Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenMerkelige drømmer

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Stjernesludd
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 27 Aug 2013 18:05
10
Kjønn (valgfri): Frøken
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 1 gang

Merkelige drømmer

Innlegg av Stjernesludd »

Hadde to drømmer i natt som jeg stusser på, prøvde å google men fant ikke så mye.
Kanksje noen her har noen tanker?

Drøm 1:
Var med hele familien min + samboer i en slags svømmehall.
Noen fortalte en historie om at min far en gang nektet å komme opp av vannet. Så skjedde da dette med min nevø. Han satt helt under vann, også hodet var under vann. Og nektet å komme opp. Geipet å stod i, under vann. Han fikk vi vel opp, for så skiftet drømmen til at min samboer skulle uti.
Han holdt seg i et tau, og fikk også et anfall av at nei, han skulle ikke opp igjen. Også hans hode var under vann. Jeg begynte å skrike, ingen ville hjelpe. Min far hoppet uti til slutt, og prøvde å dra han opp. Men, samboer holdt seg fast i tauet. Så det endte med at min far da begynte å banke min samboer, i vannet.
Da han endelig kom opp, var han så og si halvdau og full av blod i ansiktet. Jeg fortsatte bare å skrike.
Alle som var under vann, var også fullt påkledd med yttertøy.

Drøm 2:
Husker ikke alt her, men noe.
Jeg var ute å gikk i byen med noen venner. Hadde en veske med meg og en pose. Ville ikke være med disse vennene så jeg gikk, gikk gjennom byen og hjem.
En venn følgte etter meg. I drømmen så skiftet denne vennen til å være samboer.
Mens vi da var hjemme, kom det plutselig masse folk inn. Tror det var 4-5 stykker.
De var veldig interessert i å få tak i vesken og posen min.
Kan også minnes dette litt tidligere i drømmen, ute på gaten.
Vesken min var visst full av mine smykker. Husker ikke hva som var i posen.
Hadde en samtale, på engelsk faktisk, men den ene damen. Hun sa at hun hadde mye bedre smak enn meg, og hadde mer penger. Jeg svarte med at det er fint for deg, men jeg bryr meg ikke om det. Dette er mine smykker, og jeg vil ha dem for meg selv.
Det var trykket stemning. Og samboer begynte å gråte.
Jeg sa til han at "nå trenger jeg deg til å hjelpe meg å komme oss ut av dette".
Jeg fikk tak i vesken og posen min, og skulle til å ringe politiet for å få disse menneskene ut av hjemmet vårt.

Hva i all verden kan dette bety?
Antall ord: 414

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
armageddon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 210
Startet: 19 Mar 2014 10:40
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Bergen.
Blitt takket: 7 ganger

- Merkelige drømmer

Innlegg av armageddon »

Stjernesludd skrev:Hadde to drømmer i natt som jeg stusser på, prøvde å google men fant ikke så mye.
Kanksje noen her har noen tanker?

Drøm 1:
Var med hele familien min + samboer i en slags svømmehall.
Noen fortalte en historie om at min far en gang nektet å komme opp av vannet. Så skjedde da dette med min nevø. Han satt helt under vann, også hodet var under vann. Og nektet å komme opp. Geipet å stod i, under vann. Han fikk vi vel opp, for så skiftet drømmen til at min samboer skulle uti.
Han holdt seg i et tau, og fikk også et anfall av at nei, han skulle ikke opp igjen. Også hans hode var under vann. Jeg begynte å skrike, ingen ville hjelpe. Min far hoppet uti til slutt, og prøvde å dra han opp. Men, samboer holdt seg fast i tauet. Så det endte med at min far da begynte å banke min samboer, i vannet.
Da han endelig kom opp, var han så og si halvdau og full av blod i ansiktet. Jeg fortsatte bare å skrike.
Alle som var under vann, var også fullt påkledd med yttertøy.

Drøm 2:
Husker ikke alt her, men noe.
Jeg var ute å gikk i byen med noen venner. Hadde en veske med meg og en pose. Ville ikke være med disse vennene så jeg gikk, gikk gjennom byen og hjem.
En venn følgte etter meg. I drømmen så skiftet denne vennen til å være samboer.
Mens vi da var hjemme, kom det plutselig masse folk inn. Tror det var 4-5 stykker.
De var veldig interessert i å få tak i vesken og posen min.
Kan også minnes dette litt tidligere i drømmen, ute på gaten.
Vesken min var visst full av mine smykker. Husker ikke hva som var i posen.
Hadde en samtale, på engelsk faktisk, men den ene damen. Hun sa at hun hadde mye bedre smak enn meg, og hadde mer penger. Jeg svarte med at det er fint for deg, men jeg bryr meg ikke om det. Dette er mine smykker, og jeg vil ha dem for meg selv.
Det var trykket stemning. Og samboer begynte å gråte.
Jeg sa til han at "nå trenger jeg deg til å hjelpe meg å komme oss ut av dette".
Jeg fikk tak i vesken og posen min, og skulle til å ringe politiet for å få disse menneskene ut av hjemmet vårt.
Hva i all verden kan dette bety?


I dagene etter drømmene dine, har det da forekommet noen familiekrangel?
Antall ord: 428

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Stjernesludd
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 27 Aug 2013 18:05
10
Kjønn (valgfri): Frøken
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 1 gang

- - Merkelige drømmer

Innlegg av Stjernesludd »

armageddon skrev:
Stjernesludd skrev:Hadde to drømmer i natt som jeg stusser på, prøvde å google men fant ikke så mye.
Kanksje noen her har noen tanker?

Drøm 1:
Var med hele familien min + samboer i en slags svømmehall.
Noen fortalte en historie om at min far en gang nektet å komme opp av vannet. Så skjedde da dette med min nevø. Han satt helt under vann, også hodet var under vann. Og nektet å komme opp. Geipet å stod i, under vann. Han fikk vi vel opp, for så skiftet drømmen til at min samboer skulle uti.
Han holdt seg i et tau, og fikk også et anfall av at nei, han skulle ikke opp igjen. Også hans hode var under vann. Jeg begynte å skrike, ingen ville hjelpe. Min far hoppet uti til slutt, og prøvde å dra han opp. Men, samboer holdt seg fast i tauet. Så det endte med at min far da begynte å banke min samboer, i vannet.
Da han endelig kom opp, var han så og si halvdau og full av blod i ansiktet. Jeg fortsatte bare å skrike.
Alle som var under vann, var også fullt påkledd med yttertøy.

Drøm 2:
Husker ikke alt her, men noe.
Jeg var ute å gikk i byen med noen venner. Hadde en veske med meg og en pose. Ville ikke være med disse vennene så jeg gikk, gikk gjennom byen og hjem.
En venn følgte etter meg. I drømmen så skiftet denne vennen til å være samboer.
Mens vi da var hjemme, kom det plutselig masse folk inn. Tror det var 4-5 stykker.
De var veldig interessert i å få tak i vesken og posen min.
Kan også minnes dette litt tidligere i drømmen, ute på gaten.
Vesken min var visst full av mine smykker. Husker ikke hva som var i posen.
Hadde en samtale, på engelsk faktisk, men den ene damen. Hun sa at hun hadde mye bedre smak enn meg, og hadde mer penger. Jeg svarte med at det er fint for deg, men jeg bryr meg ikke om det. Dette er mine smykker, og jeg vil ha dem for meg selv.
Det var trykket stemning. Og samboer begynte å gråte.
Jeg sa til han at "nå trenger jeg deg til å hjelpe meg å komme oss ut av dette".
Jeg fikk tak i vesken og posen min, og skulle til å ringe politiet for å få disse menneskene ut av hjemmet vårt.
Hva i all verden kan dette bety?


I dagene etter drømmene dine, har det da forekommet noen familiekrangel?
Nei, alt har vært fint i familien.
Antall ord: 438

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Merkelige drømmer

Innlegg av xyrea »

Hvis du tar vekk all 'galskapen' og ser på hva som faktisk skjer, blir ting ofte lettere. Og da er drømmene ganske like.. du føler deg maktesløs på grunn av oppførselen til andre, og den som burde ha støttet eller hjulpet deg mest er en del av problemet isteden. Eventuelt føler du at samboeren din bør gjøre noe for å løse et problem/en situasjon, noe han ikke gjør. Så du må henvende det til noen utenfor forholdet/utenfra familien som du stoler på (politiet, faren din) for å få hjelp.

Så kan du jo tenke på om svømmehall, vann generelt, smykker eller å miste kontrollen med hvem som er i huset ditt, har en spesiell betydning for deg.

Men dette er selvfølgelig bare en tolkning basert på begge drømmene og jeg mener ikke å slå fast noe som helst om deg eller samboeren din. :)
Antall ord: 154
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Stjernesludd
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 27 Aug 2013 18:05
10
Kjønn (valgfri): Frøken
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 1 gang

- - Merkelige drømmer

Innlegg av Stjernesludd »

xyrea skrev:Hvis du tar vekk all 'galskapen' og ser på hva som faktisk skjer, blir ting ofte lettere. Og da er drømmene ganske like.. du føler deg maktesløs på grunn av oppførselen til andre, og den som burde ha støttet eller hjulpet deg mest er en del av problemet isteden. Eventuelt føler du at samboeren din bør gjøre noe for å løse et problem/en situasjon, noe han ikke gjør. Så du må henvende det til noen utenfor forholdet/utenfra familien som du stoler på (politiet, faren din) for å få hjelp.

Så kan du jo tenke på om svømmehall, vann generelt, smykker eller å miste kontrollen med hvem som er i huset ditt, har en spesiell betydning for deg.

Men dette er selvfølgelig bare en tolkning basert på begge drømmene og jeg mener ikke å slå fast noe som helst om deg eller samboeren din. :)
Takk for svar!
Jo, det er noe riktig i det du sier, absolutt!
:vink
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !