil det ikke være lett å finne.

Det er derimot litt merkelig at ingen har rukket å ringe eller sende sms før det kræsjet. Tar jo litt tid å gå ned. Men det kan ha vært trykkforskjeller, oksygenmangel og mye annet som slår ut passasjerene og besetningen før det faktisk kræsjer. Det virker ihvertfall mer sannsynlig.
Antall ord: 77
Carpe Noctem! :[

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - Fly-mysteriet

Innlegg av Borte.. »

Bearchild skrev:.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet. :lol:
Selvsagt bare bløff og det advares også mot "virusbærende lenker" hos disse som legger ut bilder av det angivelig oppdagede flyet.

Jeg venter på at noen skal koble Lost og illuminati inn i dette her.
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Fly-mysteriet

Innlegg av Bearchild »

Vermilion Oriol skrev:
Bearchild skrev:.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet. :lol:
Selvsagt bare bløff og det advares også mot "virusbærende lenker" hos disse som legger ut bilder av det angivelig oppdagede flyet.

Jeg venter på at noen skal koble Lost og illuminati inn i dette her.
Orker ikke lete fram linker akkurat nå, men de er da koblet inn for leeenge siden.. ihvertfall illuminati! :lol: Fant noe om dette på noen utenlandske (amerikanske) "varslingsnettsteder" for mange dager siden. Men siden jeg bare fulgte link etter link til nettsider jeg vanligvis ikke følger med på vet jeg ikke om jeg klarer å nøste meg tilbake.
Antall ord: 115
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - - Fly-mysteriet

Innlegg av UFO »

Vermilion Oriol skrev:
Bearchild skrev:.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet. :lol:
Selvsagt bare bløff og det advares også mot "virusbærende lenker" hos disse som legger ut bilder av det angivelig oppdagede flyet.

Jeg venter på at noen skal koble Lost og illuminati inn i dette her.
.. og så har visst CNN lansert "slukt av sort hull" teorien.
Skal man se på alle muligheter og teorier så må man jo bare åpne alle slusene. :oops:
Antall ord: 84
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Fly-mysteriet

Innlegg av Bearchild »

Her er noen forslag til hva som har hendt, inkludert Illuminatis innblanding;
http://time.com/20351/missing-plane-fli ... -theories/
Mer her- og man må jo ikke glemme nummerologiens betydning!
http://illuminatiwatcher.com/malaysia-a ... -theories/

Hvis man googler missing plane illuminati får man opp sånn bortimot halvannen million treff. Bare å velge og vrake. :p
Antall ord: 56
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Fly-mysteriet

Innlegg av UFO »

Bearchild skrev:Her er noen forslag til hva som har hendt, inkludert Illuminatis innblanding;
http://time.com/20351/missing-plane-fli ... -theories/
Mer her- og man må jo ikke glemme nummerologiens betydning!
http://illuminatiwatcher.com/malaysia-a ... -theories/

Hvis man googler missing plane illuminati får man opp sånn bortimot halvannen million treff. Bare å velge og vrake. :p
Ja her kan man sitte noen måneder å lese gitt.
Det er et voldsomt engasjement i denne saken, og det er vel ikke så rart.
Mon tro om de noen gang finner ut hva som skjedde.

Leste vel noe om at det var funnet noe ved Australia som kanskje kunne stamme
fra flyet. Så, en for vel bare følge med å spekulere med resten av verden.

Får bare ikke håpe de faker spor for å få en slutt på spekulasjonene. :(
Antall ord: 139
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links