Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetJeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

For litt over en uke siden la jeg fra meg ringen min av hvitt gull oppå en blå t-skjorte/topp på badet. Grunnen til at jeg husker så godt hvor jeg la den er fordi jeg legger alltid først armbåndet mitt ned, så ringen, så et hjertesmykke. Denne gangen la jeg merke til at hjertesmykket lå litt skjevt oppi ringen, så gikk jeg ut av badet. Morgenen etter når ringen skulle på, var den dønn borte. Ikke å finne noen steder. Jeg har lett etter ringen omtrent hver dag i over en uke nå, absolutt over alt. I alle skuffer og skap, på alle gulv og i alle kroker. Til og med åpnet vasken og plukket utav søppelposene vi hadde på den tiden. Det som er så merkelig er at jeg ikke var ute mellom da jeg la den fra meg og da den var borte, så det er teknisk umulig at den er utenfor huset. Men den er ikke her inne heller.

Setter virkelig pris på om noen kan se noe, eller om noen kan komme med tips.. Ringen er som sagt av hvitt gull og kostet rundt 4000, og jeg fikk den av kjæresten til jul. Derfor er det ekstra viktig for meg å finne den. Legger ved bilde

Bilde
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av jeditrond »

Har du sjekket bak og under skapene også? Bare spør for å eliminere litt :)
Antall ord: 14
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

jeditrond skrev:Har du sjekket bak og under skapene også? Bare spør for å eliminere litt :)
Det går ikke an å se bak skapene, fordi de er festet på veggen så det et nok umulig at den ligger der.. Har sett absolutt over alt :(
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av UFO »

mariabli skrev:
jeditrond skrev:Har du sjekket bak og under skapene også? Bare spør for å eliminere litt :)
Det går ikke an å se bak skapene, fordi de er festet på veggen så det et nok umulig at den ligger der.. Har sett absolutt over alt :(
Dette er et klassisk tilfelle av gjenstander som forsvinner totalt ut i det "blå".
Her skjer det av og til også. Ting bare blir totalt vekk. Man leter overalt der man hadde gjenstanden men borte er den. (Det er da man regner seg selv som rotete selvsagt :mozilla_innocent: )

Imidlertid så dukker tingen opp igjen etter en stund. Nettopp der den skal ligge. Helt ut av det blå :D

Ja slikt skjer ihvertfall her, og jeg tror jo - som den paranormale troende jeg er - at "noen/noe"
har det moro med oss fra "den andre siden".

Så, prøv å vente en stund til å se hva som skjer.
Kanskje du har en "på den andre siden" som har ett eller annet mot ringen" ? aldri godt å vite.

Det kan jo som sagt bare være for å gi deg et tegn også, spille deg et morsomt puss.
Antall ord: 187
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - - - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

ufo skrev:
mariabli skrev:
jeditrond skrev:Har du sjekket bak og under skapene også? Bare spør for å eliminere litt :)
Det går ikke an å se bak skapene, fordi de er festet på veggen så det et nok umulig at den ligger der.. Har sett absolutt over alt :(
Dette er et klassisk tilfelle av gjenstander som forsvinner totalt ut i det "blå".
Her skjer det av og til også. Ting bare blir totalt vekk. Man leter overalt der man hadde gjenstanden men borte er den. (Det er da man regner seg selv som rotete selvsagt :mozilla_innocent: )

Imidlertid så dukker tingen opp igjen etter en stund. Nettopp der den skal ligge. Helt ut av det blå :D

Ja slikt skjer ihvertfall her, og jeg tror jo - som den paranormale troende jeg er - at "noen/noe"
har det moro med oss fra "den andre siden".

Så, prøv å vente en stund til å se hva som skjer.
Kanskje du har en "på den andre siden" som har ett eller annet mot ringen" ? aldri godt å vite.

Det kan jo som sagt bare være for å gi deg et tegn også, spille deg et morsomt puss.

Skummelt! Lurer på hvem "på den andre siden" som kan tulle med meg, det er ikke lett å si og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Den er jo faktisk helt, helt borte. Fortsetter letingen og skal oppdatere om jeg finner den, noe jeg håper veldig på! Har fått et lite "syn" fra en familien min kjenner, så det blir spennende å se
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av jeditrond »

mariabli skrev:
ufo skrev:
mariabli skrev:
Det går ikke an å se bak skapene, fordi de er festet på veggen så det et nok umulig at den ligger der.. Har sett absolutt over alt :(
Dette er et klassisk tilfelle av gjenstander som forsvinner totalt ut i det "blå".
Her skjer det av og til også. Ting bare blir totalt vekk. Man leter overalt der man hadde gjenstanden men borte er den. (Det er da man regner seg selv som rotete selvsagt :mozilla_innocent: )

Imidlertid så dukker tingen opp igjen etter en stund. Nettopp der den skal ligge. Helt ut av det blå :D

Ja slikt skjer ihvertfall her, og jeg tror jo - som den paranormale troende jeg er - at "noen/noe"
har det moro med oss fra "den andre siden".

Så, prøv å vente en stund til å se hva som skjer.
Kanskje du har en "på den andre siden" som har ett eller annet mot ringen" ? aldri godt å vite.

Det kan jo som sagt bare være for å gi deg et tegn også, spille deg et morsomt puss.

Skummelt! Lurer på hvem "på den andre siden" som kan tulle med meg, det er ikke lett å si og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Den er jo faktisk helt, helt borte. Fortsetter letingen og skal oppdatere om jeg finner den, noe jeg håper veldig på! Har fått et lite "syn" fra en familien min kjenner, så det blir spennende å se
Lykke til! Det kan være ringen har blitt "lånt" for at dette familiemedlemmet skulle få mer tro på seg selv og evnene sine? At det er der spøken ligger, ikke at noen på den andre siden misliker ringen du fikk av kjæresten din. Vet av erfaring at paranormale hendelser kan ha flere lag ved seg, åndene liker å slå flere fluer i en smekk så og si, selv om det ikke alltid er tydelig før i ettertid :)
Antall ord: 320
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av camillah »

Ha tro på at du finner den..
jeg fant igjen min ring etter 4 år helt tilfeldig... hadde ikke noe håp om å finne den igjen, men en dag, der var den :D
Antall ord: 32
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

camillah skrev:Ha tro på at du finner den..
jeg fant igjen min ring etter 4 år helt tilfeldig... hadde ikke noe håp om å finne den igjen, men en dag, der var den :D

4 år!! Nei, har bestemt meg for at om den ikke dukker opp på noen mnd må jeg erstatte den. Har ikke samvittighet til noe annet :)
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

camillah skrev:Ha tro på at du finner den..
jeg fant igjen min ring etter 4 år helt tilfeldig... hadde ikke noe håp om å finne den igjen, men en dag, der var den :D

4 år!! Nei, har bestemt meg for at om den ikke dukker opp på noen mnd må jeg erstatte den. Har ikke samvittighet til noe annet :)
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av Bearchild »

Jeg er like synsk som de fleste andre her inne (dvs overhodet ikke! ;) ), men det er alltid moro å gjøre et forsøk i håp om at man "treffer".
Bruker du våtservietter? Eventuelt bomullpads. Tenker i forbindelse med sminkefjerning.. og om noe av dette har havnet sammen med tomme dorullkjerner. Du skriver du har sjekket søpla, og slett ikke sikkert du har søplebøtte på badet, men det var disse "bildene" jeg fikk opp.

Krysser uansett fingrene for at du finner igjen ringen din!
Antall ord: 88
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

Bearchild skrev:Jeg er like synsk som de fleste andre her inne (dvs overhodet ikke! ;) ), men det er alltid moro å gjøre et forsøk i håp om at man "treffer".
Bruker du våtservietter? Eventuelt bomullpads. Tenker i forbindelse med sminkefjerning.. og om noe av dette har havnet sammen med tomme dorullkjerner. Du skriver du har sjekket søpla, og slett ikke sikkert du har søplebøtte på badet, men det var disse "bildene" jeg fikk opp.

Krysser uansett fingrene for at du finner igjen ringen din!

Jo, sjekket både søppelet på badet og søppelet på kjøkkenet. Ingenting å finne.. Har forsåvidt også sett oppi våtserviettpakken, men ikke grundig. Skal se mer i nærheten der :-)
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av Isan »

Har du sjekket sluket på badet? En ring _kan_ jo havne et sånt sted.
Antall ord: 15
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

Isan skrev:Har du sjekket sluket på badet? En ring _kan_ jo havne et sånt sted.
Jepp.. Forstår rett og slett ikke hvor den er, for jeg er tom for steder å lete.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
armageddon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 210
Startet: 19 Mar 2014 10:40
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Bergen.
Blitt takket: 7 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av armageddon »

mariabli skrev:For litt over en uke siden la jeg fra meg ringen min av hvitt gull oppå en blå t-skjorte/topp på badet. Grunnen til at jeg husker så godt hvor jeg la den er fordi jeg legger alltid først armbåndet mitt ned, så ringen, så et hjertesmykke. Denne gangen la jeg merke til at hjertesmykket lå litt skjevt oppi ringen, så gikk jeg ut av badet. Morgenen etter når ringen skulle på, var den dønn borte. Ikke å finne noen steder. Jeg har lett etter ringen omtrent hver dag i over en uke nå, absolutt over alt. I alle skuffer og skap, på alle gulv og i alle kroker. Til og med åpnet vasken og plukket utav søppelposene vi hadde på den tiden. Det som er så merkelig er at jeg ikke var ute mellom da jeg la den fra meg og da den var borte, så det er teknisk umulig at den er utenfor huset. Men den er ikke her inne heller.

Setter virkelig pris på om noen kan se noe, eller om noen kan komme med tips.. Ringen er som sagt av hvitt gull og kostet rundt 4000, og jeg fikk den av kjæresten til jul. Derfor er det ekstra viktig for meg å finne den. Legger ved bilde



Har du hatt drømmer om ringen i ettertid?

Bilde
Antall ord: 227

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av Kiara »

Be guiden din om hjelp til å finne den igjen.. Og, eller be den spøkefuglen som har lånt den, om å få den tilbake nå, for den betyr så mye for deg!
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links